Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

macie-k

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About macie-k

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/09/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z20NET GTS

Recent Profile Visitors

328 profile views
  1. Może było tak, że ustawiłeś temp na low ale siłę nawiewu na 0 i nie dmuchało. A jeśli chodzi o bzyczenie to prawdopodobnie były to silniczki klap.
  2. Ostatnio przechodziłem przestawienie rozrządu w VC Z20NET co wiązało się z wymianą głowicy. Moja rada: jeśli silnik był w dobrym stanie to naprawa jak najbardziej będzie najlepszym rozwiązaniem. Najważniejsza jest cierpliwość i po prostu trzeba przeglądać ogłoszenia allegro/olx. Ja na początku nic nie mogłem znaleźć i zastanawiałem się nad kupnem używanego słupka (ceny ok 1500zł) ale żaden sprzedający nie potrafił nic sensownego powiedzieć o jego stanie bo były to rozebrane rozbitki, najczęściej z anglii. Gołe głowice na allegro po ok 1000zł bez osprzętu, stan nieznany to słaby interes. Docelowo znalazłem kompletną głowicę z wałkami i całym osprzętem, planowaną i sprawdzoną na szczelność za 550zl z przesyłką ale musiałem na takie ogłoszenie czekać ponad 2 miesiące. Później kumaty mechanik i auto od pół roku jeździ tip top i nie trzeba było nerki sprzedawać
  3. Zatkaj ten odpowietrznik z tyłu zbiorniczka. Na filmie robi to palcem wskazującym. Korek testera też wsadź ciasno. Powietrze nie przejdzie przez ciecz jeśli będzie miało łatwiejszą drogę do ucieczki.
  4. Mój ojciec miał kiedyś, nie taki sam ale podobny problem w swoim mecedesie W202 2,2 D. Auto odpalało jechało 3-4 km i się dławiło albo nawet gasło i nie dało się odpalić. Dodam, że była to zima. Pomogło dolanie dodatków do paliwa i wymiana filtra paliwa ( nie pamiętam czy był na przewodach, czy w baku na pompce). Ogólnie chodzi o to, że zrobił się gnój na dole zbiornika. Polecam zlać z baku do jakiejś butelki trochę paliwa i zostawić na zewnątrz na kilka dni, żeby zrozumieć co się z tym dzieje.
  5. Błyskają tylko lampki na podsufitce czy na desce też (bursztynowe)?
  6. Tak jak pisałem wcześniej, proponuje sprawdzić żarówki. Przekaźnik cyka, więc raczej działa. Może być zwarcie w układzie więc się rozłącza i załącza w kółko, robiąc przy tym dyskotekę.
  7. Nie rozumiem do końca co to jest "tryb nocny" w przełączniku świateł. Czy chodzi o pozycję auto? Nie mniej jednak miałem kiedyś takie objawy (błyskanie i cykanie przekaźnika) jak zmieniałem oświetlenie wnętrza na ledy. Przyczyną była źle, niedokładnie wsadzona żarówka w lampce tylnej w podsufitce robiąca zwarcie.
  8. Kurcze, nie skupiałem się w ostatnim czasie na odsłuchu takich dźwięków ale na postoju pewnie ją słychać mniej lub bardziej. Tym bardziej przy takiej pogodzie jak auto zimne. Jak masz możliwość to wrzuć tu jakieś nagranie jak to słychać u Ciebie. Zaoszczędzi to niepotrzebne rozpisywanie się.
  9. No mi się wydaje, że to normalne zjawisko. Nie polecałbym przytrzymywania na dłużej kierownicy w takim położeniu.
  10. Efekt naprawdę niezły. Masz może jakieś fotostory z regeneracji? Jak rozklejałeś lampę? Opalarka czy piekarnik? Robiłeś coś z odbłyśnikami? Sam już myślałem o takiej regeneracji więc wybacz te pytania. I proponuję czymś zabezpieczyć z zewnątrz klosze. Sama polerka na długo nie wystarczy. Bez zabezpieczenia szybko zacznie znowu matowieć.
  11. Witam, u mnie również leci woda z klimy pod dywanik pasażera. Dokładnie od dołu tej żółtej gąbki. Kanalik spustowy przeczyszczony, woda kapie przy włączonej klimie. Chcąc jednak sprawdzić drożność układu wymontowałem wentylator i wlałem około pół szklanki wody do tego skraplacza na raz. Część wody przelała się przez rurkę odpływową poza auto, jednak większość przeciekła znowu przez tą gąbkę. Ma ktoś jakieś zdjęcie rozebranej tej obudowy żeby zobaczyć jak wygląda połączenie tego z rurką odpływową? Ewentualnie jakieś rozwiązanie jak to uszczelnić bez odłączania skraplacza i rozbierania całej konsoli?
  12. https://forum.vectraklub.pl/topic/26259-co-to-za-wtyczka-złącze-przewód/?tab=comments#comment-275718
  13. Co do pkt.2 W skrócie - poprawienie lutów enkodera. Mi pomogło na samo działanie przycisku. Na kręcenie pomógł kontakt spray. Co do pkt. 1 to nie nie będę pomocny ale podejrzewam, że o ile ten element nie jest zespolony z obudową konsoli to pewnie da się go jakoś rozkręcić od środka. Proponowałbym wyjęcie radia i sprawdzenie.
  14. Żarówka mimo iż świeci, może być już na wykończeniu. Wsadź nową i zobacz czy komunikat nadal występuje.
  15. Tak jak koledzy piszą, komputerowy dobór lakieru to już raczej standard w mieszalniach. Ja w swoim mieście kupowałem lakier w sklepie nie większym niż kiosk i w taki właśnie sposób dobierali mi lakier. Proponowałbym tylko jako element do pomiaru zanieść część metalową (wspomniana klapka paliwa). Do plastików daje się inny podkład co może wpływać nieznacznie na odcień bazy.
×
×
  • Create New...