Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamileek8

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About kamileek8

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C '04, 2.2 Direct 155Ps

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miejmy nadzieję że signum będzie śmigać jak trzeba. U mnie dalej wszystko jak należy, zrobiłem jakieś 300 km od naprawy. Co ciekawe spadło średnie spalanie, i to znacznie, o ponad 1.5l/100km.
  2. http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6768657580 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6136465623 Takie znalazłem
  3. Chcę podzielić się dobrą nowiną. Vectra ożyła już całkowicie, przestała też szarpac na zimnym. Generalnie wszystkie dolegliwości minęły Nie wiem co jest tego powodem, może coś się odmuliło/dostroiło. W każdym razie stała dziś od rana i po odpaleniu na zimno i przejażdżce niea żadnego szarpania. Potem ją wystudziłem i znów się przejechałem i dalej jest ok. Mam nadzieje że tak już zostanie. W każdym razie stwierdzam że przyczyną w moim przypadku były klapy, a raczej ich brak. Co do kolektora to widziałem kilka dobrych na alledrogo, za 500 była chyba nówka. Jak znajdę to wrzucę lin
  4. Na zimnym nic się nie zmieniło. Nie jest ani lepiej ani gorzej. Jak tylko temperatura dojdzie powyżej 80 to ideał, żadnych objawów nie ma. Potem nawet jak go zgaszę i trochę ostygnie to też nic się nie dzieje. Kolektor jest używany, dałem za niego 230 zł na alledrogo. Może kwestia jakiegoś strojenia na zimnym silniku?
  5. Tym sposobem "Wir lieben autos" zaczyna się zamieniać w "Wir hassen autos".
  6. Chwilę mnie nie było ale mi mechanik wyjechał na majówkę A więc tak. Dolot wymieniony. Auto nie szarpie, odzyskało pełną moc, pracuje cicho i równo, generalnie super. Ale? No właśnie... ale tylko jak się zagrzeje. Na zimnym silniku dalej szarpanina. Jakieś pomysły?
  7. Zamówiłem nowy kolektor, kompletny, z klapami i nastawnikiem. Jutro będzie u mnie, umowiłem się też na montaż więc dam znać jak poszło :)
  8. A może listwa spadła i zostały w pozycji otwartej? No chyba że też ich nie masz. W sumie myślę że to najprawdopodobniejsza teoria. Martwi mnie fakt że nie mam tych klap, tak czy inaczej zamierzam się z kupnem sprawnego kolektora, może zrobię to dzisiaj. Dam znać jak go zamontuję, co może nie być proste z uwagi na chroniczny brak wolnego czasu.
  9. No właśnie, a może problem leży zupłnie w innym miejscu? Są w tych naszych manualach jakieś super czujniki? U Ciebie na 1 biegu auto normalnie rozwija moc? Bo u mnie tak, bez wzgędu na obciążenie nic nie szarpie, przyspiesza jak powinien od samego dołu. Problem jest tylko na biegach 2-5. Z innych pomysłów - zapchany kat?
  10. No to super. Miejmy nadzięję że uda się tego chochlika zlokalizować. Jeśli masz taką możliwość to może spróbuj przełożyć od tego znajomego pedał gazu (to tylko 3-4 śróbki i wtyczka), kilka minut roboty a będzie pewność. Człowiekowi na konkurencyjnym forum mającemu identyczne objawy do naszych rozwiązało to problem.
  11. Jakie czujniki sugerujesz? Ja przełożyłem wczoraj cewkę i wyczyściłem przepustnicę. Jak szarpał, tak szarpie. Korci mnie jeszcze ten pedał gazu z potencjometrem sprawdzić.
  12. Też już o tym myślałm. Nasłuchiwałem zimnego i ciepłego silnika, żadnych niepokojących dźwięków nie wydaje. No chyba że łańcuch może się rozciągnąć nie wydając przy tym żadnych dźwięków. Chciłem jeszcze zapytać jaka powinna być maksymalna % wartość otwarcia przepustnicy podczas jazdy? Wczoraj to sprawdzałem. U mnie to maksymalnie 68-69% niezależnie od tego jak mocno się go "depta".
  13. Tak, była wymieniana. Mój mechanik jeździł z podpiętym komputerem przez cały dzień. To bardzo tajemnicze auto bo niby wszystko gra, żadnych błędów, wartości prawidłowe a szarpie... Tak lecąc po tematach na forum wnioskuję że przyczyn może być wiele. Przepustnica, potencjometr gazu, komputer, czujniki... Szkoda było by wymieniać wszystko na oślep.
  14. Jest może jakiś uprzejmy forumowicz z pomorskiego który mógł by użyczyć cewki?
×
×
  • Create New...
UP