Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piterlbn

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About piterlbn

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    vectra B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale wcześniej tez byl Korek odkręcony i wciągało plyn. Jutro jade jeszcze raz do mechanika niech sprawdzi wszystko
  2. Mechanik stwierdził Co2 w płynie. Oraz to ze jak robi się ciśnienie to plyn wycieka wszystkimi wężami które są podpięte do płynu. Teraz od 2 dni jest spokój. I płynu nie ubywa tylko tyle ze mam poluzowany Korek i ogrzewanie na climatroniku ustawione na 21 stopni. Czy to może mieć coś wspólnego. Płynu w oleju brak nie dymi pali od strzala ma moc chodzi równo dziwny przypadek.
  3. Niestety to nie wina korka. A uszczelki pod głowica...
  4. No faktycznie w poniedziałek zmienię Korek. A jakas konkretna firma. Może ktoś cos polecic.
  5. Może i tak. Ale na starej magistrali się tak nie działo. Fakt ze była pęknięta. Spróbuję z tym korkiem. Ale czy istnieje jakaś inna opcja?
  6. Witam. Ostatnio wymieniłem magistrale wody w swoim oplu. Od tamtego czasu mam taki problem. Podczas jazdy zapala się komunikat o zaniskim stanie płynu. Gdy otowrze maskę to w zbiorniczku brakuje jakieś 4,5 cm płynu. Ale gdy odkrece korek(powoli) to plyn idzie do góry i komunikat gaśnie. Czy coś jest źle złożone czy co się dzieje? Jak jeżdżę na poluzowanym korku to jest ok ale za to temperatura na wskaźniku raz spada do 70 a raz idzie ponad 80 stopni. Autko vectra b 2.0 16v 98r. Pozdro
  7. Właśnie tego się obawiałem. No i do czasu gdy tego nie wyjme nie będę wiedział czy się da
  8. Aha ok. A jak z ta rurką można tylko ja wymienić czy całość
  9. A samemu robiłeś tonod góry czy od dołu i w 2.0 16v robiłeś?
  10. Hmm. A trzeba wymieniać całą ta magistrale czy można tylko ten element z którego cieknie? Znalazłem takie coś na allegro https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-b-1-8-2-0-przewod-waz-magistrala-wodna-6127249005
  11. A jakie koszta mnie więcej u mechanika biorą za taka robotę?
  12. Właśnie u mnie też zależy czasem leci cały czas na rozgrzanym A czasem tylko trochę. Byłem na kanale ale nie bardzo widać. Jedynie nad rozrusznikiem było mokro. Więc to chyba będzie to. Jest jakiś sposób zeby to wymienić bez grubej roboty?
  13. Ale to gdzieś leci z tylu silnika bo leci na wydech. A zawor jest tu u góry. No i z góry nic nie widać. Czyli raczej ta magistrala dziś jadę na kanał i będę szukać. Tylko jeszcze jedno czy może tak być że nie cieknie cały czas?
  14. Witam. Od 2 dni cieknie płyn lecz nie wiem skąd dokładnie. Lecie z tyłu silnika ale nie ciągle. Czy jest możliwe że z tej magistrali wodnej raz leci A raz nie?
×
×
  • Create New...
UP