Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JarekS

Root Admin
  • Content Count

    11730
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    182

JarekS last won the day on August 21

JarekS had the most liked content!

Community Reputation

1142 Briliant

About JarekS

  • Rank
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2.0T

Kontakt

Recent Profile Visitors

21107 profile views
  1. Nie wiem, co macie tródnego w wyświetlaczu Są dwa warianty: 1. izolujecie jeden z czterech styczników tak aby pozbyć się bieguna odwrotnego na drugiej stronie, można go zasłonić podczas lutowania ok 0,1-0,2 blaszką lub tekturką. 2. Znacznie prostsza, kupujecie zwykłe diody led, piłujecie łepki na płasko i przylutowujecie nóżki do odpowiednich biegunów. Fakt z racji ilości diod robota jest czasochłonna, natomiast jej "stopień trudności określił bym jako 3 gwiazdki "
  2. Nie musisz udowadniać tego co zostało już udowodnione o tym że sie da wszyscy wiedzą bo większość z nas którzy wcześniej mieli VB taki zabieg robiła. Natomiast co do zabytku, instalując coś z wersji poliftowej automatycznie kasujesz sobie możliwość zrobienia z niego zabytku. 75% oryginału o których wspominasz dotyczy części wymiennych/eksploatacyjnych, dla zabytku nie można wykonać żadnej modyfikacji w wygląd auta wychodzącą poza jego model rocznikowy. Z drugiej strony nikt nie zrobi z VB zabytku, przynajmniej jeszcze przez 10 lat, chyba że ktoś będzie miał na prawdę zadbany okaz który praktycznie nie jeżdził.
  3. Jak tamta to 1.8 to wiązki silnika nie przełożysz, ewentualnie sam środek, natomiast możesz mieć braki w wiązce, np od TC, w 2.0 było wyłączenie TC w 1,8 natomiast nie. Co do licznika, wszystko się da, nie ma z tym większego problemu, trzeba wymienić przekaźnik, dociągnąć jeden kabel. Natomiast jakbyś przełożył wiązkę środka to nie musiałbyś nic robić.przekładasz licznik, bezpieczniki wiązkę.
  4. Nie do końca, w polifcie masz rozdzielenie kierunków na lewą i prawą natomiast w przedlifcie była tylko jedna kontrolka. Najlepiej by było jakbyś wymienił całą wiązkę czyli kabina i silnik, jeżeli nie masz takiej możliwości to musisz pozamieniać część kabli ze sobą miejscami, tak jak np poduszki w złączach głównych w nogach kierowcy. W Vectrze B występowały trzy rodzaje wiązek, 95-96 na niebieskich kościach w drzwiach, 96-98 na czarnych kościach w drzwiach oraz 99r czyli poliftowa np. właśnie z taśmami do podświetlenia podsufitki zamiast zwykłych kabli. Złącza główne są natomiast takie same, różnice były w drzwiach, suficie oraz lusterkach.
  5. Zobacz czy nie masz gdzieś zwarcia w przycisku albo na wiązce.
  6. Kolego, trzymajmy się tematyki, ten wątek dotyczy instalacji AUXa a nie braku komunikacji CAN, prośba utwórz oddzielny temat albo napisz w jednym z istniejących już tematach o CANie.
  7. Niestety nie pamiętam która strona odpowada za który kanał, nie mam obecnie żadnego radia aby sprawdzić. Tak możesz, natomiast nie spodziewałbym się aby tam był problem, ewentualnie przedzwoń miernikiem i się upewnij czy jest przejście. Zerknij również na TDA, czy aby na pewno wszystkie nóżki stykają się z płytą.
  8. Zamiast 470nF wstawcie 220nF i będzie ok.
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  10. A tematów o kosztach eksploatacji, wadach i zaletach poszczególnych jednostek napędowych, typów nadwozia, wyposażenia były już setki. Forum jest największym źródłem informacji o vectrach, poczytaj trochę a na pewno wszystko stanie się jasne. Nie widzę sensu istnienia entego tematu o tym samym bo komuś nie chciało się poświęcić trochę czasu i poczytać forum.
  11. Jeżeli trzeszczy//zniekształcony dzwięk to albo coś jest niedolutowane albo użyto złych elementów.
  12. JarekS

    AUX w cd70

    Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  13. JarekS

    AUX

    Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  14. JarekS

    AUX

    Wystarczy spojrzeć na rozpiskę pinów umieszczoną na etykiecie radia, tam masz wskazane porty do aux. 24 wejście L, 25 wejście P, 18 masa
×
×
  • Create New...