Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

macie-k

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

macie-k last won the day on November 7

macie-k had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About macie-k

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/09/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z20NET GTS

Recent Profile Visitors

408 profile views
  1. U mnie czasem zabrzęczy osłona słupka właśnie tuż przy desce ale stukiem tego bym nie nazwał. Sprawdź może pod maską podszybie/rynnę. Tam gdzie znajduje się mechanizm wycieraczek. Może coś wpadło i się tłucze.
  2. Nagraj ten dźwięk na postoju bujając autem na boki. Na tym nagraniu to ja tylko szum słyszę. Może górne mocowanie amorka?
  3. Linki do aukcji "przeważnie" wrzucają ludzie poszukujący dopiero VC, co za tym idzie nie znają dokładnie pakietów stylistycznych w jakich były wypuszczane. Chłopaki oglądają, wychwytują te różnice i dzielą się jak jakieś zauważą. No bo w zasadzie tylko tyle informacji można podać na podstawie zdjęć. Ewentualny przyszły właściciel wiedząc, że n.p. przednie lampy nie siedziały w tym aucie od fabryki dokładnie obejrzy sobie błotniki, maskę, spasowanie przodu. Nie musi to oczywiście stanowić, że auto miało dzwona ale warto temu się przyjrzeć. Z drugiej strony jakich informacji chciałbyś oczekiwać po obejrzeniu zdjęć auta? Że jakiś element malowany, rozrząd stuka albo sprężyny do wymiany? No raczej nie.
  4. Ja w miejsce fabrycznej rurkowej wsadziłem rurkę ledową + do tego 2 połączone równolegle lampki ledowe od podświetlania tablicy rejestracyjnej jak na zdjęciach powyżej. Nie mruga, nie świeci po oczach bo lampki są skierowane w dół a światła jest aż aż.
  5. Z tego co się orientuję za oświetlenie wnętrza jak i żarówki w lampach odpowiada moduł więc nie posiadają one bezpiecznika. Kable na pewno są. Wsadź rękę przez ten schowek co masz po lewej i szukaj. Doradzam od razu dorobienie dodatkowych świateł bo ta jedna lampka niewiele daje. Tak to jest u mnie: Można też wsadzić paski led w te plastikowe rynienki.
  6. Więc tak. Ten pilot na pewno wskazuje, że centralka założona to jakaś taniocha z allegro za 50 zł. One mają to do siebie, że jak zamkniesz z pilota to otwieraj z pilota a jak zamykasz kluczem to otwieraj kluczem. W przeciwnym razie trochę to świruje i trzeba się pobawić, żeby wróciło do normalności. Jeśli chodzi o przyciski to tak obstawiam : góra - otwieranie, dół-zamykanie, lewo ciche otwieranie/zamykanie, prawy kanał dodatkowy na co chcesz (klakson, bagażnik etc.). Kwestia teraz tego co poprzedni właściciel podłączył a czego nie. Może podłączył tylko siłowniki w drzwiach i olał podłączenie pod kierunkowskazy i syrenę (jeśli była). Te centralki nie są skomplikowane ale przez internet to naprawdę jest ciężko cokolwiek wyjaśnić nie widząc co i jak jest tam podłączone.
  7. Ok, chyba się zagalopowałem, przyznaję. VB nie miałem ale miałem swojego czasu espero. Klapa bagażnika była z siłownikiem elektrycznym a w drzwiach miałem przycisk od jej otwierania. Klapę można było otwierać właśnie tym przyciskiem lub mechanicznie kluczem. Pilot od centralnego miał 2 przyciski - otwórz, zamknij. Jak centralny się zepsuł to zamieniłem go na taki gdzie pilot miał 3 przyciski. Otwórz, zamknij a ten trzeci właśnie podłączyłem pod przycisk w drzwiach od otwierania bagażnika (można byłoby też pod klakson). Sądziłem, że w VB też było takie rozwiązanie.
  8. Pilot masz z czterema przyciskami. Otwieranie, zamykanie i dwa pozostałe, które są zamazane. Możliwe, że jeden jest od otwierania bagażnika tylko nie został podłączony przez tego kto to montował. Spróbuj dostać się do centralki centralnego zamka i sprawdź czy któryś pin dostaje sygnał po naciśnięciu jednego z tych dwóch przycisków. Jeśli tak, a nigdzie nie jest podłączony to ciągnij kabel do przycisku otwierania klapy.
  9. Miałem dziś poszukać w garażu butelki i zapomniałem. Jak nie zapomnę to jutro powiem Znalezione Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
  10. Co do płukanek. Jedna w zupełności wystarczy. Kilkukrotne płukanie jest wręcz niewskazane jak to pokazuje profesor Chris na swoim kanale. Co do oleju. Znajomy, który sprzedaje oleje od dawien dawna polecał mi właśnie Motula, z tym że X-cess`a (długi wywód na ten temat otrzymałem, który mnie przekonał). W tamtym roku przeszedłem sytuację pt. "pęknięta łyżwa, przestawiony rozrząd". Udało się znaleźć naprawdę kumatego mechanika(sam ma VC), który przy naprawie zasugerował, żebym zmienił olej bo jak zlewał tego motula to wyglądał jakby siedział w aucie ze 3 lata a faktycznie było to ze 4 miesiące. Zdałem się na niego i leje teraz mobila. Złego słowa nie mogę powiedzieć. Auto nie bierze zupełnie oleju ale w zasadzie motula też nie brał. Mimo to na bagnecie olej czyściutki jak przy zalewaniu a już się zbliża kolejna wymiana.
  11. Tak tylko luźno rzucam linka a propo słabej kompresji.
  12. Oczyścić i poodginać blaszki w gnieździe gdzie wchodzi manetka.
  13. Jak Ci kierunki szybko mrygają to sprawdź żarówki. W ten sposób auto daje informację o spalonej żarówce. Chociaż powinna być też informacja na wyświetlaczu. W sumie to sam już nie wiem bo nie miałem takiej sytuacji w vectrze ale sprawdzić nie zaszkodzi :).
  14. Nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, ale jakbyś potrzebował zmienić radio to posiadam cd50 phone. W razie potrzeby pisz priv.
×
×
  • Create New...