Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

requ73

Forumowicz
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About requ73

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od poziomu, ta żółta na wyświetlaczu.
  2. Po dolewce zrobiłem jakieś 2,5 - 3 tysiące kilometrów .. także wydaję mi się że przy prędkosciach autostradowych mógł tyle wypić tym bardziej, że to lpg ;D
  3. Wydaje mi się, że przesadziłem z dolewką oleju w dłuższej trasie ... bo po dolewce bylo 3-4 mm ponad max ..;< ale, że byłem w trasie to nie miałem jak spuścić .. i właśnie kilku dniach kontrolka zaczęła dawać o sobie znać ;<
  4. Witam, Od tygodnia borykam się z kontrolką oleju, świeci mi po rozruchu rano przez około kilometr, później gaśnie, świeci też na nawrotach, a na prostej gaśnie. Stan oleju to takie 3/4 wskazane na bagnecie. Czujnik do wymiany czy może być inna przyczyna?
  5. nie udało się ;< sprawdzilem jeszcze cewke czy daje iskre na 3 cylinder no i niby daje ... tylko teraz pytanie czy z iskra cos nie tak czy ecu walniete ... albo jeszcze moze cos innego ? Jeżeli podpięli pod komputer i popatrzyli to znaczy że popatrzyli sobie w monitor. Równie dobrze mogli pograć w pasjansa. Kumaci dlaczego? Nie trzeba być kumatym żeby poklikać w ciemno w prog Cichy .. to w takim razie powiedz mi co Ty o tym sądzisz ? auto sprawdzone chyba w każdym zakresie .. świece wymienione, egr wyczyszczony, przepustnica wyczyszczona , cewka podmieniona (bez zmian), ciśnienie zmierzone, ładowanie okej, kolektor ssacy nowe uszczelki, cewke tez sprawdzalem na zasadzie masa plus swieca w fajce i iskra byla ...
  6. Sprawdzali pod kompem i na pewno wszystkie wtryski przeglądali. Na moje oko goście kumaci byli i wydaje mi się, że jakby coś było po stronie samej instalacji to zauważyliby to, no chyba że się mylę.
  7. Byłem z tym problemem w dwóch innych warsztatach od lpg i niby jest wszystko okej. W międzyczasie w jednym warsztacie wywaliło błąd wypadania zapłonu na 3 cylindrze, a z tego co pamiętam to własnie fajka od trzeciego cylindra schodziła z cewki bardzo luźno, także chyba to jednak cewka. Wypalony zawór to chyba nie może być skoro trzyma ciśnienie ? Czy się mylę ? Rozważam jeszcze ecu, ale przy uwalonym ecu obroty chyba bujałyby się w dużym zakresie ?
  8. Szukania ciąg dalszy w takim razie :x brak mi już pomysłów
  9. Zrobione już 450km na benzynie i bez zmian, szarpie na wolnych cały czas... Zmienilo się coś z tymi korektami?
  10. Cały czas na benzynie. W zasadzie miasto plus kilkukilometrowy odcinek drogi ekspresowej poza miasto.
  11. 150 km zrobione i dalej bez zmian... Już brak mi sił do tego auta :x wstawiam wykresy z korekt.. Zmienilo się coś Panowie?
  12. Zrobione póki co 50km po mieście.. nic się nie zmieniło na benzynie również telepie ale znacznie mniej niż na gazie i w zasadzie na benzynie nie szarpie podczas jazdy. Zauważyłem pod maską, że zbiorniczek wyrównawczy jest pęknięty u góry i sączy się z niego płyn chłodniczy, no ale to chyba nie ma wpływu na coś takiego ?
  13. no to tak jutro zrobię tylko co w sytuacji, gdy po 100 km będzie szarpało na wolnych na PB ? ;x
  14. Rozumiem, czyli polatać teraz koło stu km na PB i obserwować czy dalej na PB szarpania będą miały miejsce ?
  15. Póki co nic bo jeszcze u niego nie byłem ze względu na to, że to samo zaczęło dziać się na benzynie. Swoją drogą jeszcze chciałem zapytać o jedno.. sytuacja z dzisiaj - stoję przed drogą ekspresową, silnik bardzo nierówno pracuje, w trakcie rozpędzania kulał troszkę na gazie, wyczuwalne były szarpnięcia, złapałem 160km/h i przejechałem tak z 10 km. Wjeżdżając do centrum i zatrzymując się na światłach auto normalnie pracowało i w sumie żadne szarpanie nie było wyczuwalne i tak do samego końca. Po centrum zrobiłem jakieś 10-12 km .
×
×
  • Create New...