Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Postów

    11 230
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    151

JarekS wygrał w ostatnim dniu 14 Marzec

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 039 Briliant

O JarekS

  • Ranga
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

16 542 wyświetleń profilu
  1. Twoim problemem są zapewne uszczelki pod głowicą, częsta bolączka tych silników. Ja bym na Twoim miejscu rozebrał silnik i dopiero podjął decyzję, obejrzyj gładż cylindrów, stan panewek, bo podejrzewam że raczej nic tragicznego tam się dziać nie będzie a problemem będą włąśnie rzeczowe uszczelki, jeżeli tak by było to bym zmieniał uszczelki i jeżdził dalej. Jeżeli natomaist cylindry są zmęczone to wtedy faktycznie chyba warto ewentualnie zmienić słupek. x30 jest bliżniakiem x25 więc przekładasz 1:1 pozostawiając swój osprzęt, kolektor ssący bez przeróbek nie podejdzie do VB nie będzie chciał się zmieścić w dodatku inaczej rozwiązane jest sterowanie przepuustnicą więc pozostawiłbym swój oryginalny. Co do ECU to niektórzy zostawali na x25 ale wiadomo jak to jest, mapa pisana pod inną pojemność, lepiej by było przełożyć ECU. Zamach i reszta pozostaje z VB.
  2. Masz rację wydaje Ci się A kto pisał że wzmacniacz antenowy jest do głośników??? Wzmacniacz antenowy jak sama nazwa wskazuje służy do wzmacniania sygnałów radiowych dochodzących przez antęne do radia. Masz wersję wyposarzenia 10 głośników czyli niskie tony w przednich i tylnych drzwiach, gwistki w przednich i tylnych drzwiach i średniotonowe w przednich drzwiach. To co masz tam napisane pod uw2 dotyczy radia samego w sobie, standardowe radia car300,car400, CDR500 miały 4x7W RMS, CAR600,VDO500 miały 17W RMS tego dotyczy ten zapis, moc radia wzmocniona w stosunku do podstawowej wersji. A tak BTW, nie dało Ci do myślenia że zamieniłeś radio i nie było nic dodatkowego do podpięcia? Wzmacniacz przecież potrzebuje sygnałów RCA, za czasów VB raczej nie spotykanym były wejścia wysokie, a nawet jak by takie były to podłączając innego graja 40W na kanale na pewno by uległ uszkodzeniu bo zapewne byłby przystosowany do swojej mocy fabrycznej. Druga sprawa każdy wzmak potrzebuje sygnał remote, zapewne z nowo zainstalowanego radia został Ci wolny kabel.... jak miałby się ten wzmacniacz odpalać? No i trzecia najważniesza, gdzie oni by go schowali, na pewno ukryli go gdzieś tak aby nikt nigdy go nie znalazł, nawet google Dłubałem w dziesiątkach vectr w żadnej nigdy nie było oryginalnie wzmacniacza, nie ma go na żadnej liście możliwego wyposażenia więc możesz uwierzyć na słowo że go tam nigdzie nie ma.
  3. US określa wartość pojazdu na podstawie danych uzyskanych z eurotax, możesz sam zweryfikować ile kosztuje logując się na stronie eurotax i wypełniając kalkulator in-line. https://net.eurotax.pl/shell/ Natomiast sądzę ze dostaniesz info że jest zwolniona z opłaty skarbowej, stare auto, niska wartość, z automatu przybiją pewnie że zwolniona bo nie będzie im się chciało ewentualnie kopać weryfikować stanu, dla starych aut jeżeli wartość zakupu mieści się w granicach 20-30% wartości rynkowej to przyjmują wartość z umowy.
  4. W VB nie było czegoś takiego jak fabryczny wzmacniacz audio Jedyny wzmacniacz jaki ewentualnie był na wyposażeniu vectry b to wzmacniacz antenowy (czyli sygnału radiowego).
  5. Płacisz i wymagasz No nic pogratulować zakupu, miejmy nadzieję zę ten super stan będzie taki sam jak zachwyt opadnie i trochę pojeździsz autem A co do pisania bez sensu to niestety mam odmienne stanie, również mógłbym wyciągnąć 20-30 sztrucli z allegro za 9-10tyś robić wielkie wywody na temat ich stanu, tylko co to da i kogo to interesuje? Nikt o zdrowych zmysłach nie szuka auta patrząc na najtańsze oferty bo wiadomo że są to ulepy. A od naiwnych którym się wydaje że to właśnie jemu udało się znaleźć super ofertę, wyjątkowe auto w bardzo okazyjnej cenie roi się później na forach motoryzacyjnych w działach technika lub głoszących herezję w internetach że dana marka/model to totalne goofno, auto po 200tyś połowa rzeczy nie działa, wszystko się psuje itd itp. A co do wirusa to nic takiego nie ma miejsca, problemem jest twój komuter albo urządzenie którego używasz.
  6. Mogą być za słabe, 680 to jest graniczna wartość dla diody przy zejściu z 12V a weź pod uwagę że teoretycznie powinieneś mieć 14,4 w instalacji. Wartość rezystora również zależy od koloru diody, lepiej nie kombinuj i kup 1kOhm kosztują przecież grosze.
