Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Zawartość

    11 697
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    174

JarekS wygrał w ostatnim dniu 6 Grudzień

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 122 Briliant

O JarekS

  • Ranga
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

19 992 wyświetleń profilu
  1. Hmyyy.... no sam nie wiem.... Skoro w instalacji samochodowej masz maksymalnie 14V, z drugiej strony sygnał dźwiękowy biega w granicach 0-5V, ciężko powiedzieć. Elektrolityczne 16V, dla smd o tak małych wymiarach raczej nie będziesz miał problemu z przejściem przez napięcie graniczne pracy, z drugiej strony raczej na 1kV raczej takiego nie kupisz.
  2. końcówka roku 2007 oraz cały 2008 miały oryginalnie dołożone aux, czasami było nieaktywowane ale bebechy w środku były.
  3. Dzwonił Ci rozrząd, miałeś połamane ślizgi i mogło w każdej chwili skończyć się to właśnie przekręceniem wałków i prawdopodobnie tak własnie się stało bezpośrednio przed tym jak przystąpił do jego wymiany (druga opcja to że go źle ustawił i się spotkały zawory z tłokami). Jednak sądząc po zdjęciach i syfie w misce, nastąpiło to przed wymianą oleju. Nawiasem mówiąc rozrządy w tych silnikach są bardzo czułe na olej, powinien być często wymieniany, bo inaczej właśnie dzieją się cyrki z łańcuchem. Nikt teraz nie dojdzie co się faktycznie stało i w którym momencie, faktem jest że z miski wyciągnął połamaną prowadnicę łańcucha więc jak najbardziej rozrząd mógł przeskoczyć i uszkodzić głowicę, jak wcześniej wspominałem, Jeżeli nie ma prowadnicy, rozrząd może przeskoczyć w każdym momencie i nie ma tu jego winy, prędzej czy później musiało do tego dojść, niefart polega na tym, że akurat stało się to jak on odpalił auto a nie jak Ty je użytkowałeś.
  4. mogla jechać bez licznika, nic by się nie stało. wszystko dziala prawidlowo
  5. Również nie udało mi się go zdemontować, zmieniałem diody na założonym pokrętle
  6. Sciągnij sobie z neta książkę Opel Vectra B sam naprawiam, jest tam wszystko co będzie Cię interesować.
  7. JarekS

    Wymiana lasera napędu CD w CD 70 NAVI

    Zmartwię Cię ale wszystkie lasery sf-c20 to chinole, na pierwszy montaż też były brane od azjackich braci Kupuj chińczyka, wymieniłem ich łącznie z 50 szt, tylko raz trafiłem na wadliwą sztukę, spokojnie na 3-5 lata wystarczy.
  8. Jaki popapraniec :) To się zdziwi jak w linku nic nie znajdzie.
  9. JarekS

    Viki do Chorwacji

    Słynny tunnel, po wyjechaniu z niego człowiek czuję się jakby w ryj dostał ja za każdym razem wyjeżdżając z tunelu zastanawiam się po kiego grzyba się pcham ponownie w te upały
  10. JarekS

    Viki do Chorwacji

    Puść Strażak sam na głośniki i zapowiedź łobuzom, że jak będą marudzić to będziesz tego słuchał przez całą drogę efekt podobny jak w przypadku 3-4 latków cisza i spokój przez cały czas
  11. brak przejścia na lutach w którymś miejscu. Popraw luty i powinno być ok.
  12. JarekS

    Klapa bagażnika Opel VC 2002r Sedan

    Sprawdziłem dla pewności i nigdzie nie widzę ogranicznika.
  13. JarekS

    Klapa bagażnika Opel VC 2002r Sedan

    Numerów nie posiadam ale wymieniałem rok temu u siebie, kupowałem u tego gościa i są ok, wieczorem jeszcze napiszę czy nie ma na 100% ogranicznika, musze zejść do auta http://allegro.pl/silownik-klapy-bagaznika-opel-vectra-c-sedan-i7162850211.html
  14. JarekS

    Tarcze zegarów opc

    W tym przypadku nie masz całego cyferblatu, tylko kółka na poszczególne zegary, ideą zapewne jest wkładanie ich na oryginalne tarcze w środek pierścieni. Taka ala nakładka. Podejrzewam że będą odstawać albo blokować wskazówki.
  15. Albo oryginał albo siemens, żaden inny. Niby gówno ale w tej materii nie ma kompromisów, radzę przeboleć i kupić porządny.
×