Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Root Admin
  • Postów

    11 290
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    156

JarekS wygrał w ostatnim dniu 17 Kwiecień

JarekS ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 049 Briliant

O JarekS

  • Ranga
    ..:: Admin VKP ::..

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    511
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

16 785 wyświetleń profilu
  1. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  2. Wyszukiwarka zdechła??? Kolego uwierz że nie jesteś pierwszy z takim tematem, było to dziesiątki razy opisywane.
  3. Pafnuc musisz odkręcić schowek pasarzera i dostać się do kości poduszki, sprawdz czy kostka się nie poluzowała, ubrudziła lub czy w obwodzie nie ma jakiegoś rezystora. Ewentualnie jak się boisz albo nie specjalnie masz o tym pojęcie, możesz podjechać na najbliższy spot mazowieckiego który będzie 11.05 to Ci do tego zajrzę.
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  5. Może i się nie znam Wyciągając głębie tego co cichy napisał, mozesz mieć niesprawne poduszki, możesz jeżdzić bez pasów, na wiadrze zamiast fotela w takim przypadku ryzykujesz swoim zdrowiem ewentualnie swoich bliskich, jeżeli taki stan rzeczy akceptujesz, Twoja sprawa nic mi ani innym do tego, natomiast nie powinieneś i nie masz prawa decydować o bezpieczeństwie innych użytkowników ruchu a to właśnie robisz. Tobie się wydaje że abs jest Ci nie potrzebny, że radzisz sobie świetnie bez niego, natomiast weź pod uwagę (ewentualnie podeprzyj się przeprowadzonymi testami) że nigdy nie będziesz wstanie tak dobrze zareagować jak ABS, pomijajać czas reakcji wciśnięcia i zwalniania hamulca, dodatkowo dochodzi aspekt intensywności powtarzania tej czynności, nowe systemy ABS są w stanie w ciągu sekundy 10 krotnie zmieniać intensywność nacisku hamulca na poszczególne koło, ile razy będziesz w stanie wykonać to nogą? Kolejna sprawa, ABS nie działa w dwóch stanach, hamulec zablokowany-odblokowany, dostosowuje siłę docisku poszczególnych hamulcy tak aby zniwelować różnicę prędkości obrotowej na kołach, człowiek podczas sytuacji awaryjnej nawet jeżeli będzie hamował pulsacyjnie zadziała w systemie 0-1, maksymalne wciśnięcie hamulca, zwolnienie i tak ciągle. Do wielu nowych wynalazków można mieć zastrzeżenia czy też wątpliwości odnośnie ich zasadności, natmiast w przypadku ABSu jego przydatność jest bezdyskusyjna i nie ma tu znaczenia doświadczenie za kierownicą, prawo jazdy mam od 15 lat, wychowałem się na maluchu i skodzie 105, doskonale zdaje sobie sprawę z aspektów jazdy autem bez tego systemu (zaznaczę że nie jestem sierotą na drodze która boi się zmiany światła na skrzyżowaniu) natomiast nikt mi nie wmówi że lepiej zahamuje samemu niż z ABSem. Na tym kończę tą polemikę, przeanalizuj sobie na chłodno moją wypowiedź i zastanów się czy jednak nie warto wydać tych kilku stów i doprowadzić auta do stanu uzywalności. Temat zamykam bo chyba wszystko zostało już napisane.
  6. Poduszki pasażera czy poduszki bocznej pasażera ?
  7. Taaaa a mijanie się z cysterną na tym podjeżdzie to już czysta poezja
  8. Podjerdź na prawdziwy przegląd i powiedz to diagnoście... Jest to element bezpieczeństwa i nie na darmo został wprowadzony jako obowiązkowe wyposażenie samochodu, a o tachich co twierdzą że lepiej jeżdzą bez absu jest niebo usiane. Nigdy człowiek pod tym względem nie zareaguje lepiej niż system, nawet kierowcy rajdowi nie są w stanie skrócić albo wyrównać drogi hamowania w stosunku do ABS.
  9. Ja pierdziele.... ręce i nogi opadają. Noooooo straszny wydatek, ze dwie stówy za sprawne auto!!! Klocki jak Ci się kończą to sobie z drewna docinasz bo taniej?? Nie stać Cię na naprawy to się do autobusu przesiądź, to nie jest wizualizacja, kosmetyka, to jest bezpieczeństwo i nawet jakby kosztowało 1000 zł należy to zrobić. A później wielki ferment że tyle wypadków jest na drogach, jak co drugi druciarz tak podchodzi do tematu, zenujące, jak wy przeglądy przechodzicie!!! Ale żeby nie było zamego hejtu, tak jest niezbędna gdyż na podstawie odczytu z czujnika lewego koła (czujnik halla) sprzężonego z właśnie z tą rzeczową zębatką określana jest prędkość pojazdu która podawana jest na zegary. Ale zawsze sobie możesz ją przełożyć z prawego na lewe, po co ma się marnować w prawym kole skoro i tak abs nie działa bo odpiąleś tył.
  10. Kostka pod fotelem do przelutowania.
  11. Też tam byłem dwa razy
  12. Dokładnie przeczyścić powierzchnię styku felgi z piastą szczotką drucianą a następnie użyć pasty miedzianej.
  13. Jedyna opcja to dospawanie nakrętki, inaczej tego nie zrobisz. Próby rozwiercania możesz sobie odpuścić bo jest to bardzo twarda śruba, nie podda się łatwo w dodatku nie ma za bardzo jak manewrować wiertarką. Oblej wykładzinę wodą, dookoła dodatkowo połóż nasączone wodą szmaty i przyspawaj inną śrubę do łba.