Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krzysiek1208

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About krzysiek1208

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    astra

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam może mi ktoś podpowiedzieć gdzie w vectra direct jest czujnik wału korbowego
  2. TU MOŻNA KUPIĆ MEMBRANY DO POMPY Z22YH NIŻEJ LINKI DO SKLEPU A DRUGI DO PŁATNOŚCI ZA JEDYNE 35 EURO PO WYMIANIE AUTO ŚMIGA JAK MARZENIE BEZ PŁACENIA HORRENDALNYCH SUM ZA NIBY REGENERACJE CWANIAKOM http://www.ersakaucuk.com/?SyfNmb=1 https://iyzi.link/AAFT1Q
  3. TU MOŻNA KUPIĆ MEMBRANY DO POMPY Z22YH NIŻEJ LINKI DO SKLEPU A DRUGI DO PŁATNOŚCI ZA JEDYNE 35 EURO PO WYMIANIE AUTO ŚMIGA JAK MARZENIE BEZ PŁACENIA HORRENDALNYCH SUM ZA NIBY REGENERACJE http://www.ersakaucuk.com/?SyfNmb=1 https://iyzi.link/AAFT1Q
  4. opisze dokładnie kupiłem pompę regenerowaną z tego sklepu http://www.sklep.f5r.co.uk/?63,en_opel-22-direct-pompa-wysokiego-cisnienia-bosch regulator ciśnienia też mam od nich , wcześniej auto gubiło ciśnienie w dolnym zakresie obrotów błędów nie było, ale było widoczne to w blokach pomiarowych, po wymianie na jedyny na rynku dostępny w logicznych pieniądzach zamieni, objawy 1 check przy 4200 obrotów 2 na przemian błędy albo ten albo ten niżej Łączna ilość kodów: 1 P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki (5B) - Nie występuje Łączna ilość kodów: 1 P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa (52) - Nie występuje 3 w blokach pomiarowych przy pedale w podłodze na 3 biegu zadane ciśnienie 11999 a daje około 9200 odesłałem pompe regulator cisnienia i czujnik cisnienia, niby testowali, na stole pomiarowym i w aucie przez cały dzien i wszystko ok, ale co mie dziwi ze sklepu pompy za 499zł (te co ja miałem) usunęli ze sprzedaży teraz nie wiem czy kupić nowa continentala czy przyczyna jest u mnie w aucie inna, tak mi namieszali w głowie.
  5. Witam prosze o pomoc po wymianie pompy wysokiego ciśnienia wyrzuca mi błędy raz jeden raz drugi Łączna ilość kodów: 1 P1191 - Obwód czujnika cisnienia magistrali paliwa, sygnal za wysoki (5B) - Nie występuje Łączna ilość kodów: 1 P1191 - Usterka układu ciśnienia paliwa (52) - Nie występuje
  6. reset tchem i ponowna adaptacja funkcji i po sprawie , tak na marginesie dalej sie nie dowiedziałem które to złącze XR6A. kopałem w necie i nie widzę opisu do Vectry C , a na złączach nie ma nadruku XR6A. ani żadnego innego pozdrawiam
  7. ale chyba lepiej sprawdzić ,tylko szukam i nie mogę znalesc na forum które złącze i który pin
  8. Witam mam taki problem brak lewego światła pozycyjnego w tylnej klapie, sprawdzałem próbówka nie ma napięcia do tego wali taki błąd B3881 - Obwód tylnego lewego światła pozycyjnego, napięcie za niskie (02) - Nie występuje Rozebrałem tylna kalpę i wygląda że nasi tu byli znaczy niefabryczne czujki cofania i kamera, ale dorzeczy jeśli ktoś by miał wiedze z której kostki w rec i z którego pinu wychodzi zasilanie do lewej pozycji w klapie ,za pomoc będę wdzięczny.
  9. nie to raczej odpada teraz była 20 stopni na dworze ,auto klepało 20minut na podwórku i temperatura około 50c zasysanego przy upale może by dobiła do 90c niżej odczyt w linku. 2005 (5)_Vectra-C Signum_Silnik__Z 22 YH_20180603183025.csv
  10. tylko zastanawia mie jedno w tamtym roku w lecie było to samo do temperatury na dworze +25 nic się z autem nie dzieje cała zimę jeździło normalnie ponad 24tys przejechane przez zimę przychodzi lato i masakra zmieniłem ten regulator bo wyglądało ze to on padł i dalej lipa , auto nigdy nie weszło w tryb awaryjny czasem jest tylko jakiś bład na kompie od któregoś wtryskiwacza, i te nagłe spadki ciśnienia paliwa przy pełnym obciążeniu ale to tez nie zawsze musi byc długi korek, z 15 minut w korku i mu odbija ale musi być upał i klima max
  11. Ponawiam posta proszę o odpowiedz poradę na to co napisane wyżej
  12. problemu ciąg dalszy kupiłem nowy regulator tam gdzie dał namiar mi james007pl i dalej d*** upał klima na maks i szarpie gaśnie ,żądane cis wnienie chwili gdy auto gaśnie 7000 a robi sie 390 i auto zdycha po wyłaczenu klimy auto jedzie normalnie parametry pompy sa w normie , macie jakies rady bo juz mi ręce opadają? przy tym wywala mi błąd can jakiś na chwile brak komunikacji ABS TC 2005 (5)_Vectra-C Signum_Silnik__Z 22 YH_20180529144809.csv Faultcodes_2005 (5)_Vectra-C Signum_Silnik__Z 22 YH_201805291439.txt proszę zwrócić uwagę w chwili zadławu na zadane ciśnienie paliwa
  13. ile zapłaciłeś za pompkę? Mój ma 191tys to jeszcze 50tys wnioskuje ze polatam.
  14. poczytaj temat do końca w linku podanym niżej są jakieś zamienniki, tak z ciekawości ile masz najechane autem przebiegu
  15. kupiłem ten za 520zł james007pl tam gdzie dałeś link, widziałem tam za nie całego 1tys pompy wysokiego ciśnienia, montował ktoś kiedyś to? james007pl nasz Góru wypowiedz się ?
×
×
  • Create New...