Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ZielonyWmechanice

Forumowicz
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ZielonyWmechanice

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 DTI 2003r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzięki Cretux:) wychodzi na to że dwa żółte przekźniki to od pracy wycieraczek:)
  2. któryś z tych żółtych czy brązowych?bo bezpieczniki to będę wymieniał po kolei ale chcę kupić nowy przekaźnik tylko wymagają numeru z oryginału a problem w tym że nie wiem który z nich mam wypiąć żeby zanieść do hurtowni:/
  3. elegancko:) tylko który przekaźnik ze schematu konkretnie 11,12 to ten w skrzynce?bo widziałem te schematy tylko zupełnie nie mogę się połapać który to u mnie jest przekaźnik jako 11 i 12 ze schematu?
  4. Witam serdecznie i proszę o pomoc:) czy byłby ktoś na tyle uprzejmy i wytłumaczył laikowi który przekaźnik ze zdjęcia to przekaźnik od wycieraczek/spryskiwaczy z przodu?i który bezpiecznik odpowiada również za wycieraczki i spryski?będę mega wdzięczny bo świrują mi wycieraczki więc zacznę od najtańszych możliwych przyczyn:)
  5. Witam wszystkich forumowiczów i jeżeli to nie ten dział proszę wybaczyć i prosić o pomoc ew. o przeniesienie do właściwego:)otóż mam problem z wycieraczkami, mianowicie po włączeniu prawej manetki do siebie nie startują wycieraczki jak również nie leci płyn ze spryskiwaczy,przestała działać czasówka i wycieraczki działają tylko na szybkim stałym biegu,wczoraj zadziałały na manetkę lecz płyn nie poleciał i miałem problem je wyłączyć (nie staneły po 3 razie jak zawsze) wieczorem już nie reagowały na manetkę wcale,co może być tego przyczyną?dodam że nastąpiło to po tym gdy mechanicy odpinali akum
  6. dzięki wielkie za porady:) poczytałem trochę w necie i zrobię jak napisał JarekS użyję najpierw glinki a potem spoleruję i zobaczymy:)jeszcze raz dzięki za wszelkie pomoce wypowiedzi:)
  7. Aby się zdenerwowałem tym faktem:) dbasz pucujesz wszystko ładnie pięknie cieszysz się że wiosna a tu taki kwas,to pierwsza zima tego auta u mnie nie wiem skąd to się wzięło..nigdzie przy cofaniu w krzaki nie wjechałem...a lakier tam był jak nowy oprócz uchwytu od klapy, wiadomo..kumpel kiedyś polerował sb zderzak na mokro farcelą g3 różnica duża na +
  8. no właśnie mi zależy żeby to skorygować na stałe nie do pierwszego mycia,a jakie są koszty elementu bądź całości polerowania przez lakiernika?
  9. Dzięki Duke, ręcznie jest sens to robić czy mechanicznie poszukać kogoś posiadającego polerkę i czy glinkować przed taką polerką? miał w ogóle ktoś z Was podobne "kwiatki" po zimie na karoserii?
  10. Econ aż takich pomysłów to nie mam:D głębokie te rysy nie są ale pod słońce widoczne strasznie i denerwują oko tym bardziej że jedynie czasem był w lepszą pogodę myty na myjce jak był siwy od soli.Jak zrobi się cieplej będę próbował to jakoś usunąć
  11. a możesz polecić jakiś dobry produkt?którego Ty używałeś?masakra jakaś jak to wygląda,w życiu bym się nie spodziewał takiej "niespodzianki" po zimie..
  12. Witam forumowiczów jeżeli to nie ten dział to przepraszam:) czy zna ktoś sposób którym w domu mógłbym skutecznie usunąć te otarcia na tylnej klapie które zauważyłem wczoraj po gruntownym umyciu auta a które pojawiły mi się po zimie,zupełnie nie wiem od czego?soli drogowej?przed zimą lakier w tym miejscu był jak nówka:/prosił bym o jakieś wskazówki,bo mnie nerwica bierze jak na to patrzę
  13. dzięki aro za odpowiedź,zauważyłem, że z wydechu śmierdzi olejem i na zapalonym silniku zatkałem ręką wydech i zostały mi krople oleju czyli to uszczelniacze pod wtryskami?jaki koszt +/- takiej naprawy? i co przy okazji najlepiej wymienić/przeczyścić? i czy możliwe jest, że to przez nie auto się zapowietrza?czy to osobny problem?
  14. Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie kilka dni temu zaczęło mi się zapowietrzać auto po przestanej nocy..odpala od "strzału" chwilę pracuje równo nie kopci nagle zaczyna się dusić i gaśnie, wymienione przewody przelewowe i trójniki jednak problem pozostał..gdy zostawię auto z górki dziobem w dół auto pali i nie gaśnie jednak wystarczy 2-3h na równym i gaśnie potem ciężko jest odpalić (jedynie z gazem w podłodze w końcu załapie) potem chodzi normalnie.. zauważyłem też dzisiaj ubytek oleju z silnika jednak po obejrzeniu go nie ma żadnych wycieków si
×
×
  • Create New...
UP