Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JarekS

Klubowicz
  • Content Count

    11738
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    186

JarekS last won the day on July 8

JarekS had the most liked content!

Community Reputation

1160 Briliant

About JarekS

  • Rank
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Recent Profile Visitors

22259 profile views
  1. Za dużo się Uwaga Pirat na oglądałeś :), rozmawiając z kimś, masz obowiązek poinformowania go o nagrywaniu rozmowy, więc koleszko raczej Ty nie pisz głupot, bo widać że o wszystkim masz za****aszcze pojęcie. Wyobraź sobie, że przeczytałem temat, komentarze zamieściłem na podstawie analizy tematu. Zacytuje bezpośrednio Ciebie "brak mi słów jak nie wiesz podstaw to nie pisz głupot... przeczytaj sobie"
  2. Pierwsza sprawa to że kupujący w umowie oświadcza, że jest mu znany stan faktyczny, jeżeli nie wypisałeś albo nie kazałeś wpisać wad sprzedającemu to teraz nic nie zrobisz. Jest to umowa cywilno prawna, więc zostaje Ci powództwo cywilne, z którego raczej będzie ciężko coś ugrać biorąc pod uwagę powyższe. To że nagrywałeś rozmowy nic Ci nie da, bo tego nie możesz użyć w sądzie, zrobiłeś to bez wiedzy sprzedawcy, na nagranie rozmowy potrzebujesz zgody, jeżeli jej nie masz, działasz wbrew prawu. Jeżeli nie masz świadków, to masz słowo przeciwko słowu, natomiast w sądzie on w mojej ocenie jest na wyganej pozycji, bo sprzedawał auto bardzo tanio, co może później argumentować, że powiadomił Cię o usterkach, stąd była tak niska cena. Kupując auto za 7 tyś, tym bardziej directa, sam prosiłeś się o kłopoty i jak wyżej pisali, kupiłeś złom, niestety to jest fakt i z tym nie ma co polemizować, jeżeli się nie znasz na samochodach to było poprosić kogoś albo zajrzeć wcześniej na forum i zaczerpnąć informacji. Niestety tak się kończą mega okazje w internecie, kupowane przez ludzi bez doświadczenia, skupiłeś się na rudej na kielichu, jakiejś uszczelce, płycie od nawi, zmatowionym lakierze, totalnych idiotyzmach ogólnie mówiąc, zamiast się przynajmniej rozeznać o danym silniku i wadach tego modelu/na co zwracać uwagę. Może brutalnie, ale być może to Cię czegoś nauczy, chytry traci dwa razy, a okazje to skończyły się w latach 90 !!! nie ma czegoś takiego jak okazja, nie kupisz dobrego samochodu za 50-60% jego wartości rynkowej, tylko głupiec może tak myśleć. Zrobiłeś już jedną głupotę, teraz nie zrób drugiej, czyli nie wkładaj ponownie tego silnika!!! wymień sobie silnik na jakiś inny 1,8<>2.0T, 2,2 wolnossące, 3,2 ale nie na directa bo co chwila będziesz miał z nim problemy, w nim się pier.... .wszystko. Obawiam się że teraz drugie tyle co zapłaciłeś będzie kosztować Cię zrobienie tego auta.
  3. Eh, jakieś 15-20 lat ludzie borykali się z tymi problemami, zapewne nikt nigdy nie napisał o tym.... poszukaj na forum informacji, jest tego na pęczki. Potrzebujesz przejściówkę kostki oraz adapter do sterowania z kierownicy albo zmienić samemu rezystory w przyciskach kiery, o tym również jest temat. W mojej ocenie temat do zakmnięcia i kontynuacja w już istniejących wątkach.
  4. potwierdzam, nie wiem skąd mit o tym że nie można ich stosować zamiennie, może koledze jeden nie działał, dlatego taka interpretacja
