Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maniek101

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maniek101

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    ASTRA H 1.9CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koszt regeneracji kolektora + wyłaczenie w komputerze egr klap i regeneracja mapy to był wydatek 750zł z kw do tego robiłem tam jeszcze klime i wentylator całość wyszła okolo 1500zł (sam wentylator kosztował 350zł + odgrzybianie i uzupełnienie czynnika). A zrobił mi to mechanik jak się na bierzglinek jedzie, jeśli będziesz chciał namiary to pw
  2. Witam, problem został rozwiązany, winny był słynny kolektor, mimo że listwa siedziała, zacinał się nastawnik, a same klapy w sobie miały już luzy. Został wymieniony na zaślepiony oraz wy-programowaliśmy w komputerze klapy wraz z egrem do tego doszła optymalizacja mapy silnika i auto nie do poznania Auto sprawniej odpala (wcześniej długo kręcił) oraz nie puszcza już "bąka" przy odpalaniu jak i w trasie nie kopci na wyższych obrotach. Pozdrawiam i mam nadzieję, że komuś się to przyda
  3. Powiem mechanikowi, żeby sprawdził z tym patentem, bo poprzedni wiem, że sprawdzał odłączając egr ale nie było poprawy, montował również swój egr i na nim też nie było poprawy (też miał astre h 1,9 150 :p)
  4. Witam, kontynuując mój wywód, znalazłem w okolicach wrześni ogarniętego elektronika-mechanika, który podłączył komputer i posprawdzał wszystkie wartości, po zabawie klapami itp wyskoczyły błąd o zablokowaniu klap wirowych i dodatkowo p1109 i p2279 (nieszczelność w układzie dolotowym). Jest również problem z klimą ponieważ ciśnienie wynosi 30 na postoju a z tego co mówił powinno wynosić miedzy 10 a 20 max. Dodatkowo dwumas zaczyna się odzywać na postoju jak się wciska sprzęgło i puszcza i mam pytanie lepiej nowy czy regeneracja? Turbina posiada dobre wartości, więc raczej ją wykluczył, zas
  5. Witam Was ponownie. A więc moja Astra nadal nie śmiga jak powinna. Objawy są takie jak wcześniej ale robi się coraz gorzej, samochód zaczyna szarpać przy ok 2000 obrotów, turbina późno łapie, a jak się go przyeciagnie na obrotach to wskakuje w awaryjny (błąd mi ma dziś sąsiad sprawdzić op-comem dokładnie, wcześniej sprawdzane delphim pokazywało nieszczelność w układzie dolotwym). Mój mechanik sprawdził praktycznie wszystko, egr 100% sprawny, przepustnica, przepływka, wężyki podciśnieniowe, wszelakie czujniki oraz intercooler. Ostatnie rzeczy jakie zostały do dokładnego sprawdzenia to
  6. A ty potrafiłbyś coś takiego ogarnąć ?:) Do Kalisza mogę śmiało podlecieć albo czy masz kogoś kto ogarnia temat..
  7. Witam ponownie... Odebrałem Astre od mechaniora, ale błąd nadal się pojawiał przy prędkosci 120-140km/h, a teraz to on przy bardzo różnych prędkościach się pojawia, czasem przy 100tce, czasem przy 120 a czasem przy 150 lub 80, nie mam sił, dziś wracałem z pracy to samochód zaczął poszarpywać (jakby się dusił albo nie wiem jak to nazwać), ale jak dałem trochę gazu to przestało, ale jadąc dalej miałem wrażenie jakby w ogóle turbina się nie odpalała albo czujnik nie dawał jej sygnału, oczywiście tradycyjnie samochód z kluczykiem, który po chwili znikał (zazwyczaj po zmniejszeniu prędkości). M
  8. A macie kogoś sprawdzonego w Wielkopolsce (najlepiej poznań) co bawi się w takie rzeczy? Dziś nie mógł odpalić czułem takie jakby duszenie ale za 3cim podejściem odpalił lecz ciężko chodził na starcie
  9. Czyli najlepiej byłoby je usunąć, zaspawać i wyłączyć z komputera wraz z egr ? dpfa tez do kolekcji wywalic?
  10. Witam! Wiem, że to nie forum o astrze, ale posiada ona silnik 1,9 cdti 150km i sądzę że to ten sam co w vectrze, a więc do sedna: Przed wymiana rozrządu, olei, filtrów, płynów itp jadąc na trasie przy przeciąganiu odczułem ogromną turbo dziurę(jakby automatyczna skrzynia bieg zmieniała), przy 140-150 wyskoczył mi samochód z kluczykiem na pare sekund i znikł, później po tym incydencie jechałem 100-110km/h nie było problemu. Po paru dniach oddałem samochód na wymianę rozrządu, filtrów, olei itp itd. Po odbiorze samochodu, mechanik poinformował mnie, że błąd jaki był to "zaciecie klapy(klap
×
×
  • Create New...
UP