Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Valar Morghulis

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Valar Morghulis

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/26/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lwówek Śląski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Lift

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie. Lapek nie wykrywa urzadzenia. Po podlaczeniu niewazne czy pod port w samochodzie czy tylko wpiety pod usb po odpaleniu programu pokazuje sie okienko i krzyczy zeby podlaczyc urzadzenie ktore jest juz wpiete. Windows 10. Co robic bo skonczyly mi sie pomysly juz
  2. Kurcze, glosno wala, olej cieply i przez to rzadszy i nie trzymaja kola oleju juz.
  3. Mrozik, to jak wala po rozgrzaniu to znaczy, ze nadchodzi ich rychly koniec wspolczuje
  4. No wlasnie...klekocza. nie dzieje sie nic ale i tak w koncu je szlag trafi. Wczoraj pisalem o tym ze glosno chodza. Dzis odpalilem po nocy i odziwo nie stuknely, nawet na sekunde. Jakies 3 tygodnie temu zalalem liqui molly olej i dalem ceramizer i niewierze ale kola przestaly pukac po odpaleniu:D Na blacie mam 160 tys i kola ucichly. Chyba wszystko zalezy od oleju i dobrego smarowania jednak.
  5. g**no to bylo. Zalozone wszystko od podstaw, parownik, wtryski. Zostal tylko komputer stary i butla. Dobrych gaziarzy ze swieca szukac teraz. Typ na tym gazie przejechal 30 tys i zabil silnik. Ja nalatalem 20 tys po remoncie i jak na razie zero problemow. Ogolnie mam mieszane uczucia do tych silnikow i gazu w nich. Niby chodzi ale jak dlugo to juz czas pokaze
  6. Te silniki to porazka opla. Pala jak smok, nie lubia gazu halasuja po pewnym czasie. U mnie tez zaczyna glosniej chodzic. KZFR nie stukaja, tylko przy uruchomieniu 2 sekundy, potem cichnie. Olej lany Motula plus ceramizer, plukanki robione tez. Luzy robione 20 tys temu z remontem silnika. Ten typ tak ma chyba.
  7. Cichy no wlasnie nie. Zagadka rozwiazana w koncu. Poprzedni wlasciciel przed zalozsniem gazu nie speawdzil luzow zaworowych plus zalozone zostaly badziewne valteki plus tragiczna regulacja gazu. Efekt? Wypalone zawory wylotowe na 2 cylindrach. Oczywiscie zaden magik nie wpadl na to zeby sprawdzic cisnienie w silniku, dopiero sam ich naprowadzilem. Silnik poszedl do zrobienia, szlif glowicy zrobiony, teraz cyka jak ta lala. Ogolnie te silniki nie lubia gazu a jesli juz to musi byc perfekcyjnie zalozony i skalibrowany inaczej wyjara srodek. Dziekuje wszystkim za pomoc.
  8. Pewny na 100% nie jestem ale jak rozbieralem ostatnio boczek to chyba kabel od wyswietlacza szedl mi w bok do modulu. Do stacyjki raczej nie idzie bo gdy gasze samochod i zamykam zamki to wyswietlacz jeszcze przez monent sie swieci, dopiero po chwili gasnie. Moze tutaj tez za jego gasniecie odpowiada ten chory cyk przekaznik.
  9. Oplat zadnych praktycznie nie poniose bo biore na mienie przesiedlencze, grosze wtedy wychodza za rejestracje;)
  10. Dzis znowu grzebalem. Odlaczylem wszystkie drzwi, noestety dalej zre prad. Ale co zauwazylem. Podpinam multimetr, blokuje zamki, zatykam czujki tak zeby komp myslal, ze samochod jest zamkniety. Mija 5 minut alarm sie uzbraja, pobor pradu taki sam jak przed zamknieciem. Nastepuje cykniecie od strony bezpiecznikow i tyle. A teraz sluchaj motyw. Otwieram klape bagaznika, samochod zostaje otwarty i po okolo 10 minutach przekaznik robi cyk komputer wylacza gorna lampke i swiatlo w bagazniku i co?? I multimetr pokazuje 0.01. Mysle ok walniety zamek w bagazniku. Rozebralem wszystko, odlaczylem zamek, kabel wisi, auto otwarte, czekam az przekaznik cyknie i odlaczy gorne swiatlo. Ok cyknal odlaczyl swiatlo i wuj...dalej pobiera prad. Czyli nie zamek...podlaczylem wszystko od nowa. Zablokowalem zamki, wlaczylem alarm i czekam na to cholerne cyk. Bagaznik otwarty, robi cyk i zre dalej prad i w tym momencie rece mi opadly. Poddaje sie. Nie wiem, moze modul komfortu? Moze ten cholerny cykajacy przekaznik..nie wiem. Bajb blagam daj znac co u Ciebie znalezli bo ja nie mam jak.zostawic auta u elektryka bo codziennie go potrzebuje.
  11. Bajb mam identyczny problem. Pomierzylem i wychodzi ze modul od centralnego zre prad. Po wyjeciu bezpiecznika napiecie spada na 0.02. Aku tez mi szlag trafia po 2 dniach stania. Teraz nie wiem gdzie dalej grzebac, czy szukac winy w sterowniku od centralnego czy gdzies na kablach. Jutro podlacze wszystko jeszcze raz i pokolei bede odpinal glowne kostki od drzwi. Jesli spadnie napiecie to znaczy ze gdzies robi sie zwarcie. Jesli nie to juz nie wiem bo pomysly mi sie skonczyly.
  12. No ja tez chce pojezdzic nia troche bo jak widze ceny vectry poliftowej to tak srednio mi sie widzi kupowac tu w kraju. Te 3 dyszki trzeba dac jednak za zadbana wersje. bardzo drogie vectry w Pl sa
  13. Az taki pedant nie jestem zeby klamki wymieniac;)To raczej nie wszystko. A z mechanicznyh rzeczy jak pedaly, jakies rzeczy kulumny kieriownicze?
  14. Nie wiedzialem za bardzo gdzie dac temat wiec w dzial "pozostale" chyba bedzie najlepiej. Panowie mam swoja Viktorie od ponad 6 lat. Przeszlismy wiele dobrych momentow, kilka zlych, byly sprzeczki, fochy, klotnie, ale coz, nie potrafie jej zostawic. Viktoria jest angielka a ja niedlugo opuszczam wyspy. Chce ja zabrac ze soba, nie potrafie jej zostawic, to jak zdrada, za duzo serca w nia wlozylem. Chce przelozyc kierownice na lewa strone. Osobiscie tego robic nie bede bo nie wiem jak ale chce kupic wszystkie potrzebne graty i zawiezc je mechanikowi zeby to poskladal w calosc. Rzeczy jak deski kratki poskladac moge sam. Teraz zwracam sie z pytaniem do Was. Co musze kupic, potrzebuje kompletna liste co musze wymienic i co dokupic. Wiem, ze na pewno maglownica, caly kokpit i co dalej. Bede wdzieczny za pomoc.
  15. Nie, zwykle zawieszenie 1.8 benzyna i do tego amory Monroe, tez zwykle olejowki.
×
×
  • Create New...