Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MisiaMisia

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MisiaMisia

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/05/1995

Informacja o profilu

  • Płeć
    Kobieta

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8 16V 122 KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Pacjent Vectra C 1.9 150 km cdti Brak mocy oraz wyskakują błędy - P0425-05 za wysokie napięcie czujnika temperatury spalin (rząd 1 czujnik 2) - P042A-05 nieznany kod błędu W każdym poście pisze co innego, czyszczenie DPF K2 nic nie dalo, czy oznacza to uszkodzony czujnik, czy zabrudzenie, niektórzy pisali też o katalizatorze lub EGR .
  2. Sprawdziłam na dzialajacej Cewce z sm, to samo. Na starej Cewce szarpie podczas jazdy I błąd na cylindrze 1. Na Cewce z Mageneti wyskakuje błąd na cylindrze 2 nie da się jeździć kiedy silnik się zagrzeje. A na Cewce z sm, która w innym aucie była sprawna od początku auto przerywalo. Auto przerywa i na gazie i benzynie. Gaz był sprawdzany przed awaria i jest ok. Czy może to być czujnik walka lub walu lub czy padł mi sterownik ecu. Chyba sama sobie nie poradzę i czeka mnie diagnostyka.
  3. Właśnie nie mam, wątpię by ktoś pozwolił mi podmienić. Zdziwiło mnie to że 10 minut było ok a nagle auto nie chce ruszyć a na luzie szarpie.
  4. Cewka Magneti mareli, świece specjalne pod gaz nigdy nie miałam z nimi problemu. Możliwe że cewka Nowa jest uszkodzona? Na starej przy wymianie zauwazylam, ze jest jakby przypalona.
  5. Świece wymienione i na nowych i na starych to samo. Teraz wyświetla się tylko jeden błąd na cylindrze 1.
  6. Witam. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie. Mam vectre 1.8 benz+lpg 122 km. Zaczęło się od tego że szarpalo autem na luzie. Następnie auto trafiło do mechanika na wymianę przewodów hamulcowych ( Nie wiem czy może mieć to wpływ na błędy które opisuje niżej ). Po odebraniu auta dzień później wyskoczyły błędy p0203 układ wtryskiwaczy otwarty, cylinder 3. Po oczyszczeniu wtryskiwaczy było dobrze może z 2 dni. Teraz auto przerywa przy dodaniu gazu i na benzynie i gazie. Wyskakuje błąd po201 na cylindrze 1. Po wymianie cewki auto chwilę jeździło normalnie, następnie szarpalo nawet na lu
  7. Czujnik wału wymieniony, wałka też, teraz auto traci moc i wyskakują błędy powyżej 3 tyś obrotów. Nawet na luzie się dławi. Błąd po podłączeniu do komputera: Nieprawidłowe dane z modułu sterującego silnikiem. Czujnik wału który przyszedł z hurtowni był zepsuty. Wymieniono na nowy i wszystko jest ok. Bardzo dziękuję za pomoc.
  8. Wczesniej wyskakiwał błąd cylindra 4 ale to wina cewki I została wymieniona, wszystko było dobrze do czasu wymiany rozrządu. Jutro czujnik wału zostanie wymieniony mam nadzieję, że to jest to.
  9. Witam. Posiadam Vectre C 1.8 16V 122 KM z 2004 roku. Auto podczas jazdy po przekroczeniu 4 tysięcy obrotu traci moc, zaczyna się dławić, następnie wyskakuje błąd check engine. Po podpięciu pod komputer wyskakują błędy: -P0301-01 wykryta przerwa w zapłonie cylindra pierwszego -P0304-01 wykrywa przerwa w zapłonie cylindra czwartego W aucie zostało w ostatnim czasie wymienione: - filtry, oleje, rozrząd, cewka, świece, pompa paliwa, wyczyszczona przepustnica. Auto ma problemy od czasu ponownego przestawienia rozrządu oraz wymianie pompy paliwa. Przed naciagnieciem
×
×
  • Create New...
UP