Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

brudi

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O brudi

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C Kombi Z20NET
  1. Virtual Tuning

    Panowie felgi jak na załączonym zdjęciu. Na zimę idą do malowania proszkowego, zastanawiam się czy jechać w standardowy srebrny czy przyciemnić co nieco? Jakiś ciemniejszy szary/grafit? Czy coś szarego z bardzo delikatnym odcieniem militarnej/wojskowej zieleni, jak na trzecim zdjęciu tylko bardziej delikatnie i matowo. Jakby się komuś nudziło prosiłbym o jakieś przeróbkiFoto poglądowe, Źródło: FB, Plasti Lak Wrocław
  2. Niedawno tutaj pytałem o opinie, na temat uważany przez wielu za trochę kontrowersyjny - założenie progresywnego Eibacha -30 z przodu oraz zostawienie seryjnego liniowego Sachsa -20 z tyłu, w celu wyrównania przodu z tyłem. Zaryzykowałem. zmontowałem i... ... więc pozwolę sobie skopiować swoją wypowiedź z mojego tematu, bo od tego czasu nic się nie zmieniło: W mojej opinii, po przeszło 1000km, można zakładać bez żadnych przeciwwskazań . Parę fotek tutaj "klik".
  3. Musze Cie zacytować, żebyś koniecznie przeczytał kolejne pytanie Jeden z forumowiczów w handelku ma na sprzedaż 2 sprężyny przednie Eibach do GTSa: https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-opel-vectra-c-gts-e10-65-007-01-22-pi-3037.html "Obniżenie -15mm", tzn -15mm od zawieszenia z GTS,czyli Sachs -20. Co ma dać od zwykłej serii około -35mm tak na to patrzeć? Jako, że u mnie w kombi też jest sachs -20, a nacisk na oś w w/w sprężynach na przód tj 1060kg, u mnie zaś odczytane z tabliczki z auta jest to 1050kg. Co prawda na tylnej osi różnica jest już większa 1035, a u mnie 1100 jednak tył zostaje oryginał. Czy te przednie sprężyny z GTSa mogą podejść do mojego kombi? A tu z katalogu Eibacha przód komplet do karawanu -30. Nacisk na przód ten sam: https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-opel-vectra-c-caravan-e10-65-011-01-22-pi-3015.html
  4. Panowie prawdopodobnie zdiagnozowałem u siebie przyczynę delikatnych metalicznych stuków z przedniego lewego koła, do tego przy np parkowaniu i wciśnięciu hamulca można odnieść wrażenie jakby zacisk się "przesuwał" zanim złapie - po prostu słychać stuk, ale hamuje ok. Już miałem z tym, jechać na stację diagnostyczną bo myślałem że to zawieszenie, ale będąc w kanale można ręką poruszać zaciskiem na tyle, że wyczuje się stuknięcie, pozostałe 3 tego nie mają. Patrząc na pkt 2 tego poradnika: "2.Odkręcamy zacisk od jarzma potrzebujemy do tego IMBUSA 7 (prowadnicę potem należy oczyścić)" te śruby siedzą sztywno, ale cała góra lata na boki. Czy zestaw naprawczy zacisku hamulca powinien załatwić sprawę?
  5. Nie bardzo mi się to widzi, z tego powodu, że czasem wiozę trochę ciężaru w bagażniku i auto dość sporo siada już na Sachs, do tego może się znowu trafić jazda z przyczepką. Ze względów wizualnych na pewno dobry byłby cały na -30, jednak ze względów użytkowych wolałbym pozostać z tyłu przy -20. Masz na myśli to, że z przodu będzie progresywny Eibach a z tyłu liniowy Sachs i z tego może być wybuchowa mieszanka?
  6. VIN masz tutaj: http://opelvindekoder.pl/ A ja panowie mam prośbę i pytanie odnośnie sprężyn Eibach. Pacjent Vectra C kombi '04r. Oryginalnie na Sachs -20mm. Coraz bardziej zaczyna mnie kłóć w oczy wysokość przodu, tył siedzi zadowalająco, nie jestem zwolennikiem totalnej gleby, ale przód zaczyna mnie drażnić. Felga 18, opona 40. Dlatego, pomijając dostępność, że uda mi się dorwać sam przód Eibacha rozważam zestaw -30 przód i standard Sachs -20 tył... Prośba: czy ktoś posiada zdjęcie VC kombi z Eibach -30 przód, ale tył Sachs -20 i mógłby podrzucić? Pytanie: Czy na takim zestawie da się jeździć i czy wygląda to normalnie? Czy auto nie siada za bardzo przodem i nie robi się "klin", przód siedzi na ziemi a d*** w górze? Nie musi to być eibach, to samo tyczy się jakiegoś KYBa o obniżeniu -30 przód.
  7. Ok. Dzięki za odpowiedzi. Temperaturę będę obserwowal dalej, za opcomem też się rozejrzę.
  8. A właściwie jaki to ma wpływ na wskazania na liczniku? Dotyczy tylko wskaznika od temperatury czy coś jeszcze?
  9. Jak to sprawdzić? Też jest jakieś ukryte menu czy przez program diagnostyczny? Narazie opcom nie posiadam, elm327 i scanmaster by to ogarnął bo mam jeszcze co w fordzie używałem.
  10. Witam forumowiczów, bliżej przedstawię się niedługo tylko umyje auto i zrobię parę fotek. Pacjent: Vectra C Z20NET Temperatura powietrza przy pomiarach około 12-14* Proszę o potwierdzenie lub nie czy tak ma działać termostat. Wątek czytałem, dużo się dowiedziałem Wymieniłem termostat, nowy WAHLER, otwarcie 82*, stary puszczał na uszczelce, założyłem, że będzie sam termostat też niesprawny - a jednak po zagotowaniu w wodzie działał, ale mniejsza z tym, mam nowy WAHLERA, wycieków nie ma. Odpalam samochód, nagrzewa się, z 15-20minut, wąż z odpowietrznikiem zimny, nabiera temperatury do około 80*, puszcza obieg, chłodnica robi się ciepła, wąż też, dam po gazie to lekko spada a po chwili idzie do około 80*. Przejechałem 3km, zostawiłem na postoju, temperatura z menu ukrytego rośnie, dobija 100* (w tym czasie na zegarach 90* i troche) włącza się wentylator, temperatura spada, około 94-95*. Jadę pojeździć: nawiew na ZIMNE, na zegarach 90*, menu około 94-95*. Nawiew na CIEPŁE, na zegarach spada do około 80*, w menu ukrytym 81-83* i tak trzyma. Na dłuższych postojach rośnie, ale nie więcej jak 100*, włącza wentylator. Układ odpowietrzony. Z nawiewu leci zimne jak ustawie zimne, leci ciepłe jak ustawie ciepłe i leci takie jak chce jak ustawie takie jak chce - więc z nawiewem i temperaturą powietrza nie ma problemu. Czy jadąc w trasie, trzyma te około 80* to tak ma być? Jeżeli temperatura silnika ma wpływ na spalanie, jazda autostradą około 100km z prędkością 120km/h wyszło 7,8l z komputera przy temperaturze na zegarach 80* - dużo/mało/w normie? Czy jest możliwość, że przy wyższych temperaturach stojąc w korkach temperatura przekroczy 100*? Martwić się w/w zjawiskami czy mój problem termostatu do zamknięcia?
×