Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

macie-k

Forumowicz
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About macie-k

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/09/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z20NET GTS

Recent Profile Visitors

389 profile views
  1. Oczyścić i poodginać blaszki w gnieździe gdzie wchodzi manetka.
  2. Jak Ci kierunki szybko mrygają to sprawdź żarówki. W ten sposób auto daje informację o spalonej żarówce. Chociaż powinna być też informacja na wyświetlaczu. W sumie to sam już nie wiem bo nie miałem takiej sytuacji w vectrze ale sprawdzić nie zaszkodzi :).
  3. Nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, ale jakbyś potrzebował zmienić radio to posiadam cd50 phone. W razie potrzeby pisz priv.
  4. O ile nikt wcześniej nie grzebał to kleju nie będzie. Budowa jest dość prosta. Uważaj przy wyciąganiu, żeby nie rozsypać środka zanim zobaczysz jak to tam wszystko siedzi. Wyczyść sitko, które będzie w pompie. Z otworu w silniku, może pociec trochę oleju. Przy składaniu zwróć uwagę, żeby płaszczyzna styku była czysta.
  5. Pompa vacum. Są tam dwie uszczelki: jedna okrągła, druga w kształcie nerki. W Z20NET dość częsta przypadłość. Polecam zmienić uszczelki i dodatkowo poczęstować to sylikonem. U mnie już prawie 2 lata sucho po takim zabiegu.
  6. Jak zacznie puchnąć w tym miejscu to jazda zdecydowanie nie wskazana. Jeśli nic się z tym nie zadzieje to jak koledzy piszą, do podklejenia. Dla bezpieczeństwa może lepiej ciut wolniej do domu wracać. Mi kiedyś na niemieckiej autostradzie właśnie z boku strzeliła tylna opona przy jakiś 180km/h na lekkim łuku. Nie odczułem tego jakoś wybitnie mocno, ot taki kapeć złapany. Jakież było moje zdziwienie po zjechaniu na pobocze jak zobaczyłem, że dziura w oponie była większa niż piłka tenisowa
  7. Podczepię się pod temat chociaż mam sytuację raczej odwrotną. Nie mam informacji o niezapiętych pasach. Ani kontrolki ani sygnału. W op-comie włączone, na testach kontrolek działa.
  8. Jest taki typ klocka, który wsuwa się na tłoczek.
  9. Wydaje mi się, że na ten z 😇 , bo na ten z 👿 to wchodzą blaszki z klocka. Upewnisz się jak wkręcisz tłoczek do końca w zacisk.
  10. Dzięki serdeczne. Myślałem nad zmianą sprężyn z powodu lekkiego ściągania w prawo ale niech zostaną stare. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Czy muszę wymienić łączniki stabilizatora na proste czy mogą zostać te przystosowane do ids?
  11. Witam, auto Vectra C Z20NET 2005r GTS przejściówka. Nr VIN W0L0ZCF6851108127. Posiadam IDS+ ale po rozkodowaniu nie mam informacji czy jest to XJ2. Numer z amortyzatora przód lewy to 13 131 689. Ponieważ obecny zawias ma się ku końcowi ze względów ekonomicznych planuję wywalenie IDS+ i wstawienie zwykłych amorów i sprężyn. Proszę o poradę jaki zestaw szukać aby optycznie siedziało to tak jak do tej pory.
  12. Wydaje mi się, że trzeba. Próbuj przekręcić kluczyk ruszając kierownicą na boki.
  13. Raczej nie robi to różnicy.
  14. Polecam wyjąć bębenek, wyczyścić i nasmarować. U mnie pomogło a też miałem z tym problem. Nie jest to trudna operacja. Wystarczy zdjąć górną osłonę kierownicy i znaleźć mały otworek od góry stacyjki. Wkładasz kluczyk, w ten otworek jakiś mały imbusik i wychodzi. Najtrudniej znaleźć ten otwór. Z tego co pamiętam to zasłaniają go jakieś wiązki kabli.
  15. http://opelvindekoder.pl/ 100A
×
×
  • Create New...