Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzechu1988

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzechu1988

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/02/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VECTRA C 1.8

Recent Profile Visitors

240 profile views
  1. No ja również posiadam 3 autko z gazem i szczerze mówiąc z dwoma poprzednimi jeździłem do miejscowych gaziarzy na wymianke filtrów to w żadnym nie miałem kalibracji podczas jazdy. Widocznie teraz dobrze trafiłem.
  2. Czy jest możliwe ze u mnie się nie da tego ustawić? Próbuje i zamiast tego dźwięku otwierają mi się wszystkie szyby? Dodam jeszcze ze moja vectra jest z 2003r.
  3. Gdybyś chciał STAGa to w Lublinie na ul Warsztatowej polecam.
  4. Mam podobny problem. Podczas jazdy po mieście lub krótkie odcinki jest ok i poziom oleju w normie. Ale kiedy gpo przycise w trasie po ok 30km takiej jazdy zapala mi się pomarańczowa kontrolka oleju. Wystarczy ze zgasze go na ok 5 min i kontrolka ginie aż do kolejnej takiej jazdy. Sprawdzałem olej i jest w normie także wychodzi na to ze podczas większych odciazeni rozchodzi się po silniku ze czujnik wariuje i wywala kontrolke.
  5. Zakładałem w Radomiu a serwisuje(wymiana filtrów) w Lublinie i szczerze powiem że porządnie chłopaki podchodzą do tematu. Godzinna jazda z podpietym komputerem po wymianie filtrów w celu ustawienia ewentualnych poprawek i mówię żadnych problemów nie miałem.
  6. Juz 1,5 roku mam założony i żadnego problemu nie miałem. Także zadowolony jestem. Moc jest identyczna jak.na benzynie
  7. Autoryzowany serwis na pewno założy dużo lepiej niż Pan Czesio w swoim garażu. No i gwarancja jest w całej Polsce a niebw miejscu założenia. Gaz zazwyczaj zakłada się z powodu ekonomiczmego. Sterownik Eko 4 jest wystarczający i użytkownik nie ma szans odczuć jakikolwiek braków. Oczywiście jeśli ktoś ma za dużo w portfelu to można kupić coś z najwyższej półki ale sensu nie widzę. Moim zdaniem lepiej doinwestowac w porządne wtryskiwacze.
  8. Również polecam Staga, sam osobiście mam założony Stag Eco 4. Ale polecam założyć w autoryzowanym serwisie Staga bo naprawy w okresie gwarancji w kazdym autoryzowanym serwisie Staga w Polsce są za darmo.
  9. Wchodził w kompa i tam były opcje żeby wyłączyć hak. Wiem że żeby tam wejść potrzebował kodu imobilaisera którego nie posiadałem ale udało mu się wyciągnąć go innym kompem. No ale okazało się ze w mojej vectrze nie da się wyłączyć aktywności haka.
  10. Instalacja org GM, moduł również. Elektryk (bardzo dobry,znający się na robocie )przez kompa próbował wyłączyć aktywność haka ale mimo że dostał się i pobrał kod imobilaisera nie dało się. Moduł może i zdechł ale dziwne jest to po odpieciu go komp nie wyświetla żadnych błędów co dla mnie jest dobra wiadomoscia.
  11. Tech podłączyłem pokazywało że przyczepa ciągle podpięta i nie dało się usunąć błędu. Wiazka cała przejrzana i wymienione gniazdo przyczepki i problem ciągle był. Bezpieczniki również ok. Ale znalazłem prosty patent. Jako że nie używam przyczepki i nie wiem czy kiedykolwiek jej użyje to szukałem najprostszego i najtańszego rozwiązania. Wyciągnięcie bezpiecznika nic nie dało jak i również przez techa nie dało się wyłączyć przyczepy. Jeździłem po paru elektronikach i rozkladali ręce została jedynie wizyta w serwisie opla ale na wejściu podłączenie pod kompa to koszt 150zł wiec zrezygnowałem z te
  12. Witam. Jestem posiadaczem Opla Vectry C z 2003 r. Mam taki problem. W samochodzie mam zainstalowany oryginalny hak GM Opel. Samochód posiadam od pół roku i nigdy.nie.podlaczalem przyczepki. Od tygodnia nagle na komputerze pokazuje się : sprawdź światła stopu w przyczepie, sprawdź światła pozycji na przyczepie, sprawdź kierunkowskaz prawy w przyczepie. Dodatkowo na desce rozdzielczej pokazuje mi się symbol żarówki (tak jak by była spalona). No i jeszcze kiedy włączam kierunek w prawo mruga on bardzo szybko jak gdyby żarówka się spaliła. Czy macie jakieś pomysły?
  13. Modul oryginalny GM, byłem w warsztacie i nie podejmia się naprawy tylko elektronik podobno może się tym zająć? Kros wie co mogło się stać?
  14. Sprawdziłem, moduł jest. Padł czy co? Słyszałem ze jak moduł pada to nie ma światła na tablicy rozdzielczej
×
×
  • Create New...
UP