Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mb_asasello

Forumowicz
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mb_asasello

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/09/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    Samochody, medycyna, nie wiem jaka kolejność :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B Z16XE LPG II GEN.

Kontakt

Recent Profile Visitors

1197 profile views
  1. No z tego co swego czasu w necie śledziłem, to chłopaki z Mickey Garage raczej fuszerki nie odwalają... A powiedz - hamulce zostały w oryginale?
  2. No to powodzenia Jak będziesz miał mozliwość to daj jakąś FR / fotolog z prac, zawsze może się przydać innym. I napisz koniecznie ile Cię to ostatecznie wyjdzie.
  3. A może nie idź zaraz w 3.0, tylko kup sobie anglika 2,5V6. Z niego po prostu wszystko przekładasz jak masz zdrową budę.
  4. mb_asasello

    TURBO!!

    Jak poszukasz to za 3 tysiące kupisz anglika np. walniętego w tył 2,5V6. Masz wszystko: silnik, osprzęt, ECU, całą, elektronikę, skrzynię, zawiechę, hamulce. Przekładasz sam jak masz możliwości. Jak nie to w warsztacie za 1,5 tys. za robociznę powinieneś się wyrobić, po znajomości koło 1000PLN. Czyli za 4tys. masz ok. 70km więcej. Tańszej opcji nie ma. A jak już masz 2,5V6 za kolejne 500-600PLN zakładasz wałki z 3.0 i masz kolejne +kilkanaście KM. Ew. idziesz inną drogą i zmieniasz silnik na 3.0V6, ale moim zdaniem Vectrę 2,5 i tak wartko kupić, bo cały osprzęt Cię fortunę wyniesie jak to po elemencie będziesz kupował. A jak już masz 3.0, albo 2,5 z wałkami od 3.0 to wtedy można myśleć o wydawaniu Bardzo Dużo Pieniędzy na turbo. Chociaż idea zrobienia potężnego 1,6 jest bardzo szlachetna i kusząca. Ale z drugiej strony jak za dużo mniejszą kasę można mieć ten sam, albo lepszy efekt to warto się zastanowić. Bo nawet jak 1,6 doturbisz do powiedzmy 150km to zostaje pytanie po jakim dystansie się ten silnik rozleci. Bo jak myśleć poważnie o turbo, to nie tylko turbo-kit, ale też wypadałoby zakuć cały silnik.
  5. Jak masz wpięte rezystory zamiast poduszek, to komp też pokaże że wszystko ok...moim zdaniem sprawdź to sobie.
  6. Zarzuciłem sprawę. Niewykonalne gdy jest to jedyny samochód w rodzinie w ciągłej eksploatacji i nie masz miejsca, żeby na spokojnie kolekcjonować graty do swapa Już pomijam, że w sumie przyzwyczaiłem się do tego silniczka, a jako że ostatnio głównie z dzieckiem jeżdżę jest w zupełności zadowalający
  7. Da się, podjedź do jakiegoś serwisu to Ci to zrobią. Ja niestety nie pamiętam jaka rezystancja miała być. Ale na 100% będziesz i tak musiał skasować błąd i prawdopodobnie wymienić komputer poduszek. Poszukaj używek na allegro, najlepiej, żebyś widział auto, z którego wyjmują komputer żeby się nie okazało że też wystrzelony dostałeś. Komputer można za 30-40PLN dostać. Poduszkę boczną podobnie. Więc cała akcja nie powinna Cię wynieść więcej, niż tankowanie, a będziesz miał komplet. No chyba,że w ASO byś to chciał zrobić na nowych częściach. Wtedy to będzie kilka (-naście, -dziesiąt ? ) tankowań
  8. Ja u siebie zmieniłem na beżową, bo całe wnętrze autka zmierza w tym kierunku. Po prostu kupiłem z anglika i przełożyłem. Jest z tym trochę roboty, bo trzeba tylną kanapę zdjąć przy zdejmowaniu boczków, ale i tak Cię to czeka. Ale efekt jest super Bo ta szara też uważam, że dramatycznie dość wygląda.
  9. A ja z kolei dorzucę, że w Z16XE jak się zakręci silnikiem, a DIS nie jest założony to ECU łapie błędy, które trzeba potem skasować (przynajmniej u mnie tak było, ten sam silnik, Z16XE). Ale ja to akurat robiłem w zakładzie, który robi tylko ople, więc mi od razu techem skasowali. I za całość zapłaciłem 30PLN.
  10. Różne sa opinie na temat automatów. Mój wujek od paru lat ma Astrę II i Omegę C, oba w automacie i żadnych problemów z nimi. Ale temat był już ruszany na forum i taka zamiana jest baaardzo trudna, bo tak jak pisze mcjezioro dochodzi jeszcze cały komputer sterujący automatem.
  11. No ale jak tam wyniki sprawdzania? Masz te poduszki? Bo wiesz - moim zdaniem trochę szkoda mieć fotele z bocznymi airbagami,sterownik i instalację, która umie to wszystko obsłużyć i mieć wpięte rezystory. Jednak w razie walnięcia z boku ta poduszka może Cię uratować...
  12. Po pierwsze, to wypadało by się jakoś przywitać. A po drugie sama nazwa tematu ma w sobie sprzeczność. Albo tuning i na prawdę duża kasa na niego przeznaczona (często wyższa, niż wartość auta), albo gadżeciarstwo tanim kosztem.
  13. Ci, którzy zakładali te w tylnych drzwiach pisali, że wyraźnie ciszej jest. Co do środkowych - nie wydaje mi się, żeby ich stan miał na cokolwiek wpływ.
  14. mb_asasello

    GPS w Wiki

    A jest szansa,żebyś coś więcej o tym odcięciu zapłonu napisał, jakiś schemat wrzucił? Pozdr
×
×
  • Create New...