  5. Nie wiem, co macie tródnego w wyświetlaczu Są dwa warianty: 1. izolujecie jeden z czterech styczników tak aby pozbyć się bieguna odwrotnego na drugiej stronie, można go zasłonić podczas lutowania ok 0,1-0,2 blaszką lub tekturką. 2. Znacznie prostsza, kupujecie zwykłe diody led, piłujecie łepki na płasko i przylutowujecie nóżki do odpowiednich biegunów. Fakt z racji ilości diod robota jest czasochłonna, natomiast jej "stopień trudności określił bym jako 3 gwiazdki "
  6. Nie musisz udowadniać tego co zostało już udowodnione o tym że sie da wszyscy wiedzą bo większość z nas którzy wcześniej mieli VB taki zabieg robiła. Natomiast co do zabytku, instalując coś z wersji poliftowej automatycznie kasujesz sobie możliwość zrobienia z niego zabytku. 75% oryginału o których wspominasz dotyczy części wymiennych/eksploatacyjnych, dla zabytku nie można wykonać żadnej modyfikacji w wygląd auta wychodzącą poza jego model rocznikowy. Z drugiej strony nikt nie zrobi z VB zabytku, przynajmniej jeszcze przez 10 lat, chyba że ktoś będzie miał na prawdę zadbany okaz który praktycznie nie jeżdził.
  7. Jak tamta to 1.8 to wiązki silnika nie przełożysz, ewentualnie sam środek, natomiast możesz mieć braki w wiązce, np od TC, w 2.0 było wyłączenie TC w 1,8 natomiast nie. Co do licznika, wszystko się da, nie ma z tym większego problemu, trzeba wymienić przekaźnik, dociągnąć jeden kabel. Natomiast jakbyś przełożył wiązkę środka to nie musiałbyś nic robić.przekładasz licznik, bezpieczniki wiązkę.
  8. Nie do końca, w polifcie masz rozdzielenie kierunków na lewą i prawą natomiast w przedlifcie była tylko jedna kontrolka. Najlepiej by było jakbyś wymienił całą wiązkę czyli kabina i silnik, jeżeli nie masz takiej możliwości to musisz pozamieniać część kabli ze sobą miejscami, tak jak np poduszki w złączach głównych w nogach kierowcy. W Vectrze B występowały trzy rodzaje wiązek, 95-96 na niebieskich kościach w drzwiach, 96-98 na czarnych kościach w drzwiach oraz 99r czyli poliftowa np. właśnie z taśmami do podświetlenia podsufitki zamiast zwykłych kabli. Złącza główne są natomiast takie same, różnice były w drzwiach, suficie oraz lusterkach.
  9. Zobacz czy nie masz gdzieś zwarcia w przycisku albo na wiązce.
  10. Kolego, trzymajmy się tematyki, ten wątek dotyczy instalacji AUXa a nie braku komunikacji CAN, prośba utwórz oddzielny temat albo napisz w jednym z istniejących już tematach o CANie.
  11. Niestety nie pamiętam która strona odpowada za który kanał, nie mam obecnie żadnego radia aby sprawdzić. Tak możesz, natomiast nie spodziewałbym się aby tam był problem, ewentualnie przedzwoń miernikiem i się upewnij czy jest przejście. Zerknij również na TDA, czy aby na pewno wszystkie nóżki stykają się z płytą.
  12. Zamiast 470nF wstawcie 220nF i będzie ok.
  13. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  14. A tematów o kosztach eksploatacji, wadach i zaletach poszczególnych jednostek napędowych, typów nadwozia, wyposażenia były już setki. Forum jest największym źródłem informacji o vectrach, poczytaj trochę a na pewno wszystko stanie się jasne. Nie widzę sensu istnienia entego tematu o tym samym bo komuś nie chciało się poświęcić trochę czasu i poczytać forum.
  15. Jeżeli trzeszczy//zniekształcony dzwięk to albo coś jest niedolutowane albo użyto złych elementów.
×
×
  • Create New...