Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matthew

Forumowicz
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matthew

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z18XE GTS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja umiejscowiłem w ten sposób aux
  2. Bardzo nieestetycznie to wygląda i zapewne z czasem od środka lampa będzie miała osad
  3. U mnie niestety problem parujących lamp znów się pojawił.. Otwory wentylacyjne przedmuchałem sprężonym powietrzem, śruby od regulacji uszczelnione silikonem, uszczelka od klapki długich obrócona na drugą stronę. Mam HIDy więc otwór na przewody również uszczelniłem silikonem. Nie mam już pomysłu co mogę jeszcze zrobić. Obie lampy tak parują. Otwarcie dekielka długich na postoju powoduje że po jakimś czasie mgiełka się zmniejsza.
  4. Mam HIDy bez canbus i dodatkowych rezystorów, w opcom włączone xenony i nic mi nie mruga
  5. Jak włączysz w opcom xenony, to nie potrzebujesz żadnych dodatkowych urządzeń typu canbus itp
  6. Pierwszy post. Tam masz zdjęcie EGR. Wystarczy podnieść maskę i spojrzeć.
  7. U mnie pomógł bardzo cienki płaski śrubokręt, ew. może być spinacz do papieru. Włożyłem między wąż a spryskiwacz i bez problemu już zszedł.
  8. W zimie jak śnieg się rozpuścił, a filtr kabinowy przepuścił wodę na wentylator to też tak miałem. Raz działał raz nie, pracował w sposób przerywany, czasem pomogło uderzenie w okolice schowka. Po demontażu okazało się że trzpień stał w lodzie. Wszystko rozebrałem, oczyściłem, nasmarowałem olejem wazelinowym i zaczął działać jak należy. Dodatkowo na wszelki wypadek zrobiłem otwory w obudowie jakby znów woda dostała się od góry.
  9. To może najpierw sprawdź przepływomierz. Kup spray do czyszczenia i delikatnie oczyść. EGR mam zaślepiony, ale wcześniej żadnego syczenia nie słyszałem
  10. Sinusoida powinna być na wolnych. Wykres będzie się zmieniał w zależności czy dodajesz gazu czy np hamujesz silnikiem. Ja lata temu w toyocie miałem problem z szarpaniem, też teoretycznie wszystko wskazywało na sonde, ale okazało się że czujnik położenia przepustnicy się zepsuł. Innym razem jedna cewka mi chwilami nie działała i również wykres lambdy był nieprawidłowy. Z tego co kojarzę to przeważnie do jakiego to mechanika nie jechałem to wszyscy mówili że lambda do wymiany, a cewki muszą być sprawne bo inaczej nyłby błąd. Więc Tobie w takiej sytuacji proponuje najpierw podmienić kilka części, żeby mieć pewność że nie kupisz nowej sondy a okaże się że tylko wydałeś niepotrzebnie pieniądze. Popatrz kto na forum jest z Twojej okolicy i ma taki sam silnik
  11. matthew

    Alternator?

    U mnie niedługo po zakupie momentami pojawiał się błąd ładowania, a konkretnie faktycznie jego nie było. Po przejechaniu 2-3km wracało do normy. Kilka dni później znów brak ładowania, tym razem już nie wróciło. Na szczęście zdarzyłem dojechać do serwisu alternatorów i wymienili regulator napięcia. Z tego co pamiętam to te montowane fabrycznie nie posiadały jakiegoś zabezpieczenia czy coś a zamiennik to zabezpieczenie już posiadał. Usługa mnie kosztowała 250zł.
  12. @Robsson79 u mnie jest inny czas odpowiedzi, więc wykres dlatego wygląda nieco inaczej. Choć na 1 zrzucie sonda nie reaguje. Na 2 tez przez krótką chwile napięcie spada do 0. Może zacznij od sprawdzenia przewodów o ile tego jeszcze nie robiłeś. Ja mam czasem problem z 2 sonda, czasem na wybojach wywala mi błąd grzałki, więc przypuszczam że może coś czasem nie łączyć
  13. Powinna być sinusoida. Mniej więcej 0,1-0,9V. Jutro mogę zrobić zrzut jak to u mnie wygląda
×
×
  • Create New...