Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Adrian M

Forumowicz
  • Zawartość

    277
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Adrian M wygrał w ostatnim dniu 27 Kwiecień

Adrian M ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Neutral

1 obserwujący

O Adrian M

Informacja o profilu

  • Skąd
    Żnin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 gts

Ostatnio na profilu byli

682 wyświetleń profilu
  1. u mnie 11 lat na lpg i silnik żyje ogólne koszty eksploatacji w ostatnich 5 latach sprzęgło kupiłem używkę za 100 zł felerny CIM 300zł wachacz przedni kupiłem używkę 70zł tuleje bananów tył nie pamiętam ile kosztują ale nie drogo wymieniałem 3 razy zmieniałem sprężyny i amory na sportowe,gwintowane i zwykłe ale to takie moje widzimisie komplet opon no zmiana oleju filtrów to normalne tankowanie klimy więc jak na przebieg 50tys w ostatnich 5 latach koszty małe może o czymś nie pamiętam ale to widocznie też dużo nie kosztowało
  2. co myslicie o tej https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-gts-3-2-v6-lpg-dvd-ID6z9Wbl.html?u
  3. nie miałem diesla ale wiem od dobrego mechanikia że jak diesel w vectrze to 1.9 jak już chcesz vectre za 10tys to szukaj 1.8 benzyne czy tam z gazem jak się uda
  4. kiedyś jak się nie znałem to w dużym serwisie mi wymienini całe górne wachacze tzw banany bo tuleje niby nie wymienne i było drogo teraz wiem że są wymienne i nie drogo najlepiej podjechac na stację diagnostyczną 50zł razem z amotyzatorami i wszystko wiesz
  5. Paląca sie kontrolka

    tak mam na krótko i jest ok
  6. Paląca sie kontrolka

    czujnik od zbiorniczka płynu wysiadł mi go elektryk pominął bo nie da sie kupic trzeba cały zbiornik
  7. ja na gazie mam zrobione 150tys i zero awari spalanie 11L mi wychodzi ale gównie miasto a o tym olejozercu nie wiedziałem u mnie tego problemu nie ma
  8. biały goły sedan z silnikiem 1.6 gorszej opcji pewnie nie było ja tam bym radził zainteresować się tym gts dużo ładniejsze auto dobry no i mocniejszy silnik jesli lakier jest trochę wyblakły bo czerwone auta tak mają to polerka i będzie super
  9. Wystające radio Opel Vectra C

    powinno być równo
  10. temat nie wart wałkowania wszyscy już wiedzą że to ściema
  11. naprawa CIM ?

    ja reanimowałem XR nowe procesory i działa już prawie rok
  12. ja na zimę mam 215/55/16 i jest ok
  13. Zakup Opel Vectra C

    cytat z dixi car Hatchback - w przypadku Vectry lepiej nazywany liftbackiem (czyli tylna klapa podnoszona razem z szybą) - był oferowany od początku do końca produkcji. Jednak przed face liftingiem 5-drzwiowe nadwozie było pozycjonowane na samochód sportowy i zawsze nazywało się GTS. Po liftingu obowiązek zakupu emblematu GTS z nadwoziem liftback zniknął, więc tych praktycznych wersji powinno być więcej na rynku od roku modelowego 2006. Na fot. poliftingowy 5-drzw. liftback z emblematem GTS (wersja GTS nadal była po liftingu dostępna), z nowym silnikiem V6. Wygląd tyłu podobny przed i po liftingu. Po liftingu mogło brakować emblematu GTS, skoro nie wszystkie liftbacki były już GTS-ami. czyli wychodzi na to że gtsem nazywali tez wersję komfortową przed liftem
  14. Zakup Opel Vectra C

    przed liftem liftback był zawsze gtsem po lifcie już były dwie opcje ale nadal stosowali emblemat gts tylko nie zawsze bo już nie kazda była gtsem
  15. Zakup Opel Vectra C

    gts ma widoczny wydech więc zderzak inny do tego małą lotkę na klapie i dymione kierunki tak wypuszczano gts na R16
×