Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

craftys

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About craftys

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Signum 2.0 Turbo (Z20NET) 175 PS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A czy zaciski od przedlifta beda pasowac do polifta ? Bez roznicy ?
  2. Czyli tylko zaciski kompletne i jarzma ? Tarcze i klocki wiadomo. Chodzi mi tylko o to co potrzeba by te 314stki założyć pomijając juz tarcze z klockami. Przewodów itp. rozumiem, że wymieniać nie muszę ?
  3. Panowie, czy przy swapie tarcz z 302 (2.0T) na 314 poza zaciskami muszę wymieniać coś jeszcze ? Czy wystarczy, że ogarne zaciski od 314 i już tylko montaż pozostaje ?
  4. Zerknij na Barum Bravuris 3HM, kolega ma i jest zadowolony.
  5. Osobiscie odradzam Ci Imperiale. Mialem je rok temu w AR 159 (1.9 JTDm 150KM mod na 180 KM), bo tez chcialem tansze opony. Auto na nich "plywalo" na suchej nawierzchni, na mokrej w ogole szkoda gadac. Przy aucie z zapasem mocy i sporym momentem sa tragiczne. Tania chinszczyzna. Ale zalezy tez jak i czym kto jezdzi.
  6. Ja na lato juz komplet zamowilem. Po wszelkich kalkulacjach padlo na Uniroyal RAINSPORT 3 225/45 R18 (https://www.sklepopon.com/opona-letnia/uniroyal-rainsport-3-225-45-r18-95-y-xlfr-61310). Mam nadzieje, ze mnie nie zawioda
  7. dzieki za odpowiedz! kwestie ta juz rozwiazalem, zlapalem odnowione alufelgi ori GM Speedline (7,5J x 18 41 ET) wlasnie z innego Signuma, takze teraz tylko pozostaje mi dobra gume 225/45 ogarnac i mozna ruszac
  8. A co sadzicie o gumie Toyo Proxes T1 Sport w rozm. 225/45/18 ?
  9. Witam. Moj Signum (Z20NET) wyjechal z fabryki na GM 7Jx17" ET41 5x110 (215/50/17). Mam dwa pytania: ad1. czy duzy wplyw na zachowanie auta na drodze bedzie mialo zalozenie do niego alufelg GM od Zafiry 7.5Jx18" ET37 5x110 (225/45/18) ? ad2. (...) alufelg z serii OPC 7.5Jx18"(H2) ET 47 5x110 (225/45/18) ? Chodