Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szulc

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About szulc

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cdti 150

Recent Profile Visitors

237 profile views
  1. Panowie Ktoś ma jakieś pomysły ? Może egr zaślepić całkowicie na próbę ? Dołączam dzisiajsze logi .. 2232222.csv
  2. Ktoś ma jakieś propozycje na ten problem? Pozdrawiam
  3. Egr mam, tylko jest blaszka z otworami wstawiona, Był czyszczony i jest szczelny testowane benzyna, PS. ogólnie gniazdo w egr docieralem pastą zaworówą i wiertarką hihi 100% szczelności
  4. Kupiłem nowy n75 nic nie pomogło nadal kopci tak samo spalanie , Zamówiłem używana przepływke może co się poprawi Jakieś propozycje koledzy?
  5. Dzieki, mam od brata zaworem od 1.9 tdi więc podmienie i zobaczę co będzie wtedy, jeszcze myślę nad czyszczeniem IC? Co o tym sądzicie możliwe żeby byl zarabany olejem? Tak wyższe spalanie było też przed wywaleniem dpf
  6. Tylko dpf wywalony Klapek brak, są zaslepione
  7. Witam Mam problem z signum 1.9 cdti 150 Od niedawna nie mam w samochodzie dpf i zauważyłem ze przy depnięciu mu mocniej chmura za samochodem ze świata nie widać . Drugi problem to spalanie na autostradzie stała prędkośc 120km/h na tempomacie do warszawy 200km , srednia na komputerze wyszło 6,0 a w rzeczywistości wyszło 7.2 z moich obliczeń , to wysokie spalanie jest odkąd go kupiłem jakieś 3lata. Na cały zbiornik ginie jakies 7-8l wiec wydaje mi się coś nie tak. LOGI W ZAŁĄCZNIKU -Turbina regenerowana 2l temu -lane było liqui moly spulung - ciśnienie turbiny ok sprawdzane op-com Przepływka na postoju Obliczany przepływ powietrza : 43 kg/h [Przy depnięciu na 3biegu : 481 kg/h] Przepływomierz powietrza :43 kg/h [ Przy depnieciu 481kg/h] Jakieś pomysły ? co sprawdzić jeszcze pozdrwaiam Livedata_2006_Vectra-C Signum_Silnik__Z 19 DTH_201912031617.csv
  8. Ok zrobiłem że asr włączone i działa, dzięki za pomoc klosiu
  9. Hmm tyle to się domyśliłem, tylko gdzie szukać przyczyny
  10. Kontrolka normalnie mryga, ale obroty się nie zmieniają tzn mogę normalnie gazować
  11. Witam po rozkodowaniu vin wyszło że jest FX3= UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC) I teraz pytanie czy to jak na przyklad jadę pod górkę po lodzie to powinno odcinac obroty jak jest poślizg, bo teraz to mam że koła się slizgaja a ja mogę na maxa obroty dać.. Pozderki
  12. Tak sygnał dochodzi do lusterka bo mierzylem miernikiem, no szkło wygląda normalnie, po prostu przestało działa z dnia na dzień.
×
×
  • Create New...