Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Czarnyf4

Forumowicz
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Czarnyf4

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS liftback

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Kurde, znowu mam problem... jakiś czas temu miałem wymienieną skrzynie biegów. Z automata na manuala. W automata wpakowałem z 5 tys i dalej szwankował. Potem mechanik mi oddał 1600 zł (niby za robocizne). Następnie kupiłem uszkodzoną Vectrę w manualu i zamieniłem skrzynie (znaczy mechanik ;P). W zamian dostał resztę auta. Tylko problemy ze skrzynią są dalej, tylko inne: 1: ciężko wchodzą biegi 1,5 i wsteczny (ponoć jakieś linki, mechanik ma to poprawić) 2: na zimnym silniku każdy bieg wchodzi ogromnie ciężko 😕 na dodatek skyszę, że przeguby mi stukają. Polożyłem się pod auto i osłony nie są już w najlepszym stanie (lekko popękane). Też były ruszane przy wymianie skrzyni? Co może być przyczyną ciężkiej zmiany biegów? Myślałem o wymianie oleju, jednak dużo osób mi mówi, ze wątpi, ze to właśnie o to chodzi. mial kroś podobny przypadek? Albo domyśla się co to może być? Silnik 2.2 dti, rocznik 2002, GTS. Z góry dziękuje za pomoc Marcin
  2. Czarnyf4

    Wymiana radia

    Witam. Pytam się bo nie chce kolejny raz dać ciała. Już coś tam czytałem, słyszałem ale wole dopytać i być pewny. No to tak... przy montażu parrota spaliło mi się coś w radiu (NCDC 2013). Nie wiem co ale dymek leciał pożądny. Po rozmowie z elektronikiem kupilem jeszcze jedno radio i on przelutowywał jakąś płytkę, żeby nie było błędu ,ze radio jest zalogowane. To się udało ale okazało się, ze tuner jest spalony. Przełożył tuner ale radio i tak już nie działało. Nie chce się już bawić w jakieś lutowanie itp bo przez takie coś trochę kasy mi poszło. Radio trzeba na początku zalogować. Często są aukcje, ze radio jest z wyświetlaczem. Czy jak kupię radio z wyświetlaczem to będę miał wszystko ok bez logowania? Czy lepiej kupić jakieś inne radio? Aha! Sterowanie z kierownicy tez mi nie działa. Od samego początku jak kupiłem Vectre. pozdrawiam
  3. A policja za to nie może zgarnąć jak zobaczy? Nawet na postoju? ;P
  4. Dobra, już patrzę. Po prostu wszędzie jest napisane, ze się da a ten chop mi powiedział, ze nie da rady :/
  5. Witam Niedawno kupiłem sobie oświetlenie LED do rejestracji. Myślałem, ze specjalne lampki nie będą migać... jednak się myliłem. Czytałem o tym trochę i ludzie pisali, ze potrzebuje opornika, przekaźnika itp. No to poszedłem do sklepu z ledami a tam Pan mi mówi, że w Vectrze nic na to nie poradzę :/ to ten przekaźnik w końcu pomoże? Albo jeszcze jedne ledy gdzieś schowane? :/ z góry dziękuje za pomoc
  6. Aaa no tak. Dobra, dzięki bardzo
  7. Witam Miałem radio fabryczne ncdc 2013 ale mi się spaliło. Oddałem do elektronika ale nie ogarnął. Potem kupiłem inne radio: cd 70 Navi. Nie czytałem nic prędzej a tu się okazało, ze radio nie działa w modelach przed liftem :/ żeby działało musiałbym trochę powymieniać: przyciski z kierownicy, panel klimatronica, wyświetlacz. Chce mieć sterowanie komputerem z radia i navi na tym fabrycznym wyswietlaczu. Z nieoryginalnych stacji multimedialnych navi będzie działało na tym oryginalnym wyświetlaczu? Czy lepiej się tą podmianką części zająć? Dodam, ze chciałbym mieć wszystko podświetlone w tym samym kolorze ;P wiec albo radio: podświetlenie pomarańczowe albo jakieś inne i zmieniam podświetlenie deski itd uhh ale się rozpisałem ;P fajnie by było jak byście pomogli ;P teraz mam dziurę w miejscu radia :/ ale muzyka leci mam parrota- zestaw głośnomówiący jak coś to dzięki za pomoc i pozdrawiam
  8. Wsteczny działa normalnie. To gdzie muszę z tym jechac? Czy to sam ogarnę? Powiedzmy, ze kabel gdzieś mam. Nigdy go nie używałem ale mam
  9. Witam Nie wiem czy dobry dział wybrałem ale wszystko zaczęło się po wymianie skrzyni biegów. Prędzej był automat ale się zepsuł. Wydałem 5 tys na naprawy i dalej to nic nie pomogło więc razem postanowiliśmy, że wymienię całą skrzynię na manialną. Mój wujek dużo siedzi przy autach więc wiedział co robić. Za 3 tys kupiliśmy Vectrę z uszkodzonym silnikiem i w sedanie. Wujek powiedział, że mi to zrobi a w zamian dam mu tą kupioną vectrę. Czyli wymiana skrzyni wraz z jej demontażem z innego auta i kupnem tego auta wyniosła mnie 3 tys. Tanio wyszło tylko, że teraz wychodzą bolączki. Piąty bieg i wsteczny ciężko wchodzą (wujek ma to zobaczyć), no i nie działa parktronic. Z tym za bardzo nie wie co zrobić. Mówi, ze wszystkie połączenia sprawdzał itp. Wie ktoś co to może być? Mam nadzieję, ze mi ktoś pomoże :/ auto mi się sypie a nie mam tak dużo pieniędzy, żeby dawać auto do mechanika znowu z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  10. Czarnyf4

    Tryb awaryjny przy 100 km/h

    Uff trochę się nie odzywałem w sprawle vectry. Zrobiłem tak... kupiłem jeszcze jedna vectre tylko, że w sedanie I z uszkodzona skrzynia biegów. Wyszła mnie 3 tys. Przełożyłem z niej skrzynia (manual) a reszta auta poszła jako zapłata dla mechanika. Wszystko fajnie chodzi tylko troszke problem jest ze wstecznym i 5 biegiem. Muszę na prwdę mocno popchać w prawo, żeby bieg wrzucić. No i na wyswietlaczu na liczniku cały czas świeci tryb awaryjny i sa 3 kropki zamiast biegów. Biegów raczej w manualu nie bedzie pokazywał a ten tryb awaryjny ponoć od skrzyni. Ma ktoś jakieś pomysły jak to rozwiazać? z góry dzięki za pomoc
  11. Czarnyf4

    Tryb awaryjny przy 100 km/h

    Kurde był trochę spokój a teraz znowu wstecznego nie było :/ sprawdzałem to jeszcze raz potem to załapał po mocniejszym wcisnięciu gazu ale tak z opóźniem. Co to ku... może być?! Żygam już tym autem. Jak ktoś by chciał to za 7 tys. mogę sprzedać. Mam jeszcze jedno auto, po dziadku, niezniszczalne (Mercedes w123) to objadę jakiś czas. Tego juz mam dosyć. Wpakowałem w niego tyle kasy (tarcze nawiercane i klocki z zimmermanna, lampy ledowe z tyłu, zestaw głośnomówiacy... ahh). Miałem nie dawno połamany kręgosłup w czterech miejscach... dobrze, ze chodzę a tu wypychać takiego kolosa. Prawie mam padakę przez to auto ;P
  12. Witam wszystkich Ostatnii często muszę o coś pytać na forum :/ a to tryb awaryjny, a to jakiś wyciek po stronie pasażera... padam na ryj ;P wczoraj znowu nie chciał mi odpalić. Takie jedno "tyknięcie" jest tylko. Co to może być? Rozrusznik? Jak tak to gdzie on jest pod maska? Auto stoi przed blokiem w Knurowie. Może dzisiaj (niedziela) sobie odpuszczę ale jutro muszę tam zajrzeć.Będę musiał się tarzać się pod autem? ;P I jak to rozrusznik to lepiej kupić nowy czy ten regenerować? Bo jak coś to to pewnie szczotki nie? z góry dzięki za pomoc
  13. Czarnyf4

    Tryb awaryjny przy 100 km/h

    Poziom oleju teraz jest dobry. Raz juz dolewałem ale chyba trzeba bedzie wymienic go całkiem. Po wymianie jezdzilem moze z 6 miesiecy potem mialem wypadek samochodowy vectra stała pół roku (wypadek nie samochodowy ;P przynajmniej ja jechałem rowerem i mnie astra "przewróciła"... ale auto skasowałem... poszło na złom ) a jaki olej polecacie? z góry dziękuję za pomoc
  14. Czarnyf4

    Tryb awaryjny przy 100 km/h

    Witam. Trochę wstyd pisać ale dolałem oleju i wszystko gra! Nie sprawdzałem prędzej oleju a tu przy sprawdzaniu patrzę... minimum. Dolałem wczoraj specjalnie jechałem 2x po 180 km/h ;P wie ktoś czy coś mogło się jeszcze uszkodzić przez takie coś itp? I czemu błedy skrzyni na komputerze? Pozdrawiam
×