Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tarnos10

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About tarnos10

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9 120 KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymiana łączników stabilizatorów oraz gum rozwiązało temat dziwnych stuków.
  2. Cześć, niestety problem z zamkiem klapy dopadł i moją VIKI HB. Córka wkładała plecak do bagażnika i nie mogła zamknąć klapy. Wcześniej zdarzały się przypadki że czasem za drugim razem dopiero można było zatrzasnąć klapę. Wczoraj pół niedzieli próbowałem zamknąć i nic. Do tego doszedł problem ze zdjęciem tapicerki. Wyjąłem zapinki od dołu bagażnika, wykręciłem torxy znajdujące się pod szybą i tapicerka jak siedziała tak siedzi.
  3. Przewód paliwa po dokładnym wytarciu ujawnił nr 55556276. Zamiennik nie występuje - ASO lub używka. SUPER
  4. Witam, Koledzy i koleżanki może spotkała kogoś smutna okoliczność wymiany przewodu paliwowego biegnącego od filtra do silnika ( o ile dobrze się orientuje to jest zasilanie listwy CR). Niestety pękła elastyczna część i paliwko szerokim strumieniem leje się do komory silnika. (1.9 CDTI 120km ) Potrzebuję info odnośnie nr katalogowego i ewentualnie gdzie to można nabyć. PS. opcja szukaj niczego nie pokazuje.
  5. Ja właśnie zakończyłem operację wymiany kierunkowskazu od strony pasażera. Nie mam zbyt dużo miejsca w garażu na tańczenie ze zderzakiem więc poszedłem drogą z demontażem obudowy filtra powietrza (miałem to już opanowane bo dwa tygodnie wcześniej podczas wymiany filtra wyczyściłem całą obudowę). Udało się chociaż też było trochę gimnastyki. Naprawdę ten co to projektował to jakiś po...eb. Myślałem że uda się tylko przy demontażu górnej obudowy, ale jak się to robi pierwszy raz i nie wie jak "system" działa to wygodniej wypiąć też dół i wtedy sprawa staje się dużo prostsza. PS. Po wyjęciu
  6. To mnie pocieszyłeś Ciekawe czy przepustnice stosowane w tych silnikach przez Fiata np. w Alfach są takie same?
  7. Może uda się ją ożywić bo w drodze powrotnej po 30 km błąd zniknął. Komputer wskazuje że błąd nie jest ciągły. Nowa przepustnica to spory wydatek którego wolałbym uniknąć, ale zobaczymy jak będzie.
  8. Ja dziś doświadczyłem podobnego zjawiska. Ruszyłem zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem. Zatrzymałem się i wyłączyłem auto. Auto z kluczykiem zgasło ale pojawił się check engine i brak mocy. Niestety musiałem zrobić trasę 140 km(szpital na Ursynowie), ale z duszą na dojechałem. Teraz nie wiem co robić szukać mechanika w Wawie czy próbować wracać. Żeby było śmieszniej to wczoraj byłem u mechanika żeby mi sprawdził auto przed trasą. I było ok z wyjątkiem czujnika świec żarowych. Wczoraj zaliczyłem jeszcze myjnie i tankowanke ( stacaj ta sama co zawsze STAT123 )
  9. W mojej VC był podobny problem, z tym że oprócz słabszego świecenia prawej lampy dochodziło buczenie z puszki bezpieczników w bagażniku. Dopiero po wyjęciu dwóch żarówek buczenie ustąpiło, myślałem że to jakieś zwarcie. Dziś postanowiłem sprawdzić wszystko jeszcze raz. Rozpiąłem tylny wkład i okazało się że pin do którego dochodzi brązowy przewód (to chyba masa) jest lekko nadpalony. Oczyściłem na razie styki i zalazłem pozycję w której nie buczy i żarówki świecą równo. Jutro wyjmę jeszcze raz wkład i pobielę lutownicą żeby wzmocnić pin. Nie wiem tylko czy kostka która wchodzi od wkładu ma gni
  10. U mnie też zaraz po porannym rozruchu w pierwszych kilku zakrętach słychać jakieś dziwne puknięcia. Akurat zaraz po starcie mam zakręt w lewo potem w prawo. Po zakupie auta tego nie miałem. Po zakupie nowych felg i opon 16'' (wcześniej miałem zimowe 15'') to się zaczęło. Koła są dokręcone, w zawieszenie też wydaje się być OK. Po przejechaniu jakiegoś kilometra nic już nie słychać. Może opony jeszcze układają się na felgach? Od zmiany mam przejechane jakieś 150-200 km.
  11. Wymiana akumulatora przebiegła tak jak pisaliście, stary out nowy in i żadnych problemów. Dziękuję za pomoc.
  12. Niestety nie mam przy sobie, ale o ile pamiętam to jest tak: VIN.... Security CODE .... wpisany Engine TYPE/NO ...wpisany jest Z19DT/ nr seryjny KEY NO nr do kluczy Radio TYPE/ CODE 0030/ i tu jest brak Tak to mniej więcej wygląda, format car pass jak karty kredytowej przytwierdzonej zszywaczem do książki serwisowej. Z tego cu ZUBEK pisał to jest OK i po prostu radio nie jest kodowane
  13. Koledzy mam polifta, , na Car Pass' ie oprócz modelu radia (0030) nie mam kodu wiec jak odepnę akumulator (muszę reanimować drugie auto) to nie spotka mnie żadna przykra niespodzianka oprócz programowania zegarka?
  14. Cześć wszystkim, kupiłem auto na zimowych kołach i muszę szybko ogarnąć jakieś letnie, a z racji poniesionych wydatków nie mogę pozwolić sobie na półkę premium. W sumie to znalazłem dwie opony które mieszczą się w moim zasięgu oraz mają w miarę dobrą etykietę oraz opinie użytkowników. 1. Hankook Ventus Prime 3 K125 rozmiar 205/55 R16 2. DaytonTouring 2 z tym że rozmiar 215/55 R16 lub też 205/55 Cena w sumie jest ta sama więc tego nie rozpatruję, Hankok jest chyba deko lepszy na mokrym i trochę cichszy jeśli chodzi o porównanie 205 do 215.
×
×
  • Create New...
UP