Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chudy150

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About chudy150

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/11/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C, 2008r Z1.8XER

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja poprosiłem o montaż wszystkich gratów na ściance działowej. Jest nisko, nic nie utrudnia dostępu. Jedynie, co to wtryski w tylnej części widać i filtr jeden. Który mają przełożyć niżej na przeglądzie okresowym.
  2. Ja w maju za BRC 2900zł. Jak do tej pory Nie narzekam. Nie pierwsze auto, które na niej jeździ bezusterkowo. Ale jak zobaczyłem montaż na zdjęciu kolegi, to za głowę się złapałem. Co to ma być? W moim wszystko schowane, ułożone itd. Tu to jakaś masakra.
  3. Ja wymieniałem w czwartek swoje. Wsadzone były takie same jak kupiłem teraz. Czyli NGK ZFR5F. Nie wiem ile czasu miały, ale silnik zaczynał trochę nierówno pracować. Po wyciągnięciu jedna była zalana olejem, Ogólnie elektrody spoko. Z tym, że przerwa po nad 2mm. Wcześniej jeździła kobieta, więc pewnie nie zaglądała zbyt często. Teraz po założeniu nowych NGK ZFR5F z przerwą 0.7, silnik chodzi równiutko i jest żwawszy. Więc po 20000km, znów sobie wymienię. Po co czekać.
  4. Dziś kupiłem świeczki do swojego. W sklepie doradził mi najzwyklejsze świece. Nie żadne do LPG. Owszem miał takie po 70zł za sztukę. Irydowe NGK LPG. Ale powiedział, że i tak nie wytrzymają 60000km. Więc po co przepłacać. Miał BOSHA i NGK. Polecił NGK ZFR5F, z przerwą 0.7 - 0.8. 20zł sztuka. W domu sprawdzałem, mają 0.7. Dzwoniąc do serwisu w całkiem innej sprawie, podpytałem przy okazji o świece. Potwierdził, że nie ma co się ładować w jakieś specjalne. Lepiej wymienić przy gazie za 20000km i mieć spokój. Zobaczymy. Na dniach wymienię.
  5. No właśnie dziś kumpel mi mówił, żeby z mniejszą przerwą brać. Za to w sklepie gość coś wspominał, o wsadzeniu zwykłych, a nie do gazu. Lepiej wymienić po 20000km, niż potem żałować kupno drogich. Co to wytrzymują, niby 60000km. A jedna 70zł kosztuje. Ile przerwy, tak mniej więcej powinny mieć? I czym objawiało się wypadanie zapłonu?
  6. Ja w swoim przed założeniem gazu, rozrząd wymieniałem w serwisie opla. Sześć stówek skasowali.A w razie co jest gwarancja. Dodatkowo jeszcze u znajomego sprawdzenie luzów i nowa uszczelka pod dekiel. Zalany GM Dexos 2 5W30. Świece dopiero teraz będę wymieniał. I zastanawiam się jakie. Na razie z podtlenkiem zrobione 3oookm, tak więc nie miało co się dziać.
  7. Tak. Zwłaszcza, że założyłem sobie konto zanim założyłem gaz. I przeglądałem forum, Czy na pewno się nadaje do tego silnika. I jakie są słabe punkty opla przed jago zakupem.
  8. Założyłem taką, jaką miałem w trzech pozostałych autach. I nigdy nie miałem z tą instalacją problemów. Nigdy też nie potrzebowałem wymieniać żadnego z podzespołów, bo nigdy się nic nie popsuło. Może miałem fart. Instalacja zwracała się po około 11000km. Jedyne co, to tylko pilnować wymiany filtrów i przeglądów. A czy BRC jest droga? Różnica była niewielka w stosunku do innych marek. A zakład mam praktycznie pod nosem i nie muszę jeździć i szukać.
  9. Skoro masz pojęcie, to po co piszesz takie rzeczy? Wiadomo, ze pierwszy przegląd jest po to, aby dostroić w razie potrzeby coś, co mogło nie być dograne w trakcie pierwszej kalibracji. I sprawdzenia czy wszystko jest ok. Nie zawsze wszystko idzie jakby się chciało. Jeśli chodzi Ci o stwierdzenie "strojenie," to tak samo można napisać "zgranie", "kalibrowanie" itp. Co w tym dziwnego? Odpisałeś jak buc, który chciałby dos.ać komuś na starcie i dziwisz się, że tak Cię odebrano?
  10. I co zadowolony jesteś, bo sobie chciałeś komuś dosr.ć? Nie wiesz jak wygląda przegląd gwarancyjny i po co on jest, że się głupio pytasz? A może myślisz, że jesteś taki mądry, bo wszystkie rozumy pozjadałeś. To moje czwarte auto na gazie i z żadnym nie miałem problemów. Ale pierwsze bez hydraulicznej regulacji zaworów. Nie wiem jak silnik dalej się będzie sprawował. I nic nie pisałem, o dalszych wpisach w temacie. Bo do końca gwarancji dwa lata. Jak do tej pory w żadnym z aut nie musiałem nic zmieniać z podzespołów instalacji. Może mam fart, a może instalacja dobra. Może auta dobrze dobrane, albo fachowiec dobrze zestroił. Sam nie wiem. Każda z instalacji zakładana w Energy Gaz Polska. Tak więc raczej się o instalacje nie boję. A co do rozpisywania się w tym temacie jak wszystko chodzi cacy, jest niekonieczne. Bardziej przydatny wpis, to jeśli się coś stanie i aby w przyszłości uważać na daną sytuację.
  11. Na początek witam wszystkich. Niedawno zakładałem do swojego gaz. Instalacja BRC. Co prawda zrobiłem jak na razie 650km z gazem, ale silnik wydaje się być bardziej elastyczny niż na benzynie. Spadku mocy nie ma, wręcz przeciwnie, jakby ciut lepiej się wkręcał w obroty. Zaraz pierwszy przegląd i ponowne strojenie. Jak do tej pory nie narzekam. Pali około 11-12L po mieście. Jak coś będzie się działo, dam znać. Pozdro.
×
×
  • Create New...