Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Zawartość

    11 582
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    167

JarekS wygrał w ostatnim dniu 27 Październik 2017

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 095 Briliant

O JarekS

  • Ranga
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

18 794 wyświetleń profilu
  1. Montaż intercoolera fmic

    Hmyyy, a na podstawie jakiego powstała ta porada
  2. Montaż intercoolera fmic

    Nie każdy, ja mam u siebie w granicach tej mocy i w zupełności mi wystarczy, nie planuje podbijania na więcej bo przy napędzie na przód i tak mija się to z celem. Podnoszenie mocy do 300+ tylko po to aby dłużej mielić kołami jest bez sensu. A do bezpiecznego dynamicznego wyprzedzania oraz utracia noska synkom w tatusiowym afdi czy bmce w zupełności wystarcza to co mam obecnie.
  3. Błąd b1000

    Witaj Piracie, dawno Cię tu nie było !!!
  4. Potrzebna ocena silnika - PILNE

    W vectrze b były trzy silniki 1,6 X16SZR produkowany w latach 10.95-8.98 wersja przedliftowa 75KM X16XEL produkowany w latach 10.95-09.99 wersja przedliftowa 100KM Z16XE produkowany w latach 03.00-02.02 wersja poliftowa 100km
  5. Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Z tym że te silniki nie mają takich samych oznaczeń.
  6. wymiana silnika

    Nie. Musiałbyś wymienić praktycznie wszystko z pod maski i nie tylko: silnik, skrzynia, sprzęgło, półosie, amortyzatory i sprężyny, wiązkę silnika, sterownik ABS, sterownik silnika, alternator,, pompę absu, chłodnice i przewody do niej, sprężarkę klimatyzacji, układ dolotowy, układ wydechowy do portek, przewody paliwowe, licznik, łapy silnika i wiele innych.
  7. Miałem taką lutowniczkę, tani dobry sprzęcior, żadna nie wytrzymała tyle co ta
  8. Za tyle to ja kupiłem swoją 5 lat temu z mniejszym nalotem o 20 tyś i z lepszym silnikiem :), obecnie cena dość mocno przesadzona. Potencjalny kupiec musiałby być fanatykiem albo wariatem
  9. Najprawdopodobniej nie ma przejścia na którymś kondensatorze albo rezystorze pod ekranem, jest tam mało miejsca, i czasami wydaje się że element został przylutowany a okazuje się że z jednej strony nie złapał, przeleć wszystko jeszcze raz odrobiną cyny i powinno być ok.
  10. Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Spodziewasz się że ktoś przez internet na podstawie dwóch zdjęć doradzi Ci który silnik wybrać? Równie dobrze możesz rzucić monetą, będzie taki sam efekt. Pierwsza sprawa i podstawa przy zakupie używki to sprawdzenie kompresji, jeżeli nie możesz, nie dają Ci takiej możliwości to bym go nie brał. Położenie silnika na oponie, wykręcenie świecy i podanie plusa na rozrusznik raczej zbyt problematycznym nie jest. Druga sprawa te motory od zawsze były uznawane za jedne z gorszych w vectrze b, brały olej puszczały pierścieniami i zaworami, więc jak ma w okolicach 300tyś i nie był remontowany to raczej też słabe posunięcie, ten pierwszy z resztą pewne jest zbliżony do tego przebiegu. Zamiast kupować na szrotach nie lepiej popytać chłopaków z forum zajmujących się handlem częściami, przynajmniej masz sprawdzone źródło. Zapytaj krzysiek23C, Rafalq być może jeszcze mają taki motor na stanie. I co najważniejsze, pamiętaj że chytry traci dwa razy, kupując jakiegoś sztrucla po taniości o niewiadomym pochodzeniu, narażasz się na koszta, może być tak że wymienisz, po tygodniu silnik padnie i znowu będziesz musiał wydać kasę na motor oraz jego przełożenie. Takie części kupuje się w sprawdzonych źródłach, po przetestowaniu/sprawdzeniu a nie w ciemno.
  11. Święty Mikołaj!!! Ty zapewne od samego początku byłeś alfą i omegą, wiedziałeś jak się poruszać po forum oraz jakie zasady na nim panują? A co do Ciebie kolego Wolf przy jakich prędkościach się to dzieje, jeżeli jest jakaś różnica, czy na luzie również występują te objawy albo podczas hamowania silnikiem? Co dokładnie było wymieniane w zawieszeniu (jeżeli było) czy sprawdzane były hamulce pod kątem zapieczonych tłoczków, skorowadziałych prowadnic klocków, czy nie masz przypadkiem zwichrowanej tarczy hamulcowej?
  12. Ksenony

    Kup philips lub osram, bosma na początku są ok ale bardzo szybko tracą na intensywności świecenia, po roku dwóch nadają się do wymiany. Co do barwy, kwestia co stryjek preferuje, czym zimniejsza barwa tym lepiej widać w nocy punkty o jasnym zabarwieniu. znaki, pasy oraz ślepia zwierzyny stojącej przy drodze, minus natomiast jest taki że gdy pada deszcz lub jezdnia jest mokra za wiele przy nich nie widać. Ciepła barwa natomiast nie uwidacznia tak dobrze punków na drodze, natomiast nie ma również zbyt wielkiej różnicy w jakości świecenia w czasie deszczu. Moim zdaniem optymalna barwa to granica ok 5tyś K.
  13. Problem z wymiana wkładki stacyjki

    Włóż przez otwór blokujący wyjście zapadki trzpień za pomocą którego ją odblokowałeś, następnie włóż bębenek wraz kluczykiem, przy tym ruszaj delikatnie przód tył, musi wejść jak poczujesz że doszła to wyciągnij trzpień. Ewentualnie możesz nasmarować zapadkę i gniazdo smarem dla łatwiejszego wprowadzenia bębęnka.
  14. Z tym ścięciem to nie zawsze tak jest, często diody czerwone mają oznaczoną odwrotnie polaryzację, standardowo ścięty róg oznacza minus, w częsci diod czerwonych natomiast jest to biegun dodatki.
  15. Nie ma reguły, ja miałem u siebie port ale i dodatkowo była UVA.
×