Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dareczek422

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dareczek422

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Signum 191HP/443Nm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie wracam jednak do tematu podniesienia mocy Może ktoś KONKRETNIE powiedzieć i upewnić mnie jakie wtryski podejdą do z19dth? Jakiś nr seryjny? Chodzi mi o pewne info
  2. Panowie kiedyś były kody rabatowe do FMIC.pl... ktoś coś wie na ten temat czy to aktualne?
  3. Odświeżę temat Jak to u Ciebie teraz wygląda? Coś dalej w kwestii strojenia? Ja jestem przez zakupem też gtb2060vklr ale do dth
  4. Czemu nie kręciłeś dalej? Do 250? Widzę po profilu że 230 tylko
  5. Leon to wersja 110konna pomodzona lekko w okolice 140.. niestety tak to wygląda Leona znam bo sam nim jeździłem sig to około 1580/1600kg
  6. Generalnie Panowie też miałem się brać za 200+. Koszta które trzeba wsadzić aby to osiągnąć zdecydowanie są zbyt duże. Moja opinia? Nie to auto do takiej zabawy. Samochód ciężki i nie oddaje tej mocy w żadnym stopniu. A szkoda... Aktualnie mam siga z19dth zrobionego na 191Km i 443Nm. Wywalone klapy, wywalony egr, wywalony dpf, wydech przelot 2.5", zrobiony popcorn . Szczerze? Leon 1 z 1.9tdi około 130/140km prawie mnie porobił... więc gdzie tu sens? Ostatnio miałem w planie brać się za zamówienie GTB2060VKLR oraz dużego IC od FMIC.. cel? 250km i około 500NM Turbo - 2800/3000zł na kutym k
  7. Wiadomo będę wiedział wszystkie wymiary, zamówię i jak wszystko będzie grało to napiszę dokładnie co potrzeba do DTH żeby reszta też miała
  8. Przód jest identyko. Fajna opcja żeby nie robić dodatkowych dziur w belce pewnie też w coś takiego pójdę. Jeszcze montował nie będę bo muszę pomierzyć co kupić (kolanka, redukcje). Gotowe zestawy wychodzą drożej a niektóre elementy są niepotrzebne, więc chwila z metrówką i kasa w kieszeni
  9. Czyli jednak pozostaje ściągać zderzak... lipa bo pogoda średnia a garażu nie mam zbytnio do tego no ale jakoś trzeba Na pewno będę montował go od dołu kątownikami i chyba do belki od góry żeby siedział sztywno
  10. Hejka. Odświeżę temat 1.9 DTH... możecie napisać co dokładnie potrzeba zakupić aby tego icka zamontować? Generalnie chce 550x230x65. Ten 180 wydaje mi się mały i może przez to kopcić. Każdy piszę po trochę i trochę zamieszanie Rozumiem, że jest różnica pomiędzy średnicami w DT i DTH? Gotowy zestaw jest dość drogi a składając do kupy można dużo taniej Generalnie jestem przed wymianą również turba na GTB2060VKLR, celuję 250KM, zobaczymy co z tego wyjdzie...
  11. Panowie takie pytanko, czy do diesla 1.9 te wszystkie silikony (średnice) będą takie same jak podał kolega? Ktoś montował i może potwierdzić? Nie chcę w ciemno zamawiać Niestety nie widzę wgle takiego kolanka redukcyjnego jak 90' 57/76mm? Jakaś drobna pomyłka czy magicznie brakło takich? EDIT2: Jednak znalazłem… eh.. Kwestia czy wszystko pasuje do diesla 19 zostaje otwarta
  12. Jednak musiałem zamowic nowe tarcze na przód bo zaczęły bić ... dramat To auto to wieczna skarbonka
  13. Okazało się, że lekko bardziej grzeje się lewy przód a co do bicia to nic nie bije nie wiem skąd taki pomysł
  14. sprawdziłem, niby nic się nadmiernie nie grzeje po jeździe... normalne temperatury jak po hamowaniu... trudny przypadek
  15. Tak, zaciski zostały całe zregenerowane i pomalowane proszkowo. Spoko, sprawdzę, ale wydaje mi się że się nie grzeją bo nawet jest sprawdzałem po ostrej jeździe na próbę. Przewody zostały stare i były zaciskane przy wymianie Miejmy nadzieje, że tak jak mówicie - muszą się dotrzeć i ułożyć. Klocki nowe, tarcze z tyłu też nowe. Zostały tylko stare z przodu bo miałem w komplecie z zaciskami. Stan prawie nowe także nie wymianiałem na nowe, ale może też się przymierze tylko ciężko znaleźć jakieś nawiercane...
×
×
  • Create New...
UP