Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krisss 3.2 v6

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About krisss 3.2 v6

  • Rank
    Nowy
  • Birthday August 8

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel vectra 3.2

Kontakt

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. witam wszystkich tak czytam czytam licząc na pomoc, ale jednak nic z tego, mam również bicie mecze się dwa miesiące tylko że ja wymieniłem wszystko tak wszystko całe zawieszenie na przodzie, oprócz jednej piasty i magla ,doprowadza mnie to do szału zakres bicia taki sam jak kolega opisuje wyżej,na dniach będę wymieniał ostatnią piaste. Mam serdecznie dosyć tego auta.
  2. Sprzęgło wymienione dwumasowe koło zostało złożone używane wybrane z 6 sztuk, które kupiłem na allegro reszta oddesłana ,na zapas zostawiłem jeszcze jedno, po wymianie kompletnego sprzegla wszystko ok, mój dwumas był przypalony,taracza się skończyła, czy ktoś wie kto może sprawdzić przebieg auta na forum?
  3. Problemy? termostat i inne drobne rzeczy to problemy? Źle ustawiony gaz i słabe graty to problemy? Zmień podzespoły gazu i będzie latać aż miło jak moja vectra c 3.2 problemem to mogę ja to nazwać jak padło sprzęgło z kołem dwumasowym ...nowych kompletow brak tylko aso sam dwumas 4200 nowy... Ja już w swoją wpakowałaem z 11tys ale warto, ujął mnie ten samochód czuję do niego wielki sentyment.... ale też mnie w.....a
  4. Mam problem z dostępnością koła dwumasowego , oprócz aso ,ale to będzie ostateczność cena powala, czy ktoś możne zna kogoś kto ma dostęp do części?
  5. Z jednej strony chciałbym zrobić wszystko i mieć pewność ze wszystko jest zrobione tak jak się należy, z drugiej strony cena kompletu 4800 boli, ogólnie vectra i tak pochłoneła już z 9 tys zł. Myślę że u mnie te koło też przydało by się wymienić bo, wcześniej były delikatne stuki /szarpniecia przy zmianie biegów, lub gwałtownym puszczaniu/dodaniu gazu.
  6. Witam Was wszystkich, jeżeli ktoś ma jakieś rady to proszę o wypowiedzenie się, posiadam vectra c 3.2,skrzynia manualna 5 biegów, 2002 rok Gts. Po wymianie multum części całe zawieszenie polosi itp itd moja przyjemność z jazdy nie trwa długo sprzęgło zaczęło się ślizgac, jadąc obojętnie na jakim biegu obroty po gwałtownym dodaniu gazu wzrastają samochód nie przyspiesza obroty po chwili spadają i dopiero zaczyna ciągnąć, czy ktoś z was wymieniał już sprzęgło kompletne z dwumasem w 3.2? Czy jak ślizga mi się sprzęgło to muszę wymienić i dwumas? Czy tylko sprzęgło tarcza łożysko docisk ,wysprzeglik ? Czy trzeba wymieniać cały komplet znalazłem kaplet na allegro za 4800 cena przyznam jest oporowa, Czy ktoś z was słyszał może czy można zamienić dwumas w 3.2 na sztywne koło? Czekam na każde odpowiedzi z góry każdemu dziękuję.
  7. Widzę że chyba niczego się nie dowiem, ale jeżeli ktoś byłby skory podzielić się swoimi doświadczeniami to bardzo proszę
  8. Nie ja swojej nie mierzyłam porostu wymieniłem bo kilka tygodni temu uderzyłem w kraweznik i po tym kilka rzeczy poszło do wymiany, wszystko wróciło do normy oprócz drgania kierownicy przy hamowaniu i delikatnego drgania podczas przyspieszenia, wydawało mi się że ta Piasta troszkę,, huczy,, naprawdę minimalnie. Wymieniłem i to był strzał w dziesiątkę drgania podczas hamowania zniknęły. Stara pisasta myślałem że ma luzy -podnosząc kolo i szarpiac były luzy, co ciekawe na nowej piascie jest tak samo. Polos nowa wahacze trw też nowe.
  9. Witam wszystkich jestem kolejną osobą która prosi o pomoc w doborze amortyzatorow chodzi mi o przód vectra nr vin wolozcf6838035122 vectra obecnie jest na sprężynach i amortyzatorach irmscher nr amortyzatora -wstawiam zdjęcie, auto z tego co doszedłem jest obniżone 3 cm w sklepie z częściami polecają do zwykłego zawieszenia ale nie chce stracić sztywnosci auta, mam szukać amortyzatory do sportowego zawieszenia? Może ktoś mi podać numery amortyzatory które założe z obecnymi sprężynami i będzie wszystko ok... W góry dziękuję za pomoc.
  10. Piasta wymieniona na nową, drgania podczas hamowania ustały. Zostały tylko małe drgania podczas bardzo gwałtownego przyspieszenia, dojdę i do tego co jest przyczyną,tylko że już pomysłów brak, wszystko jest prawie nowe...
  11. Witam w tym temacie troszkę mało o tym pisałem, bo zaczęło się w temacie,, drgania podczas przyspieszenia,, ale widzie że kolega ,,pyrkonet,, chyba dalej nie rozwiazał problemu, u mnie drgania kierownicy powstawały od piasty przód,po wymianie drgania kierownicy ustały Kierownica drzała podczas hamowania na równym asfalcie.
  12. Problem u mnie jest nadal przy gwałtownym bardzo przyspieszeniu delikatnie drży auto, przy hamowania na równym asfalcie np z 110 telepie kierownicą (nie za każdym razem ) mam podejrzenia po tym uderzeniu co do piasty gdzieś coś huczy...zakładane inne koła jest identycznie... Ale ten,, huk,, nie jest ciągłowy...odczucie jakby guz na oponie,ale guza nie ma nasila się przy sekrecie w łukach, ale co ciekawe nie zależnie w którą stronę.....co sądzicie o tym? Wymieniać piaste ?
  13. Dziękuję Leszku za obszerną odpowiedź. Jakiej VC szukasz? Benzyna? Diesel?
  14. Zbieznosc ustawiona, był problem żeby odkręcić śruby na tyle ale poszły,, na ciepło,, wszystko ustawione idealnie mam wykres przed ustawieniem i po wszystkie pola mam na zielono samochód stał się naprawdę stabilny drgania ustąpiły oprócz tych które powstają podczas hamowania gwałtownie z dużych prędkości co dziwne raz są raz nie są tylko na nierównej drodze a na idealnie równej hamuje idealnie. Dodam że po wymianie wachaczy samochodem nie ciaga tak w ,,kolejnach,, na drodze wiadomo jak się zachowuje niski profil i duża felga. Będę wracał do 19" Felg dogadałem się z kolesiem z drugiej strony polski ze ja mu wysyłam te 18 dopłacam i on wysyła mi 19. Pozdrawiam.
  15. Właśnie przed chwilą wymieniłem dwa wachacze wsadziłam oczywiście nowe wybrałem trw,drgania podczas przyspieszenia zniknęły samochód stał się stabilny, ale przy gwałtownym hamowaniu np z 180 KM/ h drży nadal kierownica tylko kierownica nie cała buda. O 15 jadę na zbieżność. Mam nadzieję że po ustawieniu wszystko wróci do normy bo inni szkód nie widać wszystko oglądałem bardzo dokładnie. Po ustawieniu zbieżności dam znać, czy jest ok, jak nie to będę prosił dalej o ewentualne rady i wymieniamy dalej. Nie chciałbym żeby to były amorki bo mam wszystko pięknie dobrane irmiego. Koła aktualnie założone 18 -tak jestem ich pewien bo miałem je również wcześniej założone, Szkoda mi moich 19"były z ATS - COMET jeżeli by ktoś chciał sztukę.... 2...3....mogę sprzedać. Jeszcze jedno pytanie Leszek u Ciebie faktycznie było widać to wszystko gołym okiem co było do wymiany? Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...