Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

matthew

Forumowicz
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O matthew

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z18XE GTS

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. matthew

    Osłona/zaślepka spryskiwacza reflektora

    Osłony sa identyczne. Dysze są prawe i lewe.
  2. Mam HIDy bez canbus i dodatkowych rezystorów, w opcom włączone xenony i nic mi nie mruga
  3. Jak włączysz w opcom xenony, to nie potrzebujesz żadnych dodatkowych urządzeń typu canbus itp
  4. matthew

    Czyszczenie EGR w Z18XE

    Pierwszy post. Tam masz zdjęcie EGR. Wystarczy podnieść maskę i spojrzeć.
  5. U mnie pomógł bardzo cienki płaski śrubokręt, ew. może być spinacz do papieru. Włożyłem między wąż a spryskiwacz i bez problemu już zszedł.
  6. W zimie jak śnieg się rozpuścił, a filtr kabinowy przepuścił wodę na wentylator to też tak miałem. Raz działał raz nie, pracował w sposób przerywany, czasem pomogło uderzenie w okolice schowka. Po demontażu okazało się że trzpień stał w lodzie. Wszystko rozebrałem, oczyściłem, nasmarowałem olejem wazelinowym i zaczął działać jak należy. Dodatkowo na wszelki wypadek zrobiłem otwory w obudowie jakby znów woda dostała się od góry.
  7. To może najpierw sprawdź przepływomierz. Kup spray do czyszczenia i delikatnie oczyść. EGR mam zaślepiony, ale wcześniej żadnego syczenia nie słyszałem
  8. Sinusoida powinna być na wolnych. Wykres będzie się zmieniał w zależności czy dodajesz gazu czy np hamujesz silnikiem. Ja lata temu w toyocie miałem problem z szarpaniem, też teoretycznie wszystko wskazywało na sonde, ale okazało się że czujnik położenia przepustnicy się zepsuł. Innym razem jedna cewka mi chwilami nie działała i również wykres lambdy był nieprawidłowy. Z tego co kojarzę to przeważnie do jakiego to mechanika nie jechałem to wszyscy mówili że lambda do wymiany, a cewki muszą być sprawne bo inaczej nyłby błąd. Więc Tobie w takiej sytuacji proponuje najpierw podmienić kilka części, żeby mieć pewność że nie kupisz nowej sondy a okaże się że tylko wydałeś niepotrzebnie pieniądze. Popatrz kto na forum jest z Twojej okolicy i ma taki sam silnik
  9. matthew

    Alternator?

    U mnie niedługo po zakupie momentami pojawiał się błąd ładowania, a konkretnie faktycznie jego nie było. Po przejechaniu 2-3km wracało do normy. Kilka dni później znów brak ładowania, tym razem już nie wróciło. Na szczęście zdarzyłem dojechać do serwisu alternatorów i wymienili regulator napięcia. Z tego co pamiętam to te montowane fabrycznie nie posiadały jakiegoś zabezpieczenia czy coś a zamiennik to zabezpieczenie już posiadał. Usługa mnie kosztowała 250zł.
  10. @Robsson79 u mnie jest inny czas odpowiedzi, więc wykres dlatego wygląda nieco inaczej. Choć na 1 zrzucie sonda nie reaguje. Na 2 tez przez krótką chwile napięcie spada do 0. Może zacznij od sprawdzenia przewodów o ile tego jeszcze nie robiłeś. Ja mam czasem problem z 2 sonda, czasem na wybojach wywala mi błąd grzałki, więc przypuszczam że może coś czasem nie łączyć
  11. Powinna być sinusoida. Mniej więcej 0,1-0,9V. Jutro mogę zrobić zrzut jak to u mnie wygląda
  12. Ja przy obrotach nieco poniżej 700 miałem nieco wyższe wartości. A co do sprawdzenia pracy sondy to widzę że masz ELM327, więc użyj po prostu innej aplikacji i będziesz miał wykres pracy sondy. Ja używam ODB Car Doctor
  13. Nie. To falowanie tylko czasem się pojawiało, przeważnie dojeżdżając do świateł. Wystarczyło lekko dodać gazu i się stabilizowało. Błąd związanie z falowaniem to miałem jak fajka cewki mi się ułamała, poza tym to nie.
  14. Gdyby nie fakt że czasem obroty mi falowały to nie podnosiłbym ich. Plus taki że wyższe obroty to trochę wyższe ciśnienie oleju, minus taki że spalanie na wolnych jest nieco podskoczyło. Wcześniej miałem przeważnie 0,8l-0,9/h, momentami na kilka sekund spadało do 0,6-0,7. Teraz na porządnie rozgrzanym silniku to przeważnie 1.0l/h. Niby różnice niewielkie, ale stojąc każdego dnia głównie w korkach to może to być dla kogoś istotne.
×