Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vectracstona26

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vectracstona26

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c 1,9 cdti kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dokładnie tak. dlatego ciężko dojść do tego co może być przyczyną.
  2. jeszcze na myśl mi przychodzi że może walnięty jest czujnik ciśnienia dołądowania turbiny bo w sumie sam już nie mam pomysłów.
  3. środek jaki nie wiem ale dałem 29 zł niby jedno z lepszych na rynku. dokładnie tak jak piszesz. dziś się za to zabrałem wyjąłem przepustnice i tak jak mówisz kolektor caly zasyfiony , wyczyściłem ładnie całą przepustnice , sprawdziłem stan techniczny tej płytki od spodu wszystko ok zamontowałem, myślę że bez zmian. Dziś wracałem jeszcze przed czyszczeniem przepustnicy no i w drodze powrotnej max 60 km /h obroty 2000 zjechałem po ponowny odpaleniu puściło ją. Zdaję sobie sprawę że dużo rzeczy może być zsyfionych tyle że u mnie jest konkretny objaw raz na jakiś czas i ciężko to wyłapać.
  4. stan przepustnicy.niestety z braku grzechotki nie udało mi się odkrecić i wyjąć przepustnicy, zwykły imbus z przedłużka nie dawał rady odkręcić dolnej śruby od przepustnicy i miałem problem z wtyczką od dołu . wyczyscilem tylko z jednej strony środkiem do układu dolotowego , popryskałem syf się rozpucił i wypływał na zewnątrz później przedmuchałem. Ale sam fakt że przepustnica jest za***ana myślę że EGR to samo , udam się aby przeczyścili cały układ dolotowy .czy jakaś różnica myślę że delikatnie na plus.
  5. w przyszłym tyg pojade aby jeszcze raz sprawdzili EGR czy nie jest za***any oraz przepustnice.
  6. zaciekawił mnie ten temat tej tubo dziury , z tego co wiem w silnikach ze zmienną geometria powinna ona być niemal nie wyczuwalna, tak było u mnie , więc jeżeli jest bardzo odczuwalne zamulenie po czym wyrywa do przodu , a wiele wątków związanych z brakiem mocy jest właśnie tak opisywane to przyczyna musi być gdzie indziej. Również wypróbowałem jedną z opisywanych tu na forum metod zaślepienia EGR z tym ze w blaszcze zostały wywiercone otwory , z tego co wiem FIAT pod tym względem zepsuł egr , ale i to nie pomogło. Ogólnie EGR mam zaślepiony a DPF wyje***y Tak czy siak dziękuję za wszystkie
  7. oj nie wiem pod tym względem nie sprawdzałem , wymieniany był elektrozawór i udało się zejść do 249 . z tym 249 to chyba na którymś biegu bo to sprawdzane było podczas jazdy. pierwotnie mechanik twierdził ze turbina jest przeładowywana i dlatego w któryms momencie auto odcina i tyle. Mam taką opcje ze za 550 zl mam dpf z katalizatorem , moge oddac ten stary kat on jest warty 200 zł i za ta różnice wstawić tam dpf. Tylko pytanie czy warto juz bawic się z tym DPF.
  8. poczytałem o niej, pamiętam jak wymeniłem intercooler 2 miesiące temu , wtedy nie było tej turbodziury bynajmniej ja nie odczuwałem tego. naciskałem gaz auto rwało od razu Ciśnienie w kolektorze dolotowym miałem za duże dużo za dużo pisałem o tym i wtedy też ona szła dobrze mozliwe jest że jak ciśnienie doładowania spadło do tych 240 z prawie 300 to auto ma minej mocy a wczesniej po prostu sie przyzwycziłem bo było za duże?.
  9. okazało się ze DPF nie było wogóle, katalizator był cały zapchany oraz łącznik do wymiany. byłem u goscia który ma warsztat tylko i wyłacznie odnosnie napraw tłumików i filtrów , mówiłem mu czy nie lepiej to wy programować, skoro dpfa już nie ma ale ja jeżdżę po uni i zawszse jest ryzyko w razie kontroli, powiedział że zrobi tak aby to wszystko działało , błąd spirala który się palił od zakupu znikł., teraz nie zapala się. DPfa nie ma , ale auto mysli że jest tak w skrócie. Od czasu do czasu wyskoczy auto z kluczykiem, ale egr jest zaslepiony, wcześniej nawet jak był zapchany katalizato
  10. jest to podajże czujnik różnicy ciśnien filtra , ponieważ na komputerze wartości pokazały 0 stąd dpf się nie wypala.
  11. już wszystko wiem. ostatni raz dpf wypałał się 33 tys km temu , u ostatniego mechanika nie chciał się wypalić na postoju ponieważ nie ma odzewu z dpf padł czujnik i coś tam jeszcze rozerwało , nic już nie idzie w DPF , sam DPF ma poziom nasycenia 335 %, jutro jade będą to składali i czyścili DPF recznie , koszt 650 zł
×
×
  • Create New...
UP