Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JarekS

Klubowicz
  • Content Count

    11763
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    191

JarekS last won the day on March 2

JarekS had the most liked content!

Community Reputation

1177 Briliant

About JarekS

  • Rank
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    volvo xc60
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Recent Profile Visitors

23496 profile views
  1. Gwarancja na żarówkę?? proszę Cię, ciekaw jestem jak to wyegzekwujesz. Więcej Cie wyniesie koszt przesyłki niż ta żarówka, z drugiej strony tak czy inaczej powiedzą Ci że ją spaliłeś zbyt wysokim napięciem. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale te żarówki pracują na 12V a w instalacji masz nawet 14,4 to tak a propos gwarancji :), Rob jak uważasz, ja bym nie podał bieguna odwrotnej polaryzacji pod styk instalacji w samochodzie, nawet przy uzyciu taśmy kaptonowej. Przy głupim wciskaniu żarówki w koszyk, może się ona zedrzeć, przesunąć. Co byś nie mówił, to nie jest profesjonalne rozwiązanie.
  2. Później ktoś nieświadomie ruszy żarówką, zerwie izolację albo inny materiał którym to zostało zaklejone i impreza na całego. Tego się nie zakleja tylko ewentualnie zdziera warstwę przewodzącą z jednej strony lub przerywa ścieżkę na żarówce.
  3. Uświadomiłeś mi jak stary jestem i ile lat tu przesiedziałem
  4. Co do syczenia pompy, w niektórych sterownikach, nie ma dobicia pompy po przekręceniu na zapłon, dzieje się tak dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem. Odnośnie Twojego problemu, sugeruje dwie rzeczy: - otwórz wieko baku i zobacz czy nie ma tam syfu, po tylu latach zapewne będize go sporo, być może on przytyka siatkę dopływu paliwa do pompy, jak masz mało paliwa to syf zbiera się w jednym miejscu. - Druga opcja to zacierająca się pompa, jak jest mało paliwa, to szybciej się grzeje (brak odprowadzania ciepła) pod wpływem temperatury materiały się rozszerzają. W moim przyp
  5. Eh, i dlatego ten klub schodzi na psy. Powiem Wam jak to było kiedyś, klubowicz klubowiczowi pomagał za darmo albo za przysłowiowy browar, Ty mi dziś ja jutro Tobie. W 4 chłopa siedzieliśmy cały tydzień po robocie i robiliśmy swap silnika po nocach, ludzie wymieniali się częściami w celach diagnostycznych, albo mam coś co mi się nie przyda, potrzebujesz, nie ma sprawy bierz, ja komuś założyłem mida, ktoś inny założył mi spryskiwacze i tak do działało, na zlotach otwieraliśmy pitstopy (potrafiłem cały zlot przesiedzieć z lutownicą w łapie: zbieraliśmy na jakiś szczytny cel typu dom dziecka - il
  6. Pewnie będzie trzeba wziąć zaświadczenie fakturę za usługę z warsztatu i udać się z nią do miejsca gdzie kupiłeś olej. Pomysł tak absurdalny jak cały ten rząd.
  7. Tak ma być, aby odzyskać kaucję będziesz musiał rozliczyć się z ileju, zdeponować stary w stacji do tego przeznaczonej albo w warsztacie :), czyli od przyszłego sezonu zimowego w piecach olejem silnikowym będą już tylko palić mechanicy i ich najbliższe rodziny
  8. Złap masę przy potencjometrze, pinem plusowym leć po konektorach, musi zaświecić Chyba że masz uszkodzone łączenie kości z płytą. Diody podpięte są szeregowo w sekcjach, sekcje natomiast równolegle ze sobą. Możesz miernikiem spróbować dojść po pinu.
  9. Łącznie są dwa, jeden od podświetlenia gałek, drugi od przycisków i napędów, jak mnie pamięć nie zawodzi la ektóre to dokładnie to już nie pamiętam.
  10. Z daleka widać że to ulep, odpuść sobie to padło. Lubie takich konserwantów, śróbki miedziakiem opierd..... żeby nie było widać, że były odkręcane, miedziakiem nawet posmarowali śróbki które wchodzą i przechodzą jedynie przez plastyk.
  11. Darek, taki przypadek jest możłiwy jedynie w przypadku w którym ktoś ma nieustawione lampy, ale tak jak Cichy piszę, na żarówkach halogenowych też będzie oślepiał albo założył inne żarniki niż wskazuje na to rodzaj gniazda żarówki, przez co nie zostały prawidłowo osadzone w gnieździe. Innej opcji nie ma.
  12. Uszkodzona albo zimne luty na kości łączącej panel z radiem, dość powszechne zjawisko, w szczególności jak ktoś nieumiejętnie wyciągał radio. Musisz przelutować piny.
  13. W IC wskazuje, że nie ma różnicy pomiędzy 2.8 a 3.0, cześć występuje zamiennie do obydwóch modeli silnikowych.
  14. Ale żeby była jasność, oczywiście nikogo nie namawiam i nie zniechęcam do HIDów, przedstawiam swoje obiektywne spojrzenie jako użytkownik takiego zestawu w VB. Przepisy są przepisami i należy się do nich stosować
  15. Bo nie masz sprysków, jakbyś miał to pewnie by nawet nie zauważył. Ja odkąd miałem spryskiwacze, ani razu się nie przyepali na stacji. Dlatego napisałem że jak mu udowodnią Z drugiej strony możesz palić głupa jako nieświadomy użytkownik, panie kupiłem dwa lata temu, nic nie robiłem przy aucie, jeżdzę na codzień, robie badania techniczne, nikt nigdy nic nie mówił, to skąd ja mam wiedzieć, że coś jest nie tak, ja garnki sprzedaje, nie znam się na mechanice
×
×
  • Create New...
UP