Witamy na Vectra Klub Polska

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.
Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:
- Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
- Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
- Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
- Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.


macie-k
Forumowicz-
Zawartość
30 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
2 NeutralO macie-k
-
Ranga
Nowicjusz
- Urodziny 1988.09.09
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Białystok
Dodatkowe pola
-
Województwo
podlaskie
-
Auto
Vectra C Z20NET GTS
Ostatnio na profilu byli
306 wyświetleń profilu
-
Mój ojciec miał kiedyś, nie taki sam ale podobny problem w swoim mecedesie W202 2,2 D. Auto odpalało jechało 3-4 km i się dławiło albo nawet gasło i nie dało się odpalić. Dodam, że była to zima. Pomogło dolanie dodatków do paliwa i wymiana filtra paliwa ( nie pamiętam czy był na przewodach, czy w baku na pompce). Ogólnie chodzi o to, że zrobił się gnój na dole zbiornika. Polecam zlać z baku do jakiejś butelki trochę paliwa i zostawić na zewnątrz na kilka dni, żeby zrozumieć co się z tym dzieje.
-
Błyskają tylko lampki na podsufitce czy na desce też (bursztynowe)?
-
Tak jak pisałem wcześniej, proponuje sprawdzić żarówki. Przekaźnik cyka, więc raczej działa. Może być zwarcie w układzie więc się rozłącza i załącza w kółko, robiąc przy tym dyskotekę.
-
Nie rozumiem do końca co to jest "tryb nocny" w przełączniku świateł. Czy chodzi o pozycję auto? Nie mniej jednak miałem kiedyś takie objawy (błyskanie i cykanie przekaźnika) jak zmieniałem oświetlenie wnętrza na ledy. Przyczyną była źle, niedokładnie wsadzona żarówka w lampce tylnej w podsufitce robiąca zwarcie.
-
Kurcze, nie skupiałem się w ostatnim czasie na odsłuchu takich dźwięków ale na postoju pewnie ją słychać mniej lub bardziej. Tym bardziej przy takiej pogodzie jak auto zimne. Jak masz możliwość to wrzuć tu jakieś nagranie jak to słychać u Ciebie. Zaoszczędzi to niepotrzebne rozpisywanie się.
-
No mi się wydaje, że to normalne zjawisko. Nie polecałbym przytrzymywania na dłużej kierownicy w takim położeniu.
-
Efekt naprawdę niezły. Masz może jakieś fotostory z regeneracji? Jak rozklejałeś lampę? Opalarka czy piekarnik? Robiłeś coś z odbłyśnikami? Sam już myślałem o takiej regeneracji więc wybacz te pytania. I proponuję czymś zabezpieczyć z zewnątrz klosze. Sama polerka na długo nie wystarczy. Bez zabezpieczenia szybko zacznie znowu matowieć.
- 8 odpowiedzi
-
- czyszczenie
- regeneracja
-
(i 1 więcej)
Tagi:
-
Witam, u mnie również leci woda z klimy pod dywanik pasażera. Dokładnie od dołu tej żółtej gąbki. Kanalik spustowy przeczyszczony, woda kapie przy włączonej klimie. Chcąc jednak sprawdzić drożność układu wymontowałem wentylator i wlałem około pół szklanki wody do tego skraplacza na raz. Część wody przelała się przez rurkę odpływową poza auto, jednak większość przeciekła znowu przez tą gąbkę. Ma ktoś jakieś zdjęcie rozebranej tej obudowy żeby zobaczyć jak wygląda połączenie tego z rurką odpływową? Ewentualnie jakieś rozwiązanie jak to uszczelnić bez odłączania skraplacza i rozbierania całej konsoli?
-
https://forum.vectraklub.pl/topic/26259-co-to-za-wtyczka-złącze-przewód/?tab=comments#comment-275718
-
Co do pkt.2 W skrócie - poprawienie lutów enkodera. Mi pomogło na samo działanie przycisku. Na kręcenie pomógł kontakt spray. Co do pkt. 1 to nie nie będę pomocny ale podejrzewam, że o ile ten element nie jest zespolony z obudową konsoli to pewnie da się go jakoś rozkręcić od środka. Proponowałbym wyjęcie radia i sprawdzenie.
- 1 odpowiedź
-
- zestaw głośnomówiący
- telefon
- (i 2 więcej)
-
Żarówka mimo iż świeci, może być już na wykończeniu. Wsadź nową i zobacz czy komunikat nadal występuje.
-
Tak jak koledzy piszą, komputerowy dobór lakieru to już raczej standard w mieszalniach. Ja w swoim mieście kupowałem lakier w sklepie nie większym niż kiosk i w taki właśnie sposób dobierali mi lakier. Proponowałbym tylko jako element do pomiaru zanieść część metalową (wspomniana klapka paliwa). Do plastików daje się inny podkład co może wpływać nieznacznie na odcień bazy.
-
Tak głośne stukanie raczej nie powinno być trudne do namierzenia. Proponuję podnieść maskę i szukać skąd dochodzi ten dźwięk.
-
Skoro raz twierdzisz, że pobór jakiś jest a raz, że jest 0.00A to sorry ale coś mi tu nie pasuje. Albo elektromechanicy z Krakowa to idioci, którzy nie potrafią używać multimetra albo jest coś o czym nie wiemy. Przypomina mi się jeden temat o wymianie butli LPG. Autor twierdził, że po jej wymianie ma problem. Kilka osób wzięło udział w dyskusji. Morał był taki, że padło wiele przydatnych porad, ktoś skwitował, że instalację zakładał kowal, autor się obraził a przyczyną była pusta butla. Oby w tym temacie rozmowa do tego nie dążyła. Na tą chwilę masz kilka podpowiedzi. Zacznij od wymiany akumulatora - to chyba najłatwiejsze. Jeśli nic nie da, będziemy szli dalej po kolei. A tak wogóle to jaki to akumulator?
-
W poprzednim aucie miałem padniętą celę lub dwie w aku i też odłączałem klemę bo wytrzymywał max kilka godzin od zgaszenia. Jak był rozłączony to i po tygodniu mogłem odpalić. Także nie skreślałbym jeszcze akumulatora z listy podejrzanych. Proponowałbym podmienić na jakiś czas z innego auta.