Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

T.Boy

Forumowicz
  • Zawartość

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O T.Boy

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2V6

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Podłącz OP-Com lub Tech2 Interfejsy dedykowane do opla. Tylko te dadzą Ci pełną wiedzę o aucie OP-COM chiński klon OP-COM oryginał Tech2 Może ktoś w Twojej okolicy ma OP-COMa to Ci pomoże.
  2. Ładowanie nie masz wcale najgorsze. Pomiar robiłeś na w pełni naładowanym aku? Silnik zagrzany? Jeżeli Ci przeszkadza takie ładowanie to zrób pomiar bezpośrednio na zaciskach alternatora. Nie powinno być większej różnicy niż 0.1V, w stosunku do pomiarów na klemach aku. Jeżeli różnica będzie większa szukaj problemu w kablach. Pomóc w lepszym ładowaniu możesz sprawdzając pasek, kable. Ewentualnie wymienić regulator napięcia w altku. Przy okazji sprawdzić mostek, łożyska, szczotki. Choć może u Ciebie występować jeden zespół regulatora wraz ze szczotkotrzymaczem. Ja bym osobiście sprawdził kable, pojechał do elektryka na test aku, sprawdziła pasek i jego napięcie. Alternatora bym jeszcze nie ruszał, tylko co jakiś czas sprawdzał ładowanie. Jeśli będzie gorzej - regeneracja.
  3. Op-Com to interfejs diagnostyczny do opla. Posiada go znaczna grupa użytkowników tego forum, miedzy innymi ja. Pierwsza sprawa. Masz w ogóle komputer pokładowy w swoim aucie? W prawej manetce (wycieraczki) są przyciski? Jeżeli są, to wciskasz duży, wchodzisz do ustawień komputera, małymi przyciskami przechodząc góra - dół ustawiasz "consumption", wciskasz duży. Potem wychodzisz z menu i masz na głównym ekranie wyświetlane średnie spalanie. W ten sposób ustawiasz każdy inny odczyt. Całkowite spalanie, przebyty dystans,itp.
  4. Mam problem z czujnikiem poziomu oleju. Niedawno przy demontażu miski olejowej wymieniłem go na nowy (GM). Poziom oleju na bagnecie równo między znakami, a po 40-50 km jazdy pojawia się informacja o niskim poziomie oleju. Uszkodzony czujnik?
  5. Jest taka szansa Tu muszą wypowiedzieć się posiadacze poliftów
  6. T.Boy

    zamykanie drzwi z pilota

    Też to chciałem sobie zmienić, ale okazało się że mój moduł (chyba bcm) tego nie obsługuje. Funkcja występuje na pewno w poliftach (na filmiku kluczyk poliftowy), prawdopodobnie też w przejściówkach.
  7. Tylne pasy mają napinacze pirotechniczne (mam takie u siebie) Jakie kolory wtyczek masz pod tylnym siedziskiem?
  8. Wracam do tematu bo przyszła zima i trakcja by się przydała. Ciekawie pokonuje się rondo. Próba żwawego zjazdu z ronda (czyli jazda w lewo i szybkie odbicie w prawo w zjazd) często kończy się tym że auto ma ochotę "pójść" bokiem. Gdyby nie kontrola trakcji tak by się stało. Mam wrażenie że poodkręcane (poluzowane w górnych mocowaniach) są wszystkie amortyzatory. Ale sprawdziłem - nie są. Jeżdżę często golfem 3 z wyrypanym zawieszeniem i zachowuje się o niebo lepiej
  9. Ja mam tak samo. Przy gwałtownych zmianach kierunku (typu test łosia, energiczny zjazd z ronda) auto dosłownie pływa. Pokonywanie zakrętów na autostradzie przy dozwolonej prędkości to dramat. Mam skasowane wszystkie luzy w zawieszeniu (poprzez wymianę tulei lub całych wahaczy), ustawioną całą geometrię zawieszenia. Dało to niewiele. Auto, szczególnie na zimówkach, jest niebezpieczne. Mam też nieoryginalne (zamienniki) sprężyny. Niby dobrane pod auto i silnik. gdyby nie kontrola trakcji już kila razy byłbym poza drogą.
  10. No i sukces W piatek (5 dni temu) odebrałem auto Teraz kontrolka ciśnienia gaśnie już w momencie uruchomienia. Szybciej niż przed awarią. Dodatkowo wymieniony napęd rozrządu(pasek + napinacz i rolki), śruba koła pasowego na wale korbowym, uszczelka pompy, uszczelka smoka,pompa wody(miała dosyć spory luz), termostat, czujnik poziomu oleju(ktoś wkleił go na jakąś masę w miskę). No i oczywiście nowy olej GM 5W30 Czujnik, śruba, uszczelka smoka z ASO (dostępność bardzo słaba) Tak że same części 2,5k PLN + pompa No ale auto w końcu jeździ
  11. Dziś przyszła paczka od Danielo82 Zobaczymy czy i jak teraz będzie z tym cisnieniem
  12. Nie mam go gdzie trzymać. Mieszkam w bloku bez garażu, nie mam rodziny na wsi. Nie chcę też znajomym podrzucać "pomnika". Tak że ten pomysł odpada.
  13. Może będzie lepsza niż ta którą mam teraz
  14. Danielo82 ponoć ma taką pompę i może mi ją wysłać Zobaczymy jak to pójdzie
×