Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

macie-k

Forumowicz
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

macie-k last won the day on November 7 2019

macie-k had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About macie-k

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/09/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z20NET GTS

Recent Profile Visitors

506 profile views
  1. Dobra, żeby nie było, że bajki opowiadam. Pofatygowałem się z laptopem do auta i przejrzałem wszystkie zakładki w opcomie. CDC programuje się w zakładkach "Programuj CAN (duża szybkość)". Poniżej wszystkie moduły, sekcje (jak zwał tak zwał) w opcomie, które taką zakładkę posiadają oraz to co ja mam w tych sekcjach zaznaczone. SILNIK z20net występuje PODWOZIE ehps występuje NADWOZIE immobilajzer nie występuje ahl/afl nie występuje cim nie występuje INFORMACJE-ROZRYWKA dis nie występuje dis on swcan występuje Sizon - modułu , sekcji CDC jako takiej w opcomie nie ma a przynajmniej nie u mnie. A tu moje błędy jakie mam. Moduł drzwi kierowcy ponoć standard w przedliftach. ABS/TC/ESP pisałem o tym post ale nikt nie pomógł ( za każdym razem po wejściu w moduł każe mi wybrać jeden z wariantów. Niezależnie, który wybiorę przy ponownym wejściu jest to samo a błąd nie znika). Tylko do tego błędu z CIMa mogą być wątpliwości ale wydaje mi się, że był już wcześniej. Poprzedni właściciel zmieniał radio cd50phone +gid na cd70 + cid. Może to ma związek. Pozdrawiam
  2. Eee.. pisząc "wchodziłem w moduły" miałem na myśli CIM, BCM, REC e.t.c. Nie pamiętam opcoma na pamięć ale jak już zostanie mój honor postawiony na szali to się zmuszę i przejrzę czeluści tego programu gdzie i co mam włączone/wyłączone.
  3. Trochę się nie zgodzę. Przerabiałem temat niecały rok temu. Zrobiłem w ten sposób, że po zmianie amorków zczytałem błędy w opcomie. Wchodziłem do tych modułów, w których występował błąd związany z ids`em i tam zaznaczałem w wariantach, że CDC nie występuje. Błędów nie mam a po wciśnięciu przycisku wciąż jest zmiana we wspomaganiu kierownicy i reakcji na pedał gazu. Nie pamiętam dokładnie w których modułach wyłączałem funkcje więc zalecam roztropność
  4. Może coś z blokadą regulacji wysokości kierownicy? Ta wajcha od spodu kierownicy.
  5. No to już rozumiem. Moja rada: opcja 1: wróć do diagnosty i zapytaj dokładnie jakiego dokumentu potrzebuje. Zapewne będzie to homologacja, którą otrzymasz od zakładu w którym montowałeś LPG. opcja 2: z paszportem butli ale bez homologacji szukaj diagnosty, który zrobi Ci przegląd ( przed badaniem pokaż papier, że masz tylko to i zapytaj czy wystarczy)
  6. No dobra to teraz tak. Kiedy ją zakładałeś, czy ta instalacja wcześniej siedziała w innym aucie i czy miałeś już przegląd z tą instalacją w swoim aucie?
  7. Bardzo to dziwne. Musieli Ci chyba wyjaśnić w czym leży problem. Może domagali się homologacji montaży instalacji? Napisz więcej informacji, żeby bardziej rozjaśnić temat: - instalacja nowa czy od dłuższego czasu? - lpg wbite w dowód? - numery na zbiorniku i w paszporcie zgadzają się?
  8. No to jest tzw paszport butli. I to jest właśnie to co jest potrzebne do wykonania przeglądu. Ale czegoś nie rozumiem. Zgubiłeś taki dokument i wklejasz tu poglądowo czy to jest Twój dokument? Bo jeśli tak to tam chyba jest rok prod. 2008. Po 10 latach butlę należy zmienić lub wykonać jej ponowną legalizację co jest średnio opłacalne.
  9. Do przeglądu potrzebny jest paszport od butli. Zależnie od firmy duplikat wyrobisz na stronie producenta lub stronie TDT. Koszt ok 50 zł. Homologacje instalacji wyrobisz u instalatora. Czasem o to pytają na przeglądzie ale przejdzie bez. Jeżeli masz mało czasu zapytaj na stacji diagnostycznej, na której ostatnio robiłeś przegląd. Może być tak, że mają w komputerze wprowadzone do kiedy jest butla ważna i nie będą prosić o papier.
  10. Zwróć uwagę na kolanka przewodów od nagrzewnicy. Tu masz temat:
  11. Zwróć uwagę na kolanka przewodów od nagrzewnicy. Tu masz temat:
  12. macie-k

    ESP + TC

    Proszę o radę. Wchodząc w opcomie w sekcję abs/tc/esp zawsze wyskakuje mi takie okno. Niezależnie, który wariant wybiorę i tak okno wyskakuje ponownie po wejściu w ten panel. Na tej liście nie ma wariantu 0x0380. Posiadam tc i esp, działają. Da się coś z tym zrobić?
  13. Tym wężem część "wykorzystanego" już powietrza w postaci spalin wraca ponownie do dolotu poprzez egr. Taka ekologia. Poprzedni właściciel postanowił zasilać silnik wyłącznie świeżym powietrzem. Tak to w skrócie wygląda: O ile egr jest sprawny to chyba wystarczy kupić nowy wąż odmy i wszystko połączyć. Pokaż jeszcze jak ten egr z blaszką wygląda.
  14. Pewnie cięgno spadło, choć nie wiem czy wkładka w takim przypadku powinna się kręcić. Jeśli już bicie szyby wchodzi w grę to proponowałbym się rozejrzeć na allegro za taką która jest blisko i tania Polecam tylne - montaż nie jest trudny.
  15. Pewnie cięgno spadło, choć nie wiem czy wkładka w takim przypadku powinna się kręcić. Jeśli już bicie szyby wchodzi w grę to proponowałbym się rozejrzeć na allegro za taką która jest blisko i tania Polecam tylne - montaż nie jest trudny.
×
×
  • Create New...