Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jacek1

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jacek1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra 2.2
  1. czy ktoś podpowie mi gdzie jest czujnik stukowy spalania opel vectra B 2.2 dti znowu zapala mi się check powyżej 80km/h
  2. Dziadek vec podłączyem już wszystko według twojego schematu wszystko szczelne zaworki ok i nadal mam muła ale , jak zamieniłem wężyki na tylko jednym EZ od klapek czyli vac z out to silnik ładnie sie wkręca ale w czasie jazdy powyżej 120km/h zapala sie check wtedy musze się zatrzymać i odpalić go ponownie i jedzie dalej ok
  3. niestety wywala mi błąd P1590 jak zamieniłem wężyki na tylko jednym EZ od klapek czyli vac z out to silnik ładnie sie wkręca ale w czasie jazdy powyżej 80km/h zapala sie check wtedy musze się zatrzymać i odpalić go ponownie i jedzie dalej ok ale zauważyłem dziś że zawór siłownik klapek obraca się w korpusie a chyba nie powinno tak być sprawdzałem i jak wciągam ustami i przytrzymam nie widać żeby siłownik się cofał
  4. kupiłem ten mały zaworek ale on ma 34 ohm a nie 45 ohm dobrze że dałem tylko 8zł powiedz czy z nim można coś zrobić?
  5. zbiorniczek w zakolu jest sprawdzałem musiałem zdjąć zakole żeby go zobaczyć i powietrze w nim trzyma bo jak odłącze od EZ to słychać jak schodzi powietrze
  6. poprostu nie zwiększają ani nie zmniejszają sie obroty silnika nie zmienia sie moc, gruszka też nie reaguje nie wciąga jej
  7. podłączyłem całe podciśnienie według schematu i oczywiście dokupiłem używany elektrozaworek Delco Remy i po jego podłączeniu przestała działać dziwignia WG turbiny i przy szybkości 80/h zapala sie check jak odpinam wężyk obojętnie który EZ to silnik wcale nie reaguje powiedzcie o co tu chodzi bo już nie mam pomysłów
  8. zbiorniczek podciśnienia idzie pod zakolem i ten zielony wężyk z EZ turba idzie włśnie tam nie mam tego małego EZ nawet wtyczki mam inne są dwie jedna duża 4piny i mała 2piny ale ona jest wciskana z taką charmonijką niż te co mam w tych trzech EZ one są na zatrzask
  9. na podszybiu mam tylko jeden zbiorniczek ,elektrozaworku tego małego nie mam wcale ,chyba że jest gdzieś schowany bo obok EZ turbo go nie ma na czerwono zaznaczyłem czego nie mam a na zielono co i jak jest podłączone ten wężyk zielony od EZ turbo jest wpięty w dolny kruciec tam gdzie powinien być mały filterek i wężyk idze zakielichem gdzieś za blache
  10. nagrzewnica chodzi bardzo dobrze klima działa wszystko OK z nawiewem a z elektrozaworka tego obok turbiny podłączony jest zbiorniczek na podszybiu wpięty jest w dolny kruciec elektrozaworka
  11. to co jest na czerwono to tych połączeń u mnie nie ma
  12. witam dziś sprawdzałem napięcie we wszystkich wtyczkach do elektrozaworów i pokazuje 5,6 V takie napięcie dochodzi jak jest włączony zapłon czy tak powinno być? czy da sie to naprawić żeby było 12 V i jak to zrobić z góry dziękuje za pomoc
  13. no właśnie musiałem tak zrobić bo inaczej moja viki nie wchodziła w obroty muł i przy 60km/h zapalał sie check
×
×
  • Create New...
UP