  7. Po oznaczeniach kodowych, numer wybity na sprężynie i amortyzatorze. Nie pamiętam teraz czy zender miał swoje dedykowane spingi i amorki chyba kożystał z GMowskich stosowanych do sportowych wersji czyli oryginalne GM -20mm. Irmscher natomiast wkładał swoje dedykowane sprężyny, miały czerwony kolor.
  8. Ja się tam do bagażnika spokojnie mieściłem (a mały nie jestem) więc od biedy sedan też podejdzie pod tą funkcjonalność
  9. Zawieszenie możesz sobie dowolnie modyfikować według swojego uznania, kwestia zakupu amortyzatorów i sprężyn. Po kolorze raczej średnio,bardziej po samej konstrukcji amortyzatora.
  10. Nic takiego to nie oznacza, oryginalnie VB nie wychodziła z fabryki z gwintem, ten zapis oznacza że ma obniżone zawieszenie względem serii o -20 wersja sport/zender/irmscher. Nie ma seryjnego zawiasu tylko obniżone sprężyny lub sprężyni i amortyzatory. Z tym pojazdem specjalnym również nie jest do końca jak piszesz Poniżej adnotacji OGA musisz szukać dodatkowych kodów, które określają na czym ta specjalność polega, mogą to być między innymi: 1C1 = WERSJA NA EKSPORT (NIE POLICJA) 2FS = WERSJA NA EKSPORT (POLICJA) 7Z9 = ZESTAW NAGŁOŚNIENIA ( POLICJA) 9C1 = POLICJA 9C3= POLICJA ZAWARTOŚĆ LIMITOWANA 2KN = TAXI 54U = KOLOR NADWOZIA TAXI ŻÓŁTY (02) HOLDEN 9C6 = NADWOZIE TAXI 1CS = INNE MODYFIKACJE: KARAWAN 5J4 = POCZTA NIEMCY Pojazdem specjalnym może być również właśnie to że została wzbogacona o pakiet stylistyczny zendera
  11. Sfiksowała Ci centralka od alarmu, na ogół wtedy montowali jakieś chińskie wynalazki za 150-200 zł, po paru latach mogą na niej puszczać luty przez co może głupieć, raz jest ok innym już wychwytuje jakiś błąd przez co odcina zapłon. Ciągłe cykanie przekaźnika oznacza że zmienia się stan centralki i przesterowuje się przekaźnik, widzi jakiś błąd przez co "odcina" zapłon, mogą to być zimne luty, uszkodzenie pamięci centralki, słabe połączenie w kablach, mogły zostać zakręcone bez lutowania i po paru latach mają słaby styk, uszkodzony któryś z kabli, złamany, pęknięty, zwierający się przypadkiem itd itp, opcji mogą być dziesiątki. Druga sprawa że tak założony alarm nie jest żadnym zabezpieczeniem, w ciągu 10 sekund został by wykryty i zdezaktywowany, zawsze alarmu szuka się w złączach głównych, wywanie jednego plastyku i wszystko mają jak na dłoni, monter nawet nie pofatygował się aby zamaskować/schować przekaźnik, na żywca w najwygodniejszym dla niego (z poziomu montażu) miejscu przeciął przewód idący do pompy. Tak więc podsumowując zabezpieczenia auta tak czy siak nie masz żadnego a jedynie kłopoty z tym związane, fiksująca centralka. Trzecia sprawa że raczej nikt opli nie kradnie a tym bardziej aut o wartości rynkowej 1000-3000 zł, małolaty (chcacy pojeżdzić) mają za małą wiedzę aby odpalić auto z immo w sterowniku a profesjonaliści na taki samochód nawet nie spojrzą więc najrozsądniejszym było by: 1. Wydłubać cały ten alarm, przywrócić bezpośrednie połączenie do pompy paliwa (oryginalnie rozcięty czerwono-niebieski), wypiąć centralkę i zapomnieć o problemie. 2. Jeżeli masz przedliftową i nie miałeś centralnego zamka w kluczyku, to warto by było kupić jakiś prosty alarm z pilotem CZ z allegro i założyć go od nowa, wszystkie kable masz już wyprowadzone pod obecną centralkę więc jedynie pozostaje kwestia przepinowania ich pod złącze od nowej centralki. Wtedy pozostała by Ci obsługa drzwi z pilota a dodatkowo coś by tam sobie pikało
  12. A było o tym dziesiątki razy, Jak masz przyciski to sterowanie nie będzie działać, bo w przedifcie sterowanie radia jest analogowe, a w poliftowej za pośrednictwem CANu, inne radia, kierownice, CIMy, panele klimatyzacji. Aby wszystko grało musiałbyś wymienić kpl. Jeżeli masz przedliftową ale z przejścówki czyli z rolkami w kierownicy, to możesz spokojnie wymienić na 3 ramienną, wieloklin jest taki sam, potuszkę tylko przekładasz, nie trzeba robić żadnej adaptacji, rolki również będą działać pod nową kierą.
  13. Gniją tylne nadkola, prawe zaczyna lewe już jest zjedzone, wzdłuż progów drzwi widać ze też już łapie ruda, częściowo była nieudolnie robiona, jakieś zaprawki itd, to samo prawy błotnik przód Nie działa panel klimatyzacji, nie podświetla się, pod maską syf kiła i mogiła, to auto chyba po poligonie jeżdziło albo nigdy nikt nie zaglądał pod maskę. Do tego przebiegu możesz spokojnie dorzucić 100-150 tyś km, te gałki w vb były na prawdę wytrzymałe, ta wygląda spokojnie na 300k. Nic więcej z tych zdjęć się nie da powiedzieć.
  14. Tutaj masz ten temat, niestety foty wygasły ale myślę że jak sie odezwiesz do woocasha to powinien Ci gdzieś z kompa je wydłubać