Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

T.Boy

Forumowicz
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O T.Boy

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2V6

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. OP-Com da radę na 100%
  2. Podłącz OP-Com lub Tech2 Interfejsy dedykowane do opla. Tylko te dadzą Ci pełną wiedzę o aucie OP-COM chiński klon OP-COM oryginał Tech2 Może ktoś w Twojej okolicy ma OP-COMa to Ci pomoże.
  3. Ładowanie nie masz wcale najgorsze. Pomiar robiłeś na w pełni naładowanym aku? Silnik zagrzany? Jeżeli Ci przeszkadza takie ładowanie to zrób pomiar bezpośrednio na zaciskach alternatora. Nie powinno być większej różnicy niż 0.1V, w stosunku do pomiarów na klemach aku. Jeżeli różnica będzie większa szukaj problemu w kablach. Pomóc w lepszym ładowaniu możesz sprawdzając pasek, kable. Ewentualnie wymienić regulator napięcia w altku. Przy okazji sprawdzić mostek, łożyska, szczotki. Choć może u Ciebie występować jeden zespół regulatora wraz ze szczotkotrzymaczem. Ja bym osobiście sprawdził kable, pojechał do elektryka na test aku, sprawdziła pasek i jego napięcie. Alternatora bym jeszcze nie ruszał, tylko co jakiś czas sprawdzał ładowanie. Jeśli będzie gorzej - regeneracja.
  4. Op-Com to interfejs diagnostyczny do opla. Posiada go znaczna grupa użytkowników tego forum, miedzy innymi ja. Pierwsza sprawa. Masz w ogóle komputer pokładowy w swoim aucie? W prawej manetce (wycieraczki) są przyciski? Jeżeli są, to wciskasz duży, wchodzisz do ustawień komputera, małymi przyciskami przechodząc góra - dół ustawiasz "consumption", wciskasz duży. Potem wychodzisz z menu i masz na głównym ekranie wyświetlane średnie spalanie. W ten sposób ustawiasz każdy inny odczyt. Całkowite spalanie, przebyty dystans,itp.
  5. Mam problem z czujnikiem poziomu oleju. Niedawno przy demontażu miski olejowej wymieniłem go na nowy (GM). Poziom oleju na bagnecie równo między znakami, a po 40-50 km jazdy pojawia się informacja o niskim poziomie oleju. Uszkodzony czujnik?
  6. Jest taka szansa Tu muszą wypowiedzieć się posiadacze poliftów
  7. T.Boy

    zamykanie drzwi z pilota

    Też to chciałem sobie zmienić, ale okazało się że mój moduł (chyba bcm) tego nie obsługuje. Funkcja występuje na pewno w poliftach (na filmiku kluczyk poliftowy), prawdopodobnie też w przejściówkach.
  8. Tylne pasy mają napinacze pirotechniczne (mam takie u siebie) Jakie kolory wtyczek masz pod tylnym siedziskiem?
  9. Wracam do tematu bo przyszła zima i trakcja by się przydała. Ciekawie pokonuje się rondo. Próba żwawego zjazdu z ronda (czyli jazda w lewo i szybkie odbicie w prawo w zjazd) często kończy się tym że auto ma ochotę "pójść" bokiem. Gdyby nie kontrola trakcji tak by się stało. Mam wrażenie że poodkręcane (poluzowane w górnych mocowaniach) są wszystkie amortyzatory. Ale sprawdziłem - nie są. Jeżdżę często golfem 3 z wyrypanym zawieszeniem i zachowuje się o niebo lepiej
  10. Ja mam tak samo. Przy gwałtownych zmianach kierunku (typu test łosia, energiczny zjazd z ronda) auto dosłownie pływa. Pokonywanie zakrętów na autostradzie przy dozwolonej prędkości to dramat. Mam skasowane wszystkie luzy w zawieszeniu (poprzez wymianę tulei lub całych wahaczy), ustawioną całą geometrię zawieszenia. Dało to niewiele. Auto, szczególnie na zimówkach, jest niebezpieczne. Mam też nieoryginalne (zamienniki) sprężyny. Niby dobrane pod auto i silnik. gdyby nie kontrola trakcji już kila razy byłbym poza drogą.
  11. No i sukces W piatek (5 dni temu) odebrałem auto Teraz kontrolka ciśnienia gaśnie już w momencie uruchomienia. Szybciej niż przed awarią. Dodatkowo wymieniony napęd rozrządu(pasek + napinacz i rolki), śruba koła pasowego na wale korbowym, uszczelka pompy, uszczelka smoka,pompa wody(miała dosyć spory luz), termostat, czujnik poziomu oleju(ktoś wkleił go na jakąś masę w miskę). No i oczywiście nowy olej GM 5W30 Czujnik, śruba, uszczelka smoka z ASO (dostępność bardzo słaba) Tak że same części 2,5k PLN + pompa No ale auto w końcu jeździ
  12. Dziś przyszła paczka od Danielo82 Zobaczymy czy i jak teraz będzie z tym cisnieniem
  13. Nie mam go gdzie trzymać. Mieszkam w bloku bez garażu, nie mam rodziny na wsi. Nie chcę też znajomym podrzucać "pomnika". Tak że ten pomysł odpada.
  14. Może będzie lepsza niż ta którą mam teraz
×