Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Zawartość

    11 159
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    147

JarekS wygrał w ostatnim dniu 14 Luty

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 025 Briliant

O JarekS

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

16 337 wyświetleń profilu
  1. A ikonka silnika się zapala po przekręceniu na zapłon? Wiązka silnika w x25 idzie za blokiem silnika z tyłu w plastykowej osłonie, z racji że znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie kolektora bardzo często ulega uszkodzeniu, parcieją pekają kable przez co dochodzi do zwarć, może któryś kable się zwarły i spaliły bezpiecznik FV6 ten główny znajdujący się w kwadratowej kostce przy aku,
  2. hahaha Swme31, chłopie nie ośmieszaj się już bardziej!!! Tym się różni właśnie praktyk od teoretyka. Siedze od ponad 10 lat w vectrach robiłem w nich praktycznie wszystko łącznie z remontem silnika, swapowaniem itd itp i powiem Ci tyle, jeżeli w żaden sposób to nie koliduje z funkcjonowaniem auto (nie przetrze się, w coś nie wkręci) to mnie tak samo jak i 99% mechaników wali jak taka rurka przebiega, czy pod kablem czy nad kablem. Nawet w ASO nie przykuwają do tego uwagi a tym bardziej w warsztatach w których obsługują dziesiątki różnym modeli samochodów, nikt nie zna na pamięć położenia każdego wężyka, kabelka rurki. Jeżeli nie ma dedykowanych spinek świadczących o ułożeniu w które należy ją zamontować, nie koliduje w żaden sposób z obsługą, to nikt nie będzie się spuszczał nad tym czy powinna być nad czy pod innym wężykiem, szukał w internecie jej położenia i tak jest właśnie w jego przypadku. To nie jest rozrząd, element zawieszenia czy też remont silnika że wymagane jest precyzyjne ułożenie podzespołów w odpowiedniej kolejności, to jest tylko kawałem plastykowej rurki i do puki jest zapięta z obu stron jest jej wszystko jedno jak jest poprowadzona. I gwarantuje Ci że jeżeli byś robił coś w innym aucie którego nie znasz tak dobrze i nie było by spinek ewidentnie wskazujących położenie kabla, na bank też być złożył to inaczej niż by było oryginalnie. Ale jeżeli dla Ciebie złe ułożenie przewodu podcisnienia jest wyznacznikiem że auto jest ulepem to na prawdę gorąco gratuluje.
  3. Nie ma co błyskotliwe spostrzeżenie, to zapewne przekreśla z automatu auto nic nie znalazłem to napiszę o jakimś debilizmie aby pokazać że coś wypatrzyłem, eh.... Wyobraź sobie że 14 letnie auto mogło mieć wymieniany termostat, ba nawet same serwo, mogło mieć ściąganą skrzynię do sprzęgła i tysiące innych napraw do których konieczne było rozpięcie przewodów podciśnienia, ktoś nie zwrócił uwagi i zapiał go nad a nie pod.
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  5. Bylo o tym setki razy
  6. weż 1% trochę droższe ale dokładniejsze.
  7. 220 jak najbardziej może być.
  8. Nie wiem ile masz lat ale termokurczki były przynajmiej przed moimi czasami Co do zastosowania termokurczek w tym miejscu to akurat się nie zgodzę, są zbyt sztywne a przez co będą podatne na łamanie się, pękania po jakimś czasie. Lepiej kabel zalutować, następnie każdy z osobna owinąć izolacją samowulkanizującą a na koniec jeszcze szmaciakiem. Takie połaczenie przetrwa spokojnie vectrę
  9. Zresetuj ECU, odłącz akumulator na 10 minut, odpal i przejedź normalnie w cyklu miejskim jakieś 50 km i zobacz co pokaże komputer. Natomiast wymieniony czujnik wału może być walnięty, mieć jakieś przesunięcie. sterownik dawkę paliwo-powietrze dobiera na podstawie odczytu własnie z czujnika wału, jeżeli podaje sygnały na sterownik ze zbyt dużym opóźnieniem to mogą dziać się takie cyrki. Jakiej firmy założyłeś czujnik?
  10. A nie masz przypadkiem wody w złączach głównych w progu kierowcy, VB ma to do siebie że pruchnieje listwa zgarniająca wodę z przedniej szyby przez co dochodzi do korozji słupka co z kolei skutkuje pojawianiem się wody własnie w progu.
  11. Po objawach jakie opisał podejrzewam że znajdzie tam masakrę, za wczasu przygotuj sobie kabel 3mm, kabel 1,5mm oraz 1mm
  12. Żadnych, nic się nie stanie, możesz spokojnie jeżdzić bez radia. Natomiast jak masz realnimować cd30 wydać na to 150-200 zeta to pomyśl czy nie warto jednak kupić cd70, za 300-350 zł spokonie dostaniesz, masz nawi, możesz dołożyć telefon
  13. A co chcesz i po co mu udowadniać, on i tak w zaparte będzie szedł że to iszmer, natomiast doskonale zdaje sobie sprawę z tego że to auto nim nie jest. Taki chwyt marketingowy handlarzy, swego czasu na allegro były nawet piasty kół opc lub irmiego. ORyginalny irmi powinien mieć nakładki na pedały, gałkę zmiany biegów, rączkę ręcznego, wklejkę na popielniczce, kierę, progi, wydech kwadraciak, dokładkę zderzaka przód tył, okleiny słupków bocznych, grill i sporo jeszcze innych fantów, typu sprężyny, felgi, dywaniki itd. Do papierów auta do każdego elementu irmiego była dodawana pomarańczowa karta katalogowa potwierdzająca oryginalność oraz zgodność produktu z normami, niech Ci je pokaże. Tutaj masz link do wyposażenia irmiego dla przedlifta http://www.irmscher.com/de/produkte-opel/vectra/vectra-c/bis-mj-2005/gts.html
  14. Masz zwarcia w wiązce łączącej tylną klapę z nadzwoziem, zdejmij osłonę gumową i zaizoluj lub wymień fragmenty kabli.
  15. Kondensatorek możesz spokojnie kupić 805, zmieści się bez żadnego problemu.