Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Emperor

Forumowicz
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 Z18XE
  1. Czy te gumy nie są aby za szerokie do takich felg?
  2. Nie jestem fachowcem, ale jak można napisać samochód jak każdy inny? Są różne auta które każde się trochę inaczej prowadzi w zależności od wersji silnika, o marce już nie wspominając, a u moment obrotowy ma też znaczenie. To po pierwsze. Czy kupując cokolwiek innego, sprzęt rtv itd. Też sugerujesz się tylko opisem producenta? Od dawna wiadomo że jest w sieci pełno tekstów sponsorowanych, więc co jak co ale opinie innych użytkowników, są bardziej wiarygodne niż test własnego produktu przez producenta i nie chodzi tu tylko o opony. To po drugie. Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk
  3. Racja. Przerobiłem ostatnie 30 stron i więszkość postów to przepieranie się, na których oponach auto wygląda jak zetor Ja natomiast zdecydowany jestem na Dunlopy Winter Sport 5. Z zakupem jeszcze się wstrzymam, do mrozów trochę jeszcze zostało
  4. Ok szukam w w takim razie taki sam rozmiar:) Jak pisałem z Dunlopów letnich jestem zadowolony, znalazłem tez zimówki: Dunlop Winter Sport 5 Może miał ktoś styczność z nimi? Z tego co widzę nieźle oceniane są Noklany i Hankooki pytanie jak to się sprawdza? Jeśli są zbliżonej jakości to wyjdzie trochę taniej, no chyba że macie jakieś sprawdzone opony:)
  5. Wszyscy zimówki chyba mają bo taka cisza:) Co do letnich kupionych kilka miesięcy temu: Dunlop BlueResponse, nie mam żadnych zastrzeżeń, opona jest bardzo cicha, świetnie trzyma się drogi na nawierzchni mokrej jak i suchej. Z racji tego że moje "chińskie" zimówki są pewnie już przemielone, to nadszedł czas, aby pomyśleć o czymś lepszym. Mam tylko jeden komplet felg i brak funduszy (póki co) na nowy komplet opon + felgi, więc potrzebuje same gumy. Vectra C 1.8 felgi 16" Letnie miałem w wymiarach 215/55/16 pytanie czy rozmiar na zimę taki sam czy coś innego? W mojej okolicy drogi są w zasadzie same asfaltowe, autostrady i miasta ale również tereny górzyste. Opony chce kupić nowe, segment premium lub pośredni.
  6. Rezerwa w z18xe / 1.8 16V 122 km

    U mnie po takiej sytuacji awaryjnej, na drugi dzień po nocy zacięła się pompka paliwa, jakiś syf zaciągnęła i trzeba było ją wyciągać Więc odradzam.
  7. Poranne problemy z obrotami

    Oryginalny VDO Siemens Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Poranne problemy z obrotami

    Nie jestem mechanikiem, ale o swoim problemie sporo czytałem. Jeśli Przepływomierz jest sprawny to na odpalonym silniku, po odłączeniu wtyczki, silnik powinien wariowac na obrotach, u mnie przy uszkodzonym nie działo się nic. Ja zacząłem od wymiany filtrów, czyszczenia przepustnicy, sprawdzenia świec. Wymieniłem sondę przed katem i w zasadzie tylko to mi zostało. Może ktoś się bardziej obeznany na mechanice Jeszce wypowie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. Poranne problemy z obrotami

    Tak miałem tak samo, na zimnym jak obroty się ustabilizowaly, przy ruszaniu na 1 i 2 biegu silnik i tak mulil. Po odłączeniu przepływki, brak reakcji silnika obrotami, auto jeździło tak samo, tylko spalanie wzrosło. Po wymianie Przepływomierza wszystko ustało Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Dodam że non stop miałem błąd P0170 zbyt bogata mieszanka paliwa, co zazwyczaj jest objawem padniętej sondy, a okazało się że to jednak Przepływomierz
  10. Poranne problemy z obrotami

    Tak, w moim przypadku problem został rozwiązany, ale w twoim nie musi być, w pierwszej kolejności odczytać błędy bo bez tego to jak wróżenie z fusów. Ja znałem dokładnie kody błędów a i tak był problem z diagnozą.
  11. Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Poszedł, bo kod do radia miałem
  12. Może i tak, ale czym to odczytać? Mój programator to CH341A i raczej tego nie ruszy, tylko kości spi i eeprom dlatego myślałem o REC bo tam właśnie siedzi w takiej kości
  13. W skrócie: Byłem na wymianie wentyli i okazało się że mam czujniki powietrza. Pogrzebalem trochę w aucie i okazało się że centralka w bagażniku jest odłączona i w opcomie w modulach również. Aby to aktywować potrzebuje CP. Z radia musiałem pamięć wylutowac bo po klipsie nie szło zczytać, mam Hot Air więc nie jest to problem. Tyle że z radiem to prosta sprawa była, wystarczy je wyciągnąć, ściągnąć obudowę a każda inna opcja jest już trochę bardziej skomplikowana. Nie jestem elektornikiem, podstawową wiedzę mam ale odczyt pamięci to dla mnie nowość. Radio pi tym zabiegu działa, więc jeśli procedura z innymi modułami jest podobna mogę spróbować Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  14. Wczoraj w innym temacie dowiedziałem się że wyświetlacz w tym aucie również się nie loguje. Podobno można z BCM i REC. Spróbuję chyba z REC bo też w pamięci siedzi tylko teraz muszę się dowiedzieć jak się do tego zabrać[emoji16] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  15. Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    I chwała Ci za to że napisałeś to jeszcze dzisiaj. W takim razie spróbuje z REC'a z tego co widziałem to też siedzi w pamięci. W BCM trzeba przez jakieś styki serwisowe się bawić. Rozumiem że odpinam wszystko i mogę swobodnie wyciągać całą obudowę a potem wszystko podpinam i wszystko powinno grać? Czy jest coś, na co trzeba tam uważać?
×