Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Postów

    11 429
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    160

JarekS wygrał w ostatnim dniu 15 Czerwiec

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 065 Briliant

O JarekS

  • Ranga
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

17 266 wyświetleń profilu
  1. Jest możliwe, tutaj masz dokładną instrukcję co i jak trzeba zrobić
  2. Jestem tego w 100% pewny, parę takich zestawów już jeździ na forum.
  3. Uzyj suchego smaru do łańcuchów rowerowych, ewentualnie grafitu z ołówka żadnych wynalazków typu WD40, sylikon w sprayu, wazeliny itd. Do tego się lepi cały syf co potęguje zużycie elementów jak również po pewnym czasie powoduje powrót piszczenia.
  4. Hmyyy no niech się zastanowimy :)....... Oczywiście że ma, pompa ma za zadanie tłoczyć płyn do przekładni, jeżeli tłoczek suwnica w maglownicy się zatarła i daje dużo za duży opór to jak najbardziej będzie to wpływało na pracę oraz szybkie wykończenie pompy wspomagania. Oddaj jak najszybciej magiel do regeneracji, bo za chwilę założysz trzecią pompę
  5. F23 były dwa rodzaje i swoją drogą moim zdaniem powinny mieć inne oznaczenia, w silnikach 2.2 jest inny kielich gdyż skrzynia znajduje się z przodu a nie z tyłu. Szukaj z silnika 2.0 będzie najbezpieczniej. Ta która do Ciebie pasuje występowała w 2.0 i 2.5V6 tylko z 2.5 będzie miała za długie przełożenia.
  6. Masz uszkodzone łożysko na wale zdawczym, miałem takie same objawy u siebie, wycie skrzyni najpierw od 120km/h a następnie przy coraz niższych prędkościach później już nawet przy 30-40km/h. Następnie doszło do tego delikante tyrkotanie, po czym zaczął pojawiać się opór i zgrzyty przy zmianie biegów. Wszystko w okresie ok 3 mc-y i dystanie 10tyś km. Zakładaj F23, a są tańsze, podejdzie Ci bez żadnych przerubek, kombinacji w dodatku są tanie. Zmiana na d16 opłacalna byla i jest u osób które mają f18 gdyż kupienie dobrej f18 graniczyło z cudem, dodatkowo prędzej czy później i tak uległa by uszkodzeniu a przejsię dla takich osób na f23 wiązało zię z dużymi kosztami, nowe sprzęgło, wysprzęglik, lewarek, mechanizm wybieraka, przeciąganie linek a do d16 pasują praktycznie wszystkie graty z f18. Dodatkowo te d16 też się sypią, nie są to takie super niezawodne skrzynie, należy również pamiętać że mają już po ok 20 lat.
  7. Sonda lambda powinna to wychwycić. Druga sprawa co to za mechanik który zmienia tłok a nie weryfikuje przyczyny? Powinien wymienić Ci wtryskiwacze. Zobaczyć czy wszystkie działają prawidłowo, czy jest prawidłowe ciśnienie na listwie wtryskowej, jak wygląda zapłon itd itp. Samo usunięcie skutku nie wystarczy, należy wyeliminować przyczynę.
  8. Te kolego ale może się tak nie napinaj??? albo może faktycznie z takim podejściem idź na inne forum. Wyżej chyba otrzymałeś odpowiedź co było przyczyną takiego stanu rzeczy. Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza (i możesz się z tym zgadzać lub nie ale Twój silnik takowe posiada). Druga sprawa że nie stało się to z sekundy na sekundę, od dłuższego czasu musiałeś jeździć z kulejącym silnikiem i to ignorowałeś, auto musiało mieć jakieś objawy typu problem z rozruchem, niestabilna praca, błędy z ECU (przynajmniej samej sondy) falowanie obrotów itd itp.
  9. Zagadaj z kola76 albo KonradS, ogarniają takie tematy z tego co kojarzę.
  10. Ogólnie części do tego silnika zawsze kosztowały śmieszne pieniądze, a teraz to już w ogule Ja również byłbym za kompleksowym podejściem do tematu czyli góra i dół (zrobiłem to u siebie i silnik latał jeszcze wiele lat bez żadnego problemu), jak zrobi się samą górę to po chwili zaczyna puszczać dołem, ten silnik tak ma swego czasu było sporo tematów że ktoś zrobił głowice i po paru tyś znowu olej mu znikał. Aż z nudów sprawdziłem koszt części w IC niezbędnych do takiej zabawy (bez zniżek) . Pierścienie GOETZE ENGINE 71 zł panewki Corteco 220 zł (dobrze by było przy okazji wymienić) uszczelniacze wału Erling łącznie 83 zł uszczelka miski olejowej Erling duża 102 zł uszczelka miski olejowej erling mała 75 zł uszczelka głowicy Erling 86 zł uszczelka kolektora ssącego Erling 22 zł uszczelka kolektora wydechowego Erling 27 zł uszczelka pokrywy zaworów Erling 44 zł szpilki do głowicy Erling 70 zł uszczelki pod śruby Erling 2 zł szt Planowanie głowicy wraz z wymianą uszczelniaczy w Warszawie na Trockiej 270 zł Jak ma się jakiegoś znajomego w IC albo w jakimś warsztacie to spokojnie można urwać 20-30% tych cen, ewentualnie kupić hurtowo na allegro lub od któregoś z chłopaków z forum, na pewno wyjdzie dużo dużo taniej niż w detalu w IC. Bez panewek i planowania głowicy wychodzi w detalu 590 zł za graty, z panewkami 800, do tego głowica i robota warsztatu a tu może być różnie od 500 nawet do 1500 zł. W moim przypadku odeszły koszty warsztatu bo wszystko zrobiłem sam (poza głowicą). Siedem lat temu zamknąłem się w kosztach w okolicach 1000 zł.
  11. Rav odezwij się do Woocash'a gościu ma wiedzę, sprzęt i umiejętności, tylko nie wiem jak u niego z terminami. Ja się ponad miesiąc wcześniej musiałem umawiać.
  12. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  13. Na publicznym forum piszesz że kupiłeś pirata i dodatkowo pytasz skąd ściągnąć sterowniki?! Gratuluje!!!
  14. liftback to nie to samo co hatchback Drzwi od sedana podejdą bez znaczenia czy wersja poliftowa czy przedliftowa. Co do przodu od każdej wersji nadwozia podejdzie
  15. Ta rozpurka gdy VB była w modzie chodziła po ok 400 złocziszy, pare osób miało ją założoną i sobie chwaliło więc śmiało kupuj. Cena jest tak niska bo podejrzewam że chcą się wyzbyć zapasów do puki jeszcze mogą