Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MisiaMisia

Forumowicz
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MisiaMisia

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1995.11.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Kobieta

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8 16V 122 KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. MisiaMisia

    Auto szarpie nie chce ruszać, przerywa

    Sprawdziłam na dzialajacej Cewce z sm, to samo. Na starej Cewce szarpie podczas jazdy I błąd na cylindrze 1. Na Cewce z Mageneti wyskakuje błąd na cylindrze 2 nie da się jeździć kiedy silnik się zagrzeje. A na Cewce z sm, która w innym aucie była sprawna od początku auto przerywalo. Auto przerywa i na gazie i benzynie. Gaz był sprawdzany przed awaria i jest ok. Czy może to być czujnik walka lub walu lub czy padł mi sterownik ecu. Chyba sama sobie nie poradzę i czeka mnie diagnostyka.
  2. MisiaMisia

    Auto szarpie nie chce ruszać, przerywa

    Właśnie nie mam, wątpię by ktoś pozwolił mi podmienić. Zdziwiło mnie to że 10 minut było ok a nagle auto nie chce ruszyć a na luzie szarpie.
  3. MisiaMisia

    Auto szarpie nie chce ruszać, przerywa

    Cewka Magneti mareli, świece specjalne pod gaz nigdy nie miałam z nimi problemu. Możliwe że cewka Nowa jest uszkodzona? Na starej przy wymianie zauwazylam, ze jest jakby przypalona.
  4. MisiaMisia

    Auto szarpie nie chce ruszać, przerywa

    Świece wymienione i na nowych i na starych to samo. Teraz wyświetla się tylko jeden błąd na cylindrze 1.
  5. Witam. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie. Mam vectre 1.8 benz+lpg 122 km. Zaczęło się od tego że szarpalo autem na luzie. Następnie auto trafiło do mechanika na wymianę przewodów hamulcowych ( Nie wiem czy może mieć to wpływ na błędy które opisuje niżej ). Po odebraniu auta dzień później wyskoczyły błędy p0203 układ wtryskiwaczy otwarty, cylinder 3. Po oczyszczeniu wtryskiwaczy było dobrze może z 2 dni. Teraz auto przerywa przy dodaniu gazu i na benzynie i gazie. Wyskakuje błąd po201 na cylindrze 1. Po wymianie cewki auto chwilę jeździło normalnie, następnie szarpalo nawet na luzie i gaslo. Po wymianie na stara cewke jest to samo tylko że da sie ruszyć i nie gaśnie, widoczny brak mocy. Czy może to być czujnik walka lub wału ?
  6. MisiaMisia

    BRAK MOCY powyżej 4 tyś obrotów

    Czujnik wału wymieniony, wałka też, teraz auto traci moc i wyskakują błędy powyżej 3 tyś obrotów. Nawet na luzie się dławi. Błąd po podłączeniu do komputera: Nieprawidłowe dane z modułu sterującego silnikiem. Czujnik wału który przyszedł z hurtowni był zepsuty. Wymieniono na nowy i wszystko jest ok. Bardzo dziękuję za pomoc.
  7. MisiaMisia

    BRAK MOCY powyżej 4 tyś obrotów

    Wczesniej wyskakiwał błąd cylindra 4 ale to wina cewki I została wymieniona, wszystko było dobrze do czasu wymiany rozrządu. Jutro czujnik wału zostanie wymieniony mam nadzieję, że to jest to.
  8. Witam. Posiadam Vectre C 1.8 16V 122 KM z 2004 roku. Auto podczas jazdy po przekroczeniu 4 tysięcy obrotu traci moc, zaczyna się dławić, następnie wyskakuje błąd check engine. Po podpięciu pod komputer wyskakują błędy: -P0301-01 wykryta przerwa w zapłonie cylindra pierwszego -P0304-01 wykrywa przerwa w zapłonie cylindra czwartego W aucie zostało w ostatnim czasie wymienione: - filtry, oleje, rozrząd, cewka, świece, pompa paliwa, wyczyszczona przepustnica. Auto ma problemy od czasu ponownego przestawienia rozrządu oraz wymianie pompy paliwa. Przed naciagnieciem rozrządu i wymianie pompy paliwa samochód na gazie jeździł prawidłowo. AKTUALNIE Auto zachowuje się tak samo na gazie jak i na benzynie.
×