Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wimm

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About wimm

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O kurka. Dzięki za uwagi. Czyli pewnie przód był ubity i wstawiony od Vectry C bez xenonów.
  2. Witajcie, Panowie. Pomożecie? Mam na oku Signuma, https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-opel-signum-zadbany-1-9-diesel-150km-2007-ID6Ddfrj.html ale coś mi nie gra: Na panelu nie ma pokrętła regulacji poziomu świateł, co powinno oznaczać, że automatycznie regulowane xenony, ale z kolei w zderzaku nie widzę spryskiwaczy do xenonów. VIN: W0L0ZCF4871092516 Czy w tych autach jest możliwe, że są samopoziomujące reflektory, ale nie-xenony? (albo trafił tu zderzak od modelu bez xenonów)
  3. Nie jestem obeznany w "zagłębiach handlarzy", ale to to samo, co "ładne auta z Radomia" i "ładne auta z Siedlec"? *edit* Doczytałem w necie. Ok. Gniezno- zagłębie autokomisów
  4. Witajcie Panowie! Weszła mi do głowy Vectra C, i nie może wyjść Wymyśliłem sobie 1.9 CDTI 150KM liftback (2007-2008). Widzę tutaj coś ładnego: https://www.olx.pl/oferta/vectra-c-opc-line-100-oryginal-bez-dpf-polski-salon-CID5-IDELNOo.html I ze zdjęć można wywnioskować, że ktoś dba i lubi swoje auto, więc pomyślałem, że może to ktoś z forum. Może znacie tę ładną Vectrę z Gniezna?
  5. Cóż, może tak jest. Jednak po wykonaniu opisanych czynności problem zniknął. Może było to związane z kolejnymi zapamiętanymi błędami podczas awarii ECU. Może powinienem choć chwilę odczekać po podłączeniu naprawionego kompa.
  6. Tak zrobię. Dzięki za sugestię. Aha, bym zapomniał o jednej rzeczy: Czytałem w Interencie, że ktoś był wściekły, że ECU po naprawie (samodzielnej albo zleconej) jest martwe, bardziej niż przed naprawą: Jak miga "check", auto nie widzi ECU, a op-com mówi, że nie nie można połączyć ze sterownikiem, to znaczy, że to immobiliser. Nie jestem elektronikiem, ale po jakimś tam czasie rozładowują się kondensatory (?), czy coś i ECU kompletnie nie widzi się z kluczykiem. Nie wiem, czy to kwestia długotrwałego odłączenia ECU od akumulatora, czy w ogóle jakieś następstwo napraw elekroniki. Rozwiązałem to bardzo łatwo: Tak, jak przy wymianie baterii w kluczyku. Włożyłem kluczyk (nie przekręcałem!), odczekałem 30 sekund, a następne przekręciłem w pozycję zapłonu z jednocześnie wciśniętym przyciskiem otwierania centralnego zamka. Trzymałem przez 5 sekund. I już.
  7. Ok. Problem rozwiązany. Tak jak sugerowaliście, zdechł ECU. Oddałem go do naprawy do firmy KomiKomp z Brwinowa (jeśli regulamin nie pozwala na reklamę, to przepraszam). Koszt naprawy bardzo przystępny i dwa lata gwarancji. Jak na razie wszystkie problemy zniknęły, brak błędów, auto jedzie dobrze. Nawet zaryzykowałem podróż nad morze i z powrotem Dziękuję za podpowiedzi i za pomoc!
  8. Sprawdziłem tą kartę. Są tam: VIN, security code, kod i numer silnika, Key number, Radio code, Serial number. Dobrze wiedzieć, że jest szansa nie rozgrzebywać stacyjki, czy coś
  9. Mam kod. Jest na takiej kartce Opel Pass. W sumie wykorzystywałem go do programowania radia (gdy miałem jeszcze fabryczne), gdy z różnych przyczyn odpinałem akumulator.
  10. Ale tu chyba dochodzą jakieś kombinacje z kodowaniem, sygnałem z kluczyka itp?
  11. Sprawdziłem. Stało się tak, jak piszesz. Błędy zniknęły. Potem pojawiły się te same, a silnik znów miał takie same fochy. Na koniec tamte zniknęły, a on dorzucił gratis jeszcze błędy za niskiego napięcia na wszystkich wtryskiwaczach. Przy okazji sprawdziłem kable. Wyglądają dobrze. Nie ma sparciałych, przetartych, połamanych itp. No to kieruję sterownik do naprawy. Dziękuję za pomoc!
  12. Koło akumulatora. A w zasadzie to przykręcony do silnika, w jego prawej, górnej części (patrząc od przodu auta).
  13. Dzięki za sugestie. Zanim będę naprawiał sterownik, przyjrzę się kablom. Sprawdzać główne wiązki instalacji w tylnej, górnej części silnika, czy jakieś szczególne miejsce?
×
×
  • Create New...