Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

brudi

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About brudi

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C Kombi Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdziłem, nie znalazłem nieszczelności. Czy jest związek turbo-układ chłodzenia? Jak już pisałem turbo pada tylko na rozgrzanym silniku, a teraz przy wyższych temperaturach zauważyłem gotowanie się płynu na postoju - nie włączają się wentylatory, nie włącza się również wentylator po włączeniu klimatyzacji, po ściągnięciu wtyczki z czujnika temperatury płynu, oba wiatraki kręcą na maxa. Sprawdziłem bezpieczniki od wentylatorów, oba sprawne, zamówiłem jeszcze czujnik temperatury dla sprawdzenia, jutro będzie to zobaczę czy w ogóle włącza wentylatory przy wyższej temperaturze. General
  2. Nie sprawdzałem, chodzi o szczelność samego dolotu jak w tej poradzie?? https://forum.vectraklub.pl/topic/209818-porada-sprawdzenie-szczelności-dolotu-z20net/
  3. Błędów brak, LPG jesty, przebieg auta ~270tys, LPG od ~219tys. Nie wymieniałem elektrozaworów, dlatego pytam czy są jeszcze inne pomysły na w/w problem czy skupić się na nich.
  4. Panowie u mnie problem nie rozwiązany po wymianie membrany. Turbo dalej zdycha, zazwyczaj ma to miejsce, gdy na ciepłym silniku ponownie odpalę auto po krótkim postoju, przez kilka kilometrów brak mocy, potem zaczyna normalnie dmuchać. Przy odpalaniu zimnego auta nie przypominam sobie bym startował bez turbo. Co ma do tego temperatura silnika? Czy to tylko zbieg okoliczności? Gdzie szukać przyczyny? Kolejne zawory z turbo czy jeszcze coś innego przychodzi komuś do głowy.
  5. Też mi się tak wydaje, no nic trzeba zamówić całość.
  6. Też już na podobne patrzyłem, ta podobna do poszukiwanej to chyba uszczelka turbo-wydech.
  7. Nie, pod 3 jest ten zestaw naprawczy o którym mówiłem wyżej. Ale dzięki.
  8. Witam. Również przerabiam problem z zaworkiem. Turbo się "wieszało", rozebrałem zawór i problem zaraz na starcie. Uszczelka oznaczona na poniższym zdjęciu "II" była w 3 kawałkach, do reszty rozkruszyła się w palcach. Do tego membrana również przetarta. Tymczasowo polepiłem membranę, silikonem objechałem miejsce gdzie ma być uszczelka (tak druciarstwo, ale potrzebowałem auto na drugi dzień, trzeba było się ratować:)). Montaż zaworu jaki jest taki jest, trochę problematyczny, żeby bez problemu silikon docisnąć, wiadome więc było, że temat wróci i już wrócił, po 2 dniach, ale już z błędem i wc
  9. Panowie pytanie o sprężyny, czy blaszki dociskające zaciski z przodu. Po kupnie auta w lewym przodzie nie było tego wcale, skutek - trzaskanie na nierównościach. Kupiłem dokładnie taki zestaw. Nie pasowało "plug and play", na wygląd też "trójkąt" jest krótszy od tego w prawym kole, trochę doszlifowałem rogi, pozaginałem wszystko inaczej i weszło. Po pół roku, jako że było to rzeźbione, gdzieś po trasie to zgubiłem i znowu stuka. Na zaciskach jest numer GM 6003, fng 60/28. Teraz namierzyłem taki komplecik: https://www.autodoc.pl/triscan/7657800, z dopiskiem dla pojazdów z pakietem
  10. Panowie proszę o szybką diagnozę, chwilowo nie mam dostępu do kanału, tyle nakręciłem Czy to leci z maglownicy? Czy jak w pierwszym poście w tym temacie do wymiany/regeneracji? Wymieniać czy regenerować? Jak to wychodzi cenowo? I jakie warsztaty godne polecenie na śląsku się tym zajmują? Najlepiej Wodzisław, Jastrzębie, Rybnik, Żory i podobne okolice. Aaa i pomijając wyciek płynu, mam "skaczące" wspomaganie tylko przy ostrym skręcaniu w lewo.
  11. Jeśli dokręcenie nie pomoże to - "Inne opaski zaciskowe" jakie masz na myśli?
  12. Tak dokręcałem, na jednej dało się zrobić może jeden obrót. Reszta dokręcona mocno. Wszystkie problemy z płynem zaczęły się przy niskich temperaturach. Do jesieni, od maja nie dolewałem ani kropli. Wymieniona już chłodnica bo też z niej kapało. Zostały teraz te przewody. Edycja: przylozylem sie jeszcze raz do dokręcania i faktycznie te trudno dostępne dało się podokręcać. Trzeba teraz obserwować.
  13. Witam. Panowie ubywa płyn, kolanka są suche natomiast trochę poniżej, gdzie są trójniki na tych wężach, wszystko mokre jak na filmie poniżej. Pytanie: jak się za to zabrać?Nowe węże, nowe trójniki? Dołożyć opasek zaciskowych? Ktoś miał podobnie?
  14. A ja już zostawiam plamy pod autem + dolewka co jakiś czas. Chciałem się tylko upewnić, czy z prawej strony chłodnicy (pasażer) są jeszcze jakieś węże z których może kapać na chłodnicę. Właśnie byłem jeszcze raz w kanale i dalej nic innego nie znalazłem jak tylko ten płyn na składaniu chłodnicy więc stawiam, że cieknie właśnie chłodnica. Trzeba szykować się do wymiany.
  15. Witam. Panowie taki szybki szpil: Nie widać dokładnego źródła wycieku, poci się gdzieś od połowy wysokości, pod górnym wężem sucho. Diagnoza j/w? Czyli cieknie chłodnica, czy może pod górnym wężem są jeszcze jakieś inne z których może kapać (strona pasażera)? I ponawiam pytanie @JaGrab3, czy w z20net, przedlift do wymiany chłodnicy trzeba podchodzić od strony zderzaka?
×
×
  • Create New...
UP