Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Davvid

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Davvid

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Opel Vectra B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A może filtr paliwa dawno nie wymieniany i się zatkał? Cichu, żeby to mógł zobaczyć, to będzie musiał trochę pokręcić, a pewnie kolega nie bardzo wie o co chodzi.
  2. U mnie jak nie palił na jeden gar to okazało się, że upalony zawór.
  3. No właśnie jak będzie długi weekend to będę z teściem siedzieć pewnie. Co do sprzęgła to fakt, ślizga się i czeka mnie pewnie wymiana, a z tego co się orientuję to jest przy tym trochę roboty.
  4. Ok, dobrze wiedzieć. Na szczęście mój szwagier w tym obeznany to mi jutro pomoże. Dzięki wielkie za pomoc.
  5. Ok, mały update. Okazało się, że silnik pracuje tylko na 3 z 4 cylindrach. Świece sprawdzone, przewody też. Sprawdziliśmy ciśnienie i co się okazało: 1: 8 barów 2: 10 barów 3: 2 atmosfery 4: 10 barów Okazało się, że zawory się trochę po..grzały. Po odkręceniu, przestawieniu (nie wiem dokładnie co, bo teściu robił) na razie chodzi w miarę dobrze. Na dłuższą metę, no nie wiem. Trochę roboty przy silniku jest. Najgorsze myśli były, że może uszczelka pod głowicą, ale skoro jeden cylinder nie pracuje, to odpada. Potem, że tłok poszedł i wtedy już na złom silnik, ale na (nie)szczęście
  6. Cześć, mam problem z obrotami. Mianowicie falują pomiędzy 850-900 (najczęściej wykazuje wartość 850-875) i silnik nierówno pracuje. Wczoraj podczas jazdy zaczął też zwalniać, na trójce ledwo go ciągnąłem przy 30km/h i coś pod maską zaczęło stukać, ale po chwili odzyskał sprawność i normalnie się jechało. Z obrotami też jest, że czasami pomimo trzymania stopy w tej samej pozycji, same lecą do góry. Np. przy wyprzedzaniu mam problem, po redukcji i dodaniu gazu obroty lecą w górę, a samochód nie przyspiesza. Jakieś pomysły? Zastanawiam się nad silnikiem krokowym albo przepływom
  7. Podłączyłem dzisiaj moją Viki B '96 pod kompa w celu weryfikacji błędu poduszek. Wyskoczyły mi kody: 00035 - Za wysoka rezystancja obwodu lewego napinacza pasów. 00053 - Niedopasowanie kodów obwodu zapłonnika. 00014 - Za słaby sygnał obwodu lewego napinacza pasów. Ktoś miał może podobne błędy?
  8. No właśnie chodzi o to, że odpala na benzynie i przełącza się dopiero po przygazowaniu albo rozgrzaniu. Nie wiem dokładnie jaka to instalacja dokładnie, w papierach będzie coś napisane?
  9. Widzę, że ktoś ma podobny problem do mojego. Podobny tylko dlatego, że moja Viki też czasami trochę pokręci zanim odpali, ale jeżdżąc na gazie nic się nie dzieje. Żadna dyskoteka na desce ani nic, tylko czasami kręci i kręci i dopiero za 2/3 razem łapie i odpala i trochę dziwnie chodzi zanim się na gaz nie przełączy. Nie, nie mam sekwencji..
  10. Ok dzięki wielkie. Moje wątpliwości rozwiane i temat można zamknąć.
  11. Wszystko jest możliwe, a metodą wyjmij i włóż tak nie sprawdzisz. Nowe bezpieczniki to tylko kilka zł, a jeżeli masz 'probówkę' lub multimetr to sprawdź natężenie.
  12. Czyli ta wtyczka po lewej i kostka po prawej nie powinny być ze sobą spięte? Zaznaczę tylko, że MIDem nie mogę sterować, w sensie, że te dwa przyciski, które są nad wyświetlaczem nie działają. Zero reakcji.
  13. Nie pozostało Ci nic innego jak dokładny 'wyciąg' z tego notatnika. Możliwe, że jest tam opisana dokładna instrukcja instalacji. Chociaż podejrzewam, że jest to nieoryginalna wersja i instalacja odbywa się poprzez pobranie jakiegoś pliku z niewiadomej strony. No ale możliwe, że się mylę.
  14. A sprawdzałeś bezpieczniki? Czy jest ogólnie napięcie na kablach od żarówek?
  15. Wrzucam kilka zdjęć podglądowych z mojej Viki. Tak więc wtyczka tempomatu wchodzi do tej grubej wiązki, która jest oczywiście z manetką połączona. No a manetka u mnie jest taka, jak na załączonym zdjęciu. I mam tu takie 'ło panie o co chodzi', bo ni hu hu nie wiem o co tu chodzi z tą wtyczką, która idzie do nie wiadomo gdzie. Ktoś ma jakieś pomysły?
×
×
  • Create New...
UP