Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tomaszek704

Forumowicz
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tomaszek704 last won the day on October 4 2018

Tomaszek704 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About Tomaszek704

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH, Accord VIII

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. Oczywicie że wystarczy, wszystko spinasz do kupy i wodzik sobie luźno lata, nie generuje błędów i nie ma potrzeby tego ruszać. Ja tak mam zrobione i wielu innych. Wystarczy tylko mechaniczne zaślepienie.
  2. Można rzec nareszcie pochwal się jakie odczucia u mnie było tylko lepiej
  3. Słaby dół jest przy otwartym EGR, po zamknieciu czuć róznicę, nie wywalam bo mam dpf, a te zaślepki z 4 dziurkami to wg mnie guzik pomagają, no moze sie to tam tak nie brudzi od sadzy, ale nie rozbierałem wiec nie wiem, po zaślepieniu wg mnie jest dużo lepiej, spalanie latem około 6l w zimie gdzieś 6,7 - 6.9l z racji że webasto sie włącza...
  4. No to zostaw jak jest skoro nic się nie dzieje...
  5. A może on się musi najpierw wyrobić (dotrzeć) poczekaj chwile i zobaczysz co będzie ale fakt, mogłeś się pozbyć całkiem problemu, ja zaslepiłem i 100 % zadowolenia, egr jeszcze można odczuc zanim się zamknie, ale tak to ok
  6. Jest szansa że nastawnik pada... Mnie to energicznie działało, możliwe że jak padnie bardziej... To wywali błąd...
  7. Nie mam zaslepionego egra, wydaje mi sie ze na forum pisało o silniku sprawnym, kompletnym - egr, dpf. Możliwe że masz rację co do tych gorących spalin, u mnie natomiast w kolektorze były wytarte otwory w obudowie tam gdzie klapki pracowały, i zaczeło wywalać olej ze szczelin, otwory zamiast okrągłych były owalne w dość dużym stopniu, gdzie wiem że kolega wymieniał kolektor na nowy fabryczny - kolektor z przebiegiem około 80 tys km, stąd moje zdziwienie ze klapki nie wycierają kolektora u Ciebie... Ktoś dodał film wyżej jak jemu sie to otwierało, u mnie to działało dużo szybciej, znaczy szybko sie otwierały i szybko zamykały.
  8. U mnie w Oplu do 250 tys km były wymienione co najmniej 2x. Z tego co kojarzę to gdzieś na forum pisało że średnio wytrzymują 80 tys km.
  9. u mnie po wywaleniu klap było tylko lepiej... srednie z 20000 km 6,5 l/100km w tym jeszcze dogrzewacz webasto. Egr nie usuwałem bo mam dpf.
  10. Ja mam kolektor zrobiony juz, ospałosc jest od egr'a, te s-ki tak maja, i musiał bys sie go pozbyć żeby problemu nie było. Mnie to w zasadzie nie przeszkadza bo i tak staram sie jeździć powyżej 2tys obrotów. Poza tym u mnie te klapy całkiem inaczej pracowały niż u Cb... Szybciej sie to ruszało.
  11. Zależy jakie pytania... Experta mamy Barmiiego...
  12. z tego co kojarzę to piec sam sprawdza napięcie... a jak sie nagrzeje to zmniejsza moc o połowę... w najgorszym przypadku wyssie Ci paliwo
×
×
  • Create New...