Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Emperor

Forumowicz
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Emperor

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 Z18XE
  1. Poranne problemy z obrotami

    Oryginalny VDO Siemens Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Poranne problemy z obrotami

    Nie jestem mechanikiem, ale o swoim problemie sporo czytałem. Jeśli Przepływomierz jest sprawny to na odpalonym silniku, po odłączeniu wtyczki, silnik powinien wariowac na obrotach, u mnie przy uszkodzonym nie działo się nic. Ja zacząłem od wymiany filtrów, czyszczenia przepustnicy, sprawdzenia świec. Wymieniłem sondę przed katem i w zasadzie tylko to mi zostało. Może ktoś się bardziej obeznany na mechanice Jeszce wypowie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Poranne problemy z obrotami

    Tak miałem tak samo, na zimnym jak obroty się ustabilizowaly, przy ruszaniu na 1 i 2 biegu silnik i tak mulil. Po odłączeniu przepływki, brak reakcji silnika obrotami, auto jeździło tak samo, tylko spalanie wzrosło. Po wymianie Przepływomierza wszystko ustało Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Dodam że non stop miałem błąd P0170 zbyt bogata mieszanka paliwa, co zazwyczaj jest objawem padniętej sondy, a okazało się że to jednak Przepływomierz
  4. Poranne problemy z obrotami

    Tak, w moim przypadku problem został rozwiązany, ale w twoim nie musi być, w pierwszej kolejności odczytać błędy bo bez tego to jak wróżenie z fusów. Ja znałem dokładnie kody błędów a i tak był problem z diagnozą.
  5. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Poszedł, bo kod do radia miałem
  6. Może i tak, ale czym to odczytać? Mój programator to CH341A i raczej tego nie ruszy, tylko kości spi i eeprom dlatego myślałem o REC bo tam właśnie siedzi w takiej kości
  7. W skrócie: Byłem na wymianie wentyli i okazało się że mam czujniki powietrza. Pogrzebalem trochę w aucie i okazało się że centralka w bagażniku jest odłączona i w opcomie w modulach również. Aby to aktywować potrzebuje CP. Z radia musiałem pamięć wylutowac bo po klipsie nie szło zczytać, mam Hot Air więc nie jest to problem. Tyle że z radiem to prosta sprawa była, wystarczy je wyciągnąć, ściągnąć obudowę a każda inna opcja jest już trochę bardziej skomplikowana. Nie jestem elektornikiem, podstawową wiedzę mam ale odczyt pamięci to dla mnie nowość. Radio pi tym zabiegu działa, więc jeśli procedura z innymi modułami jest podobna mogę spróbować Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Wczoraj w innym temacie dowiedziałem się że wyświetlacz w tym aucie również się nie loguje. Podobno można z BCM i REC. Spróbuję chyba z REC bo też w pamięci siedzi tylko teraz muszę się dowiedzieć jak się do tego zabrać[emoji16] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    I chwała Ci za to że napisałeś to jeszcze dzisiaj. W takim razie spróbuje z REC'a z tego co widziałem to też siedzi w pamięci. W BCM trzeba przez jakieś styki serwisowe się bawić. Rozumiem że odpinam wszystko i mogę swobodnie wyciągać całą obudowę a potem wszystko podpinam i wszystko powinno grać? Czy jest coś, na co trzeba tam uważać?
  10. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Niby tak:) na piątek muszę mieć sprawne auto, więc wolałem zapytać, jutro się w takim razie za to zabieram. Ostatnio tydzień czasu, czytałem jak wyciągnąć car passa z radiia, zamówiłem klips i programator i po całym dniu spędzonym na tym za***nym radiem, jak już udało mi się wyciągnąć plik, okazało się że w tym modelu radia (CDR2005) nie ma car passa Mam nadzieje że teraz się uda:D
  11. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Może głupie pytanie, ale: Chce wyciągnąć car pass z mojego GID'a, pytanie czy przy takiej operacji muszę przed odłączaniem wyświetlacza go wylogować? Czy dołączam, robię co mam robić i potem zwyczajnie podłączam?
  12. Nie i szczerze mówiąc nie ma za dużo informacji jak się do tego zabrać. O ile z wyciągnięciem nie było by problemu bo z tego ci widziałem są 4 śruby pod listwą ozdobną, to nie wiem w jakiej kości pin siedzi i czym go zdekodować, chyba to są te informacje które są w arkuszu excela podklejonym w tym temacie. Z tego co widzę są tam 2 typu wyświetlacza: Grundig i Simens Jak u siebie mam GID'a, skoro radio jest Simensa to myślę że wyświetlacz też, czyli wg tych informacji powinien siedzieć w kości o numerze: 93c66 No nie powiem, teraz mnie to będzie męczyć i chyba spróbuje. Niech mi ktoś powie jeszcze czy przy zwykłym wyciąganiu wyświetlacza muszę coś odkodowywać techem2, aby go wylogować i potem zalogować czy mogę odpinać i wkładać do woli?
  13. Dam chyba sobie spokój i pojadę do ASO, chyba że można jeszcze skądś ten kod wyciągnąć w miarę bezpiecznie? Słyszałem o ECU i CIM'e ale tu jak coś źle pójdzie to kaplica
  14. Zgadza się za każdym rzem jak wyciągane czy to radio czy aku muszę wpisywać kod, a car passa w ogóle idzie z niego wyciągnąć?
  15. Taki mam kod do radia:) Chyba że do radia i do auta są jednakowe. Chodzi mi o car passa do auta, tak jak w temacie. Wg arkusza w excelu wychodzi mi zawsze 5 cyfrowa liczba, natomiast muszą być 4, za nic nie mogę dojść do tego.
×