Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

igablochvectralpg

Forumowicz
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About igablochvectralpg

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/16/1990

Informacja o profilu

  • Skąd
    Włocławek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie

Recent Profile Visitors

689 profile views
  1. Pseudo produkcje? widać że nie widziałeś nigdy na oczy takiej pseudo produkcji
  2. Ok Dzięki Cretux:) Nic mi nie było wiadomo w tym temacie więc info przydało się:) Pozdrawiam
  3. Calvin Klein ma fajne i przystępne cenowo:) za niecałe 1000zł kupiłam mężowi na urodziny i świetnie wygląda. Ja tez mam ale troche z wyzszej półki bo od Versace ale takim Klein'em wcale bym nie pogardziła:)
  4. Dzięki To po jakim czasie można umyć? w piątek już moge?
  5. tak więc jutro auto mam do odbioru zastanawiam sie czy to nie za szybko(?) hmm cena to 250zl/ jeden element więc zderzak przód+tył+za maske 400 daje 900zł W piątek na wybieram się na lotnisko do Gdańska po męża ciekawe jak Vectra sobie poradzi z dłuższą trasą po remoncie:D
  6. hehehe pożyczy mi swoje auto na czas kiedy moje będzie sie malowalo:) chyba nie jest taki najgorszy.
  7. nie umiem klamac za bardzo i obawiam sie ze sprzedalby mnie sąsiad bo przylazl wczoraj gdy akurat stalam przy aucie i mówi "ooo, bloszka gdzie tak zaje&&%**las , Mateusz wie?" Wuec pewnie by powiedzial mężowi jak wróci:) pozdrawiam:)
  8. tak więc autko zaprowadziłam do lakiernika:) obiecał ze się fachowo zaopiekuje vectrą:) za pare dni będzie do odbioru. W sklepie motoryzacyjnym Pan odradzil mi wszelkie produkty z seri do it yourself bo rysy głębokie i nie będzie to dobrze wygladalo:) wiec malowany będzie zderzak z przodu i z tylu i maska. Zaplacilam zadatek męża karta a i szpilki nowe tez kupilam
  9. Jutro to już załatwie ostatecznie we warsztacie bo już mnie wkurza ten bagaznik. Dzięki za poradę, powiem im co dokładnie mają zrobić.
  10. Przyznalam sie mężowi myślałam że będzie gorzej jednak okazał sie laskawy. O forum tez wspomniałam i pogratulował ze sobie radze. Zamówię ta pastę z allegro i zobaczymy co da sie zrobić albo poszukam stacjonarnie gdzies w Bydgoszczy jutro. Przy okazji zamaluje inne ryski.Nie ma co klamac Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
  11. Spokojnie mój mąż nie wchodzi na takie strony:) nie wie ze w ogóle takie forum istnieje. Jak wraca co 2 miesiące na 3tyg to jeździ kilka razy..moze sie nie skapie. A myje i sprzątam auto ja
  12. oooo na to nie wpadlam. Naprawie co moge i powiem ze tak sie stalo jak kolega napisal:)
  13. a tak w ogole to chcialam aby ktos mi poradzil cos dobrego na takie zarysowanie a tutaj w ogóe co innego wychodzi...
×
×
  • Create New...
UP