Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Heniek

Forumowicz
  • Content Count

    498
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Heniek last won the day on December 18 2017

Heniek had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

2 Followers

About Heniek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie

Recent Profile Visitors

1275 profile views
  1. Za chwilę będę jechał do pracy to zobaczymy i napisze . Tylko zastanawia mnie ten zwój drucika w grzybku z nad się wziął
  2. Zaślepiony. Po wymontowaniu zaworu z grzybka wystawal zwoj cienkiego drucika, którego nie mogłem wyciągnąć, odchylilem grzybek i wyciągnąłem jakieś 1cm drucika.. z kad tam się wziął cholera wie...
  3. Zaślepka jutro ma mi przyjść więc zobaczymy
  4. Auto jeździ normalnie tylko na postoju silnik nie pracuje równo i kiepsko się zbiera
  5. Błąd czujnika pojawiał się już wcześniej zawsze przy 80-120km/h i znikał bez żadnej zasady . Ale myślę że EGR już zaczynał się rozwalac wczesniej
  6. Już trzy podmienilem jeden nowy zamiennik i drugi uzywka oryginał i nadal się dzieje to samo wyrzuca błąd w przedziale 80-110km/h i gaśnie i cały czas to samo
  7. A powiedz mi czy z wadliwa praca / uszkodzeniem EGR może występować błąd P0325 ?
  8. Witam, po wczorajszej trasie zauważyłem nierówna praca silnika na postoju i pojawił się błąd P1405 i tu pojawia się moje pytanie wymienić EGR czy zaslepic jakie są korzyści z zaslepienia zaworu ?
  9. Witam, od zakupu borykam sie z pewnym błedem mianowicie P0325-12 Obwód czujnika spalania stukowego 1 (rzad 1 lub pojedynczy czujnik) po za wymag. Zakresem. Czujnik wymieniany , odpowiednio przykrecany , sterownik silnika sprawdzany i ok. Gdzie szukac przyczyny :/ oprócz tego błedu op-com pokazala jeszcze: B3734-04 Obwod przelacznika temapomatu- przerwa w obwodzie lub napiecie za wysokie. U2116-00 Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników. U2113-00 Brak komunikacji CAN z mod.czujn - diagn. Poduszki powietrznej U2127-00 CAN-BUS brak komunikacji z elektr
  10. No moze i tak .. Musze nad ta forma pomyslec .
  11. No wlasnie i znajdz kogos chetnego ktory ci pomoze . podejrzewam ze bedzie ciezko.
  12. Mnie zalezy na dawcy bogato wyposazonym. Nie zeby to rzezbic i handlowac.
  13. No to jakas grubsza sprawa jesli chodzi o elektronike.
  14. Termostat nie bedzie mial wplywu na spalanie , mialem taka sama sytuacje co kolega wyzej i po wymianie termostatu nie ma wogole roznicy w spalaniu . To moze byc wina sondy lambda.
  15. Nie wiazal bym tego z uszkodzonym termostatem, ja jezdzilem 10miesiecy z zacietym w pozycji ON ternostatem gdzie temperatura dobijala max do 79 - 80 stopni. Podlaczales pod kompa zeby sprawdzic jakie bledy wyrzucil ?
×
×
  • Create New...
UP