Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gremista

Forumowicz
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Gremista

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bruksela

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra c 1.9 cdti 150 KM

Ostatnio na profilu byli

112 wyświetleń profilu
  1. Witam Właśnie przydarzyła mi się taka sytuacja. Samochód Vectra C 1.9 cdti 150 koni. Podczas jazdy zgasł silnik, pokazaly sie kontrolki ładowania, kierownica z kółkiem i chyba od esp czy czegos taki samochód od tyłu w trójkącie i dwie falowane kreski. Po zatrzymaniu na poboczu podjąłem probe uruchomienia silnika. Przekrecilem kluczyk na zaplon pojawily sie kontrolki ale rozrusznik wogole nie zakrecił. Odczekalem kilka minut i silnik odpaliłem normalnie, pogasly kontrolki silkik pracował jak gdyby nigdy nic. Trwało to 3 min i znow sam zgasł. Reasumujac silnik odpala chodzi 2-3 minuty i gasnie sam, po chwili(ok 2 min) mozna go znów uruchomić z tymże znow na 2-4 min i sam gaśnie. Dziwne rzeczy jakie zauważyłem to to że podczas odpalania po przekreceniu kluczyka na pozycje zapłon nie zapala sie kontrolka świec żarowych i chyba wskaznik paliwa pokazuje nieco więcej paliwa no i na wyswietlaczu chwilowego spalania i zasięgu pokazuje F jak gasnie bo potem potem po odpaleniu pokazuje wartosci liczbowe. Jesli ktoś miał podobny problem lub wie co to może być to prosze o pomoc
  2. Gremista

    ROZRZĄD vc

    nie zauważyłem objawów dźwiękowych ponieważ rolka paska osprzętu mi trochę przydzwania,przy okazji też ją wymienię.tak to różowe to płyn
  3. Gremista

    ROZRZĄD vc

    Witam Zakupiłem taką pompę,pierwszy raz słysze o tej marce ale innych nie było w tym sklepie.Do wyboru wersja standard i HP+ jakaś wzmocniona.Wybrałem tą wzmocniona ,wygląda solidnie ale jak się będzie spisywać dopiero się okaże
  4. Gremista

    ROZRZĄD vc

    Witam Pompa wody HEPU wymiana pół roku temu po przejechaniu 12k km wygląda tak : także nowa pompa do odbioru jutro,pozdrawiam
  5. Gremista

    ROZRZĄD vc

    Witam Vectra C 1.9 cdti 150 koni silnik bodajże z 19 dth Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka wysokiej temperatury wskaźnik wskoczył od razu na maks,zatrzymałem się od razu.Auto scholowane po rozebraniu obudowy rozrządu okazało sie że pompa wody stoi w miejscu a rolka prowadząca starła się na wiór Części zamówione czyli komplet rozrządu Conti i pompa Beru mam tylko pytanie dotyczące ustawienia rozrządu u mnie po ustawieniu koła wałka rozrządy okazało się że koło te dolne chyba wałka korbowego zgadza sie ze znakiem na obudowie .i stąd moje pytanie bo po lekturze forum wynika ze chyba cos nie tak.z Tego co wyczytałem znak na kole wałka korbowego powinien być na 9 godzinie a u mnie zgrywa sie ze znakiem na obudowie dołączę zdjęcia i prosze o odpowiedz,dodam ze od ostatniej wymiany rozrządu zrobione było 65 tyś km
  6. Gremista

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Witam Wygląda na to że spotkał mnie niestety niebywały pech.Byłem u elektomechanika samochodowego w celu sprawdzenia tej "nowej" pompy.Okazało się że po podłączeniu do urządzenia Tech 2 ta pompa nie emituje żadnego sygnału,z tego co zrozumiałem nie działa jakiś moduł w pompie.Mechanik podłączył moją starą pompę wtedy tech nawiązał z nią połączenie natychmiast bez problemu,oczywiście potwierdził usterkę i zasadność wymiany.Natomiast po podłączeniu nowej (regenerowanej) pompy okazało się,że w ogóle nie ma kontaktu z nią.Mechanik sprawdził mi także napięcia, masy ,wtyczki bezpieczniki...wszystko okazało się być ok. Podsumowując czeka mnie ponowny demontaż "nowej" pompy i wysyłka do Polski w celu reklamacji
  7. Gremista

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Jadę wlaśnie do elektromechanika.dam info po wizycie
  8. Gremista

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Wczoraj wymieniłem pompę,wspomaganie nadal nie działa.Ma ktoś jakiś pomysł?Czytałem gdzieś o poluzowanym kablu masy pompy, i o takiej możliwości.Pojecia nie mam gdzie się takowy przewód może znajdować.Proszę o podpowiedź jeśli ktoś wie
  9. Gremista

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    W punkcie 4 jest rocznik i vin nawet podany ale i tak dziękuję za dobre chęci:-) .Głównie chodzi mi o te kostki przeklęte,strasznie słabo to widać z góry a nie chcę niczego popsuć ciągnąc na siłę.Pewnie będę musiał zbadać sprawę od dołu
  10. Gremista

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Kolego DonSikor dziękuję za wskazówki lecz są one dla mnie nie przydatne..moja pompa umiejscowiona jest na grodzi pod filtrem paliwa
  11. Witam Jeśli podobny temat już jest to z góry przepraszam W mojej VC zaginęło wspomaganie,stało się to nagle i niespodziewanie bez żadnych wcześniejszych objawów typu zgrzyty czy inne hałasy z pompy.Świeci się także kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem.Po podpięciu do komputera u mechanika wyskoczył błąd C1550,mechanik stwierdził że pompę należy wymienić.Czytałem inne tematy na forum i wiem że może wystarczy przeczyścić kostki na pompie,chciałbym sprawdzić czy to pomoże w moim przypadku zanim zakupie ewentualnie nową bądz regenerowaną pompę.Dlatego miałbym kilka pytań 1.Jak odłączyć te piekielne kostki,próbowałem i nie idzie pewnie są jakieś zabezpieczenia ktorych nie widzę z góry jeśli ktoś mógłby użyczyc foto tych kostek z bliska byłoby super. 2.Czy jest może gdzies na forum instrukcja jak tą pompę wymontować "krok po kroku" może ze zdjęciami? 3.Czy ktoś kupował może pompę u tego sprzedawcy http://allegro.pl/pompa-wspomagania-opel-vectra-c-signum-trw-i6559728352.html jest to w sumie najwyższa cena ale nie trzeba zwracać starej pompy 4.Na koniec jeszcze pytanie czym różni się pompa TRW JER 166 od pompy TRW JER 111 i która z wyżej wymienionych występuje w moim aucie? VC 1.9 cdti 150koni 2006r Vin-W0L0ZCF3561107502 Z góry przepraszam jeśli taki temat już istnieje ale po 2 dniach lektury forum nie znalazłem odpowiedzi na moje powyższe pytania.Bardzo dziękuję z góry za wszelkie informacje,pozdrawiam.
  12. Witam dopadł mnie także błąd 1125 przeczytałem cały temat w weekend zabieram sie za czyszczenie przepustnicy z lutowaniem.mam jedno pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi lub być może przegapiłem.czy po czyszczeniu i zamontowaniu, zakładajac że jest wszystko ok, to czy kontrolka z silnikiem sama zgasnie czy trzeba ja wykasowac?
  13. Gremista

    SPREZYNY

    koledzy jakie spręzyny polecicie do VC kombi 1.9 150 koni?
  14. Gremista

    Sporadyczne stuki lewy przód

    Bardzo dziekuje za szybką odpowiedz.musze przyjzec sie tym sprężynom bo pękła mi lewa i czeka mnie wymiana
  15. Gremista

    Sporadyczne stuki lewy przód

    witam to moj pierwszy post na tym forum mam pytanie dotyczące tych gumowych nakładek.czy daje sie je tylko na dół spręzyny po 1szt na sprezyne czy na góre tez? i drugie pytanie jakie sprężyny polecacie do wersji cosmo kombi 1.9 150 koni
×