Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Redock

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Redock

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/27/1997

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

186 profile views
  1. Właśnie chciałem kupić ale u mnie w mieście wszystko już pozamykane. Czyli dam radę do poniedziałku przejechać około 30 km. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  2. Witam. Dnia dzisiejszego pękła mi sprężyna na zacisku podczas wymiany klocków i tarcz hamulcowych. Czy ta oto sprężyna jest potrzebna do prawidłowego funkcjonowania czy coś może się stać jeżeli złożę zacisk bez tej sprężyny. Pozdrawiam Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  3. Czyli tak jak kolega wcześniej napisał to mam szukać 379-30 do europejczyka, dzięki za pomoc Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  4. Wysyłam zdjęcia. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  5. Dobra szybkie sprostowanie, dowiedziałem się że ten moduł przy lewej lampie został zalany, z tego wychodzi że to HLL. Przepraszam za moją pomyłkę. Da się jakoś dobrać moduł HLL? Czy średnio ? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  6. Ogólnie to w czasach świetności to soczewki poruszały się we wszystkie strony plus samochód miał chyba doświetlanie zakrętów ale nikt nie jest pewny, bo możliwe że to było tylko przy manewrach. I dokładnie potrzebuję modułu który by dał radę ustawić soczewki nic więcej, walić do doświetlanie zakrętów. Na ten moment to samochód lewym xenonen wali w dół a prawy do góry, a przeglądu tak nie przejdzie.
  7. Potrzebuję tego czarnego pudełeczka I czujnika poziomowania do przodu. Tylko jako że krucho z budżetem bo studia itd. to wolałbym się nie wkopać i kupić coś co będzie chodziło na 100%.
  8. Ogólnie to samochód dostałem od ojca, wymagał małego remontu(wymiana silnika, zawieszenia) i z tego co ojciec pamiętał to moduł do bixenonów miał oznaczenia takie jak zanzaczone na rysunku: Zdjęcie I upiera się że te oznaczenia są bardzo ważne, i że trzeba takie same oznaczenia jeżeli ma to działać. Samochód od początku miał bixenony.
  9. Chodzi mi dokładnie o moduł AFL. Czyli da się dobrać na podstawie tylnego czujnika poziomu jaki powinien być z przodu tak? Czyli jeżeli kupię byle jaki moduł AFL tylko do europejczyka to będzie chodził? Bo dowiedziałem się, tylko to nie było pewne źródło, że pod komputer pokładowy się dobiera odpowiednie oznaczenie modułu AFL.
  10. Witam. Posiadam bi-xenony, lecz brakuje mi sterownika oraz przedniego czujnika poziomowania. Na jakiej zasadzie dobiera się sterownik oraz czujniki poziomowania? Czy chodzi o numery jakieś na lampach/sterowniku/czujniku poziomowania. Byłbym wdzięczny za każdą informację. Pozdrawiam
  11. Temat do zamknięcia w takim wypadku. Dzięki klosiu
  12. Witam. Potrzebowałbym dokumentacji technicznej do silnika Z19DT. Planuję wymienić silnik bo stary został zatarty i przydałaby mi się dokumentacja techniczna aby wykonać swap na taki sam silnik. Jest to dokładnie 1,9 CDTI ECOTEC o mocy 120KM. Jeżeli ktoś posiada takową dokumentację i by się podzielił to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP