Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vectraCWA

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vectraCWA last won the day on December 19 2018

vectraCWA had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About vectraCWA

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/14/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radzyń Chełmiński
  • Zainteresowania
    Mechanika, rolnictwo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    opel vectra c 2005 1.9cdti 120km

Recent Profile Visitors

335 profile views
  1. Witam. Trochę odgrzeję. Rano odpalam furgon poducha nie zgasła. Po pracy po 16.00 odpalam poducha zgasła. Dzis rano odpalam nie zgasła. Pojawił się błąd B0012-0E obwód zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień 2) rezystancja za niska. Poduszka pasażera to obstawiam tę w desce nad schowkiem? I pytanko gdzie szukać przyczyny czyżby poducha sama z siebie się skończyła?
  2. U mnie po odpaleniu samochodu silnikiem targało że aż coś pukało. Winne były wtryski trzy udało się uratować preparatem dolanym do ON a jednego nie udało i trzeba było go wymienić. Teraz cisza spokój a już szukałem dwumasy. Kolega sprawdź korekty i zrób test przelewowy.
  3. To czyli jak zaczęło coś pukać w silniku to silnik stop (ale sprawdziłeś jeszcze korekty) i głowica do góry?
  4. Hsłas to nie wina pierścienia bo nie ma możliwości przedostania się do komory spalania między tłokiem a cylindrem. No chyba że w proszku. Jeżeli coś puka a rozrząd i głowica jest w porządku to sworzeń lub panewka. Co do korekt wtryskiwaczy to w moim 1.9 120km miałem korekty koszmar. Od 0.20 do prawie 5 i chodził. Trzymam kciuki żebyś po wyciągnięciu garów znalazł przyczynę.
  5. Pęknięty pierścień nie hałasuje a jak by był problem z jednym garem to reszta by chodziła a piszesz że nie pali na wszystkie. Rozrząd sprawdzałeś a może jakieś błędy są?
  6. Rozchodziło mi się o mechanizm który jest w zacisku i linka ręcznego go ciśnie. Mój błąd źle napisałem. Dzięki za sprostowanie.
  7. Wyciągasz swój drążek mierzysz miski krzyżaka kupujesz i zmieniasz na nowy. Cała regeneracja.
  8. Pierwsza opcja będzie najlepsza tylko przez zakupem zmierz średnicę misek, bo było chyba dwa rodzaje tych średnic. A cała regeneracja polega na wymianie tego krzyżaka.
  9. Odchyl tą osłonę gumową i mierz. Tak to co wystaje to jest w środku, ale oczywiście mowa o części świecącej. Tam jest tłoczek 38 albo 40.
  10. Trzeba rozebrać i zweryfikować dlaczego ciężko pracuje tłoczek. Czy ciężko pracuje bo tłoczek jest zaśniedziały, czy ciężko pracuje mechanizm który tłoczek ciśnie. Jeżeli to drugie to trzeba koszyk demontować. U mnie tłoczek był zawalony, więc nie ruszałem koszyka, a jak zaciśniesz wężyk to wystarczy tylko te koło odpowietrzyć. Co do rozmiaru to może być różnie, bo ktoś już mógł tam grzebać przed Tobą i np. drugi zacisk założył.
  11. Nie haczyka nie ma no chyba że przy wbijaniu już go popsułes lub był wadliwy. Może łożyska mają już luzy?
  12. W moim furgonie też się pojawiały ale strzały ale tylko podczas jazdy po dziurach a nie stuki. To zostało wyeliminowane po wymianie tak zwanych wkładek które są pod sprężyną. Kolega ma stuki a to różnica no chyba że źle to sprecyzował. Równie dobrze te stuki nie muszą pochodzić od zawieszenia dam przykład. Raz robiłem Volvo S40 gdzie coś gdzieś pukało na dziurach. Okazało się po głębszych oględzinach że to nie zawieszenie a poduszka skrzyni jest do wymiany. U kolegi już sporo było sprawdzone i wymienione jeżeli na postoju nic się nie dzieje to bym szukał. Autem nie jeździłem więc nie powiem gdzie w 100% szukać.
  13. Jeżeli na postoju podczas kręcenia jest OK i były sprawdzane To sprężyny też OK. Ja byłam szukał w podzespołach które się kręcą podczas jazdy
×
×
  • Create New...