Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

skoziol2

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About skoziol2

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/23/1995

Informacja o profilu

  • Skąd
    Tarnów/Kraków
  • Zainteresowania
    Ratownictwo chemiczne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CdTI

Recent Profile Visitors

330 profile views
  1. To była pierwsza wymiana oleju przez Ciebie ? Bo czasem kupuje się szrota zalanego motodoktorem i po pierwszej wymianie takie "kwiatki" wychodzą.. I zasadniczo to.. nie, ten silnik nijak nie pracuje tak jak powinien (dźwiękowo)
  2. Witam, mam takie pytanie.. Swego czasu padła mi pompa vacuum- cały układ podciśnienia - n75, zaworek były pełne oleju.. Wymieniacz,bo mechanikiem go nie nazwę, pompę wymienił ALE przewody zostały zaolejone. Zauważyłem to po jakimś czasie.. Możliwe że pompa na nowo łyknęła oleju.. O ile przewody elegancko przepłukałem, n75 też wyczyściłem to moje obawy są o gruche i pompe.. Czy mogę do gruchy wlać strzykawką np benzyny ekstrakcyjnej żeby wypłukać resztki oleju czy lepiej tego nie robić ? No i co z pompą ? Tam raczej nic nie wleję dla przepłukania... Jakieś rady ? I najważniejsze... Z19DTH VC
  3. Pytanie, bo w sumie sie nie dowiedziałem czytając cały wątek. Chcąc sprawdzić napięcie na fajkach miernikiem (a jednocześnie to, czy nie ma tam przerwanego obwodu), wtykam jedną końcówkę miernika do fajki a drugą do.. ? Plusa czy minusa na akumulatorze ? A moze w inne miejsce ?
  4. Sprawa następująca: turbo zostało oddane na gwarancje. Sprawdzili, uznali że wszystko z nim w porządku. Jako ze do końca gwaracji zostało 3 miesiące, oddałem też do innego zakładu, żeby się upewnić ze nie chcą mnie wydymać. Ale też potwierdzili że turbo okej. Po sprawdzeniu padło na pompe vacuum. I faktycznie ona była walnięta. Po naprawie samochód chodzi zdecydowanie lepiej na dolnych obrotach, przy okazji wymieniłem łożysko amortyzatora bo dawało o sobie znać, jak znów będę miał samochód (nie mam go na codzień) postaram się zrobić logi i porównać
  5. Ja mam dokładnie to samo.. przy czym nigdy na opcomie nie pojawił mi się problem z łącznością z zegarami przy wyłączonych zegarach a dzisiaj pierwszy raz przy sczytywaniu błędów się to pojawiło..
  6. Nie podmieniałem, bo nie bardzo miałem jak i od kogo. Logi poszły na priv
  7. Dzięki wielkie za podpowiedzi; ) wiec poleca ktoś sprawdzonego mechanika w województwie małopolskim, śląskim tudzież podkarpackim który by się tym zajął. i nie wydymał mnie na hajs ? Bo w mojej okolicy to jedyne co umieją to olej wymiebić , a i to zepsuli..Byłbym mega wdzięczny za pomoc.
  8. A , i jeszcze jedno. W takim razie turbo do regeneracji ? Zasadniczo jest chyba na gwarancji jeszcze...
  9. Powiem tak, idzie dobrze, ale nie wyrywa kierownicy z rak jak dawniej.
  10. Spalanie bardzo dobre, wiadomo, jak sobie jechałem powiedzmy Niemiecką autostradą z ciut większą prędkością to wiadomo że było większe, ale zwykle jakoś nie piłuję bo moje "trasy" to raczej jakieś mniejsze drogi krajowe . Jak tylko znów będę przy samochodzie to to sprawdzę tą gruszkę. Raczej na jakiś podjazd trzeba tak ?
  11. Filtr powietrza zmieniałem, ale poprawy żadnej. Spalanie bardzo niskie w trasie 4,5 l/100km. Ale nawet z klapami było słabo.. Jak wspominałem , jak kupowałem vectre wszystko śmigało, więc oprogramowanie też raczej odpada Ale i tak dzięki za rady, zobaczę co z tym filtrem i plastikiem
  12. Witam Piszę może drugiego posta więc wybaczcie mi jeśli coś będzie źle. Problem z samochodem vectra c 1.9 150 KM. Samochód nie ma mocy tak do 2700 obrotów. Jak go kupiłem wszystko śmigało- po jakimś czasie przestało, zawiozłem do mechanika - niby padnięte turbo, kolektor i wtryski. Wszystko poddane regeneracji. Było okej, ale po roku problem wrócił. Sprawdzane op-comem - jedyne błędy z elektryką i CIM, co chodzi o silnik wszystko w porzątku. Mimo wszystko samochód nie jedzie. Wywaliłem egr w profesjonalnym zakładzie, nowy kolektor bez klap (najpierw regenerowałem z klapami, potem kupiłem ko
  13. Jako że to mój pierwszy post, witam wszystkich Przychodzę z prośbą o zasugerowanie rozwiązania problemu a mianowicie : dzisiaj ze znajomym "bawiliśmy się" złączem OBD2 przez bluetooth i aplikacją torque pro. Czasem zdarzało się że na desce robiła się choinka i gasły wszystkie zegary (temat wałkowany na forum). Pojawiły się błędy z kodem U, ale również pojawił się błąd P0500 czyli związany z prędkościomierzem. Problem a raczej jego brak w tym, że wszystko działało jak należy. Po skasowaniu błędów jednak, prędkościomierz bardzo spowolnił- przykładowo przyśpieszając do 100 km/h opóźnienie prędko
×
×
  • Create New...
UP