Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianTst

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About DamianTst

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 3,2 V6 Kombi

Kontakt

  • Telefon
    792746422

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prowadnice czy tłoczki (zaciski)? Tylne wymieniałem. Nie grzeją się i bez problemu się stacza więc nie sądzę by byly uszkodzone
  2. Masz drugi kolektor ? Z wtryskami ? Może zamień i ale bez gazu . Zakręć zawór odłącz wtrsyki , Kable zapewne są wpiete koło wtrysków w kolektorze a wtryski mają wtyczke przy silniku i łatwo kolektor zdeontować . jakieś 30 min pracy i możesz założyć czysty kolektor bez ingerencji gazu w instalacje wtrysku . I będziesz miał jasne co jest winne
  3. Ja też jakoś toczenia nie uznaje, jeden mechanik mi mówił że tarcze oryginalnie nie są idealnie proste aby ułatwić klockom cofnięcie się ale nie wiem ile w tym prawdy . Na ostatnim przeglądzie mówił mi diagnosta że wszystkie tarcze się nadają już tylko do wymiany . Tylne są już bardzo cienkie, spory rant i duże wgłębienia. Przednie tarcze tak jak widać, ale też są cienkie. Dlatego chyba wymienię całość . Czemu taki problem z tymi przednimi tarczami ? Będzie trzeba to się potnie ale myślę że nie będzie takiej potrzeby, na pewno oryginały to nie są bo auto ma 320tyś przejechane minimum (wia
  4. Sól raczej nie daje identycznych śladów na całej tarczy zresztą zdjęcie było zrobione po przejechaniu 70km wiec mało realny jest osad
  5. Też kupiłem Vectre z tym silnikiem dwa lata temu . Też były problemy z silnikiem na początku , jak kupiłem był zamontowany gaz holenderski , remont drogi a nie działała idealnie. Więc ja zdemontowałem z myślą że kupie nowa sekwencje ale gdy zaczęła sie jazda bez problemów nie wróciłem do gazu .Robię 35-40 tyś rocznie i zero problemów. PS błąd na sondzie pokazuje sie jak jest nieprawidlowy odczyt/mieszanka wiec sondy zapewne sa sprawne. Moze lapac lewe powietrze lub cos powoduje zla mieszanke . Wyglada to tak jak by go poprostu zalewalo, za duza dawka paliwa. lub za malo powietrza
  6. Mam pytanie Czy te ślady na tarczy to oznaka że czas najwyższy je wymienić ? na drugiej tego jeszcze nie ma. Te małe kółka czy półkola są widoczne na całej tarczy równomiernie . PS. Co polecacie do silnika .3,2 ? Zimmermann czy ATE ? Mam dobra cenę w sklepie na Zimmermann 866pln za przód tył z klockami Pozdrawiam
  7. Witam Jesli ktos sie zastanawia na wymiana oleju w F35 to polecam. Silnik 3.2l. Objawy: wsteczny czasami robił delikatnego dentyste, to samo z jedynki na dwojke, bylo czuc ze nie jest to tak jak powino,zgrzytanie Przy mrozach po odpaleniu bardzo dziwny glosny dzwiek ze skrzyni jak by za minute miala skonczyc zywot. Opinia mechanika x2 . Nie wymieniaj, olej jest dozywotni to nic nie da. Skrzynia do remontu.w skrzyniach sie nie wymienia itp. Kupilem olej shell do tej skrzyni wg katalogu,wymienilem 1.8l. Biegi chodza teraz tak plynnie ze sam sie dziwie ze wogo
  8. Dopiero za miesiąc bede miał opcom bo płynie z chin ogólnie nie słychać pykania żadnego więc możliwe że pompka leży.
  9. Problem rozwiązany , luz był na przegubie wewnętrznym .
  10. Silnik 3.2l czyli spory i potrzebuje na pewno czasu aby zaczelo grzac w aucie ale u mnie przy 3stopniach grzeje w srodku po 100 metrach... Czyli bardzo szybko. Mam pilot do vebasto ale po uruchomieniu nic sie nie dzieje. Uruchamiajac z komputera wlaczaja sie dmuchawy ale ogrzewania brak . Tylko powietrze z zewnatrz.. Mozliwe jest ze vebasto dziala tylko na wlaczym silniku? Jak sprawdzic czy wogole dziala?
  11. Byłem wczoraj na kanale i dokładnie patrzyliśmy , luz jest spory , prawa strona dzieli się na dwie części półoś idąca od koła do przegubu wenętrznego następnie jest druga półoś od wenętrznego do skrzyni i właśnie na tej półosi jest luz , i nie ma tu luzu góra dół lecz luz przy obrocie z ruchem kół. Ta połoś chodzi środkowa ale ta od strony koła sztywno , więc tu wychodzi chyba na to że taki luz jest na tym przegubie wewnętrznym ale znowu dzwięk stuku jest ze skrzyni ale może być to spowodowane właśnie tym że ta półoś swoim luzem powoduje nagłe połączenie napedu i uderzenie w skrzyni . Już chci
  12. wez jakis wezyk. Jedna koncowke do ucha a druga lataj po laczeniach pokrywy i szukaj lewego powietrza. Zdejmij tez plastik obudowe klapek ktora zaznaczyles. Tam jest guma ktora mogla tez peknac. Ale ja mowisz dym lub para moze isc z nieszczelnosci pokrywy kolektora. Uszczelnic ja mozna tylko silikonem dobrym np dirco . Na wolnych obrotach na cieplym spalanie powinno byc max 1.2 1.3l na h przy obecnej temperaturze.
  13. Mam luz mocno wyczuwalny przy ruszaniu i zmianie biegów ,nawet jeśli delikatnie puszczam sprzęgło to i tak jest puknięcie , mam wrażenie że pochodzi to od półosi Na przegubach może być taki luz ? da się to jakoś sprawdzić ? trzeba cała półoś wymieniać ? Czy może to w skrzyni biegów ?Jeśli tak to jak go zlikwidować Silnik Z32SE 3,2 Skrzynia chyba F35
  14. Mam dziwny przypadek Bardzo nie przyjemny zapach z nawiewów ale przed włączniem klimatyzacji , jak klima zaczyna działać zapach jest ok , że tak powiem w normie . Ale jak odpalam auto to wręcz lepiej mieć szyby otwarte bo wytrzymać się nie da. Filtr kabinowy nowy, nie ma w tamtym kanale nic co mogło by zgnić itp . Kupiłem też jakiś badziew do czyszczenia klimy poprzez obieg powietrza coś jak ozonowanie . Oczywiście nic to nie dało . Miał ktoś taki przypadek ?
  15. Mam dziwny przypadek Bardzo nie przyjemny zapach z nawiewów ale przed włączniem klimatyzacji , jak klima zaczyna działać zapach jest ok , że tak powiem w normie . Ale jak odpalam auto to wręcz lepiej mieć szyby otwarte bo wytrzymać się nie da. Filtr kabinowy nowy, nie ma w tamtym kanale nic co mogło by zgnić itp . Kupiłem też jakiś badziew do czyszczenia klimy poprzez obieg powietrza coś jak ozonowanie . Oczywiście nic to nie dało . Miał ktoś taki przypadek ?
×
×
  • Create New...
UP