Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

matthew

Forumowicz
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z18XE GTS
  1. szyba czołowa / przednia

    Nie jestem tylko pewny co do producenta. Na pewno nie jest to Pilkinkton. Jak nie zapomnę to jutro sprawdzę Teraz sprawdziłem i to A23 - Szyba przednia odbijająca ciepło (atermiczna)
  2. Akurat tamto zdjęcie z cieniem nie jest moje, to tylko przykład o co mi chodzi. Nie miałem jeszcze okazji zrobić w takich ciemnościach zdjęcia jak oświetlają drogę. Mam póki co tylko zdjęcie z garażu podziemnego. Prawa lampa bardziej zmatowiona. Wysokość ustawiałem na stacji przed założeniem HIDow.
  3. Czyli mam rozumieć że to normalne i nie da się tego sensownie naprawić?
  4. Założyłem zawór przed trojnikiem zaraz za wyjściem pompy i na nierównościach chlapie z dysz
  5. W moich lampach nie ma tych drucików, tylko metalowa blaszka która posiada wypust określający miejsce osadzenia żarówki w oprawie. Nie ma możliwości wsadzenia w innej pozycji zarówki wraz z blaszka i finalnie precik w palniku znajduje się na górze, tworząc cień. Palnik ma metalową podstawę, czytałem gdzieś że niektórzy piłują plastikowa wersje żeby móc inaczej zamontować palnik.
  6. Więc możliwe że mój oryginalny trójnik który swoją drogą wygląda nieco inaczej od tego który jest obecnie w sprzedaży jest bez zaworu. Zastanawia mnie również sposób montażu palnika HID, a mianowicie ten pręcik który jest na górze a powinien być zamontowany na dole bo powoduje cień w snopie światła. Nikt nie próbował jakichs modyfikacji żeby wyeliminować ten problem? Martwi mnie też trochę linia odcięcia światła w prawej części snopa światła obu reflektorów, jest nieostra. Jutro postaram się zrobić zdjęcie to ocenicie czy jest prawidłowy czy nie
  7. Pomoże mi ktoś w temacie płaczących sprysków lamp na nierównościach? Tzn czy zawór zwrotny jest tylko w trójniku czy też np w złączkach przy dyszach?
  8. Czy zawór zwrotny jest tylko w trójniku, czy też może w kolanku tuż przy dyszach? Odnoszę wrażenie że prawdopodobnie na progach zwalniających moje dysze chlapną coś bo na lampę, bo mam ewidentnie ślady płynu jak wysiadam z samochodu po pokonaniu kilku "nierówności". Mowa o przedlifcie
  9. No właśnie początkowo też to takie oczywiste mi się wydawało, ale jak przyszło co do czego to niespecjalnie mi to wszystko pasowało do siebie. Blaszka dotykala precika palnika a tak raczej na pewno być nie powinno. Zamówiłem nowe blaszki. Planowałem przetwornice zamontować pod lampami, ale okazało się że jedna lampa ma miejsce a druga nie
  10. Spryskiwacze Reflektorów

    Czy zawór zwrotny jest tylko w trójniku, czy też może w kolanku tuż przy dyszach? Odnoszę wrażenie że prawdopodobnie na prograch zwalniajacych moje dysze chlapną coś bo na lampe mam ewidentnie ślady płynu jak wysiadam z samochodu po pokonaniu kilku "nierówności"
  11. Kupiłem Vertex Slim z palnikami z metalową obudową i mam problem z montażem.. Moje lampy posiadają system montażu wykorzystujący blaszki, rozumiem że musze je wyjąć z oprawy tylko co dalej? Co konkretnie wymaga przeróbki? Posiada ktoś jakieś zdjęcie jak powinno to prawidłowo wyglądac?
  12. Spryskiwacze reflektorów - nie działają

    Problem rozwiązany, poruszałem trochę we wtyczce żeby ciaśniej piny wchodziły i działa.
  13. Spryskiwacze reflektorów - nie działają

    Jak wcześniej pisałem na pinie 30 i 86 jest napięcie, bezpiecznik jest nie miejscu. Co do ciągłości przewodu to niestety moj stary miernik nie posiada takiej funkcji więc zapewne dopiero w poniedziałek uda mi się kupić nowy i sprawdzić. Miałem takie przeczucie że najprawdopodobniej wtyczka przez lata się tak zapuściła że psikanie jej niekoniecznie musi pomóc i będę musiał w ostateczności ciągnać nowe przewody
  14. Spryskiwacze reflektorów - nie działają

    Zamówiłem już łącznik węży z zaworem zwrotnym, bo jakimś cudem u mnie po montażu wszystko wyszło bardzo napięte więc lekko przedłożę układ. W jaki sposób mam sprawdzić prawidłową masę na pompie? Zmostkowanie 30 i 87 nie powoduje załączenia pompy.
  15. Spryskiwacze reflektorów - nie działają

    Mam problem, zamontowałem niedawno spryskiwacze do przedlifta. aktywowalem je Opcomem, przekaźnik włożonym bezpiecznik nr 14 również ale spryskiwacze nie działąja. Jest napięcie na styku 30 i 86, jednak po zwarciu pinów 87 z 30 lub 86 pompa nie reaguje. Podłączając spryski na krotko do aku dzialaja. Kostka była trochę zazieleniała, popsikałem ja kontakt sprayem i troche poruszałem wewnatrz srobokretem, bez efektów. Mam tez problem z "płaczącym" głownie prawym reflektorem, prawdopodobnie trójnik który nabyłem (oryginalny używany od VC) jest bez zaworu zwrotnego, i mam problem ze znalezieniem takiego na fi 10 ew na bardzo mocny wcisk na fi 8. Jakiś pomysł gdzie mogę to dostać, pomijając trójnik z aso za ciężkie pieniądze?
×