Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

baryzupa

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About baryzupa

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na stronie vectry na fb straszą ze głowica. Korek zamówiłem oryginalny będzie w środę dam znać.
  2. No faktycznie korek tez zmieniałem na jakiś zamiennik. Oby to było to dziękuje Ci bardzo
  3. Witam. Vectra C 1.8 benzyna 70tys mil przebiegu 2007 rok. Autko po wymianie chlodniczki oleju, chłodnicy i termostatu. Po wymianie wszystko fajnie przez 3 tygodnie. 2 dni temu podczas jazdy kontrolka niski poziom płynu. Dolalem do stanu na 2 dni ok. Dzisiaj otwieram maskę na rozgrzanym silniku po jeździe rury od termostatu i pompy do chłodnicy ok a po 2 minutach zaczęło rzygac płynem przez zbiorniczek a obie rury zaczęły się zaciskać. Woda się gotowała w zbiorniczku. Ponizej zdjęcia. Proszę o porady co sprawdzić.
  4. Tak tylko informacyjnie jakby ktoś po wymianie uszczelek w chlodniczce wciąż miał ten sam problem. U mnie prócz uszczelek padł również wymiennik ciepła w chlodniczce. Po sprawdzeniu wężem ogrodowym okazało się ze przepuszcza z kanału olejowego do wodnego. Polecam sprawdzać dłuższa chwile i zalać wszystkie kanały do pełna. U mnie był bardzo mały przeciek i jeśli będziecie sprawdzać na suchej to zajmie wam pół godziny zanim zobaczycie wodę. Wiec zalać kanały do pełna i wtedy pod ciśnieniem lać wodę do kanału olejowego.
  5. Tak tylko informacyjnie jakby ktoś po wymianie uszczelek w chlodniczce wciąż miał ten sam problem. U mnie prócz uszczelek padł również wymiennik ciepła w chlodniczce. Po sprawdzeniu wężem ogrodowym okazało się ze przepuszcza z kanału olejowego do wodnego. Polecam sprawdzać dłuższa chwile i zalać wszystkie kanały do pełna. U mnie był bardzo mały przeciek i jeśli będziecie sprawdzać na suchej to zajmie wam pół godziny zanim zobaczycie wodę. Wiec zalać kanały do pełna i wtedy pod ciśnieniem lać wodę do kanału olejowego.
  6. Witam. Poradnik bardzo fajny, udało mi się wymienić uszczelki bez problemów z tym poradnikiem. Uszczelka była dosłownie wypalona w kanale wodnym a w środkowym pełno majonezu. Niestety po wymianie zaczął mi znikać olej.. W zbiorniczku płynu dalej majonez ale nie wiem czy to resztki z układu czy dalej to co było. Wycieków w sumie nie widzę nigdzie, czy to możliwe ze uszczelka jednak gdzieś przepuszcza ? Z chłodnicy leci czysta woda a w zbiorniczku mam dosłownie sam majonez bez wody. Już 4 razy wylewałem ten majonez i uzupełnialem woda, ciagle to samo. Już nie wiem co robić miał ktoś taka sytuacj
  7. Witam ponownie. Po złożeniu wszystkiego podczas jazdy pali sie cały czas kontrolka ' Auto Klucz '. Kody błedu : P0014 - elektromagnetyczny zawór wylotowy (wydechowy) wałka rozrządu ? P0597 - termostat ? Proszę o potwierdzenie dla pewności jeśli ktoś zna takie błedy. Tak myśle czy po tym wszystkim te rzeczy mogły ucierpieć i w zasadzie są związane jakkolwiek z masłem które było w ukladzie chłodzenia. No termostat to na pewno a to drugie ? Czy wymiana termostatu jest konieczna w takim wypadku ?
  8. Na dole. Przepychałem pompka trochę, zalałem wrzątkiem i tym razem weszło mi ponad 3 litry wody, zleciało trochę mniej. Rury wszystkie gorące i zleciało mi tez gorące ale ogrzewaniajak nie było tak nie ma hehe
  9. Auto chodziło około 25minut. Rozgrzał się do 93 stopni i tak go zostawiłem na jakieś 15 minut. Troszkę pogazowalem. Nalalem samej wody i zleciała zimna. Tak myśle ze może pompa wody i termostat są na tyle zapchane ze nie ma przepływu
  10. Witam Panowie. Zmienilem uszczelki skręciłem wszystko. Auto się grzeje normalnie ale brak ogrzewania i jak chciałem zlać wodę z układu chłodzenia to zlatuje zimna na gorącym silniku i zleciało mi raptem pół litra wody tak jakby tylko ze zbiorniczka wyrównawczego. Odpialem kanały od ogrzewania są całe zawalone tym masłem. Co jeszcze mogę zrobić ? Wydaje mi się ze pompa wody i termostat mogą buc tak zawalone ze to nawet nie ruszyło jak odpaliłem auto. Woda leciała czysta co w sumie nie możliwe po takiej usterce.
  11. No chodzi tylko o to aby się upewnić czy to upg czy chłodnica oleju. Nie chce aby mechanik mnie w ciula robił ze to upg a wymieni mi uszczelki w chłodnicy i zgarnie szmal.
  12. A po wymianie uszczelki pod głowica nie było później żadnego problemu? Tez widziałem, ze przez olej w układzie później dodatkowo padają uszczelki w chłodnicy oleju.
  13. Witam. Wczoraj podczas jazdy zauważyłem ze temperatura skacze od 80 do 90 stopni. Po sprawdzeniu zbiorniczka płynu chłodniczego znalazłem coś w stylu majonezu ( widoczne na zdjęciach ). Autko pali bez problemu, spadku mocy w sumie nie zauważyłem, zapach w zbiorniczku płynu trochę jakby spalinami dawał. W oleju nie ma wody ale za to ubyło oleju sporo. Teraz pytanie czy to uszczelka pod głowica czy może chłodnica oleju ? Chciałbym sprawdzić chłodnice oleju sam, znalazłem gdzieś ze można to zrobić poprzez zrobienie bajpasu na chłodnicy. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak to zrobić ? Nie chce
×
×
  • Create New...
UP