Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tomaszek704

Forumowicz
  • Content Count

    284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tomaszek704 last won the day on October 4 2018

Tomaszek704 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Tomaszek704

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 2005 Z19DTH Caravan

Recent Profile Visitors

326 profile views
  1. Chyba nikt sie na to nie skarżył, i to raczej na badaniu nie wyjdzie bo oni mierzą spaliny na wysokich obrotach... Naprawiaj kolektor śmiało i nie będziesz miał czym głowy sobie zawracać...
  2. Ten cały temat jest na ten temat... poczytaj, wszystko jest napisane. Jest też napisane jak zrobić żeby żadne kontrolki sie nie świeciły...
  3. Też nad tym myślałem żeby go złapać jakimś sznurkiem albo na drucie, tylko zastanawiam się co będzie jak oring będzie pękniety :-? I wpadnie do środka...
  4. U mnie nie było takiego syfu, wydaje mi się że dało by się to umyć... Trzeba by było umyć na zamkniętym zawoże każdy dolot po kolei naftą małym pędzelkiem a później kompresorem wydmuchać... Będziesz musiał auto folią obłożyc bo całe usyfisz tą czarną breją. Ale tu niech ktoś więcej podpowie bo może to głupi pomysł... A co do pompy to ładną rzeźnie odprawiłeś, ja żeby zdjąć koło dorobiłem z kątownika ściągacz, dosłownie kilka minut roboty, nawierciłem dwie dziurki w kątowniku, dokręcajac dwie śrubki do koła kątownik wcisnąl os pompy do środka i samo koło ze skoczyło.
  5. Mnie nic nie zostało.. nawet jedna sie straciła
  6. Zrobione, wszystko dobrze poszło, auto lepiej pracuje, ja miałem w jednym kanale starą klapkę, z poprzedniego kolektora (wymiana 2013 poprzedni właściciel)
  7. 10 godzin w sobotę mi to zajęło, w tym była jeszcze drobna naprawa wiązki silnika, robota na spokojnie, grzechotka pneumatyczna 1/4, kolektor przygotowany wcześniej, no jest trochę zabawy u mnie brak minusów, nawet powiedział bym ze jest sporo lepiej...
  8. Niestety nic Ci nie pomogę... Dopatrzyłem się teraz że ty masz FL a ja przedlift, inne lampy w środku, musi się ktoś wypowiedzieć z FL
  9. Nie mogę przykręcić koła obudowy tak jak otwory spasują? Chyba nie muszę na znaki ustawiać, skoro nie mam zamiaru rozrządu rozbierać. Widziałem na filmikach i Zeberko też mówił że przykręcał...
  10. No dzięki wielkie... Każda rada się przyda... Mam zamiar przykręcić koło pasowe do obudowy, tak żeby paska rozrządu nie ruszać... Nie masz czasem namiarów jaki sciągacz kupić, są różne - stąd pytanie.
  11. a nie masz problemu z zarówka? poszukaj w necie od czego jest ten bezpiecznik i napisz
  12. Od czego jest bezpiecznik FE20 bo nie pamiętam, a nie mam czasu szukać?
  13. A jakieś pozytywy? Też powoli się za to będę zabierał... Kolektor w trakcie czyszczenia
  14. U mnie rosi, jeszcze nie zdecydowałem co z tym zrobię 😉 ale do wymiany uszczelki trzeba zwalać sanki i całą resztę, a niedawno miałem zbieżność robiona i albo nic nie będę robił albo uszczelnie tak jak Ty, jak będzie grubsza robota to wtedy zrobię przy okazji...
×
×
  • Create New...