Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kamilo785

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kamilo785

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel signum

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam jestem nowy na forum i szukam pomocy mój przypadek wygląda następująco. Jestem właścicielem Opla Signum benzyna 1.8 140 koni po lifcie rok 2007 przejechane 180000 i potwierdzone nie mam instalacji gazowej Posiadam to auto już 2 lata przyszła wymiana sprzęgła więc mechanik doradził mi że przy wymianie sprzęgła warto wymienić uszczelniacz wału korbowego ponieważ jest do niego utrudniony dostęp gdyby coś działo się w przyszłości. Od tego zaczęły się problemy po przejechaniu około 3000 km na liczniku zapaliła się kontrolka auto z kluczykiem błąd który zgłaszał komputer to czujnik wału korbowego. Po zdemontowaniu czujnika okazało się że ociera się on o pierścień uszczelniacza co skutkowało tym że go wycierało. Nie był to oryginalny uszczelniacz więc mechanik zdemontował skrzynię jeszcze raz i założył oryginalny uszczelniacz i oryginalny czujnik położenia wału. Po przejechaniu kolejnych 2500 km uszczelniacz się rozszczelnił spod auta zaczął kapać olej na liczniku zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i ten sam błąd czujnik położenia wału korbowego. Na chwilę obecną auto jest już miesiąc u mechanika i stwierdza że częstą przypadłością tych silników jest przesuwający się wał korbowy co skutkuje wypychaniem uszczelniacza z miejsca w którym powinien się znajdować. Dodam że przed wymianą sprzęgła wszystko było w porządku sprzęgło wymieniłem na dokładnie takie jakie było zdemontowane Luk i sachs. W pierwszym i drugim przypadku uszczelniacz topił się na wale był kruchy i wyglądał jakby pracował w olbrzymiej temperaturze.Tu pojawia się moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek i oczywiście jak to się skończyło czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Nie znam się na tym i bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.
  2. Witam w moim przypadku okazało się że woda dostała się do środka przez szybę tą małą zamontowaną na stałe w drzwiach tylnych. Jak ściągnąłem boczek drzwi i zacząłem Polewać wodą woda ciekła po folii i zbierała się na samym dole i pomału wypływała do wnętrza auta
×
×
  • Create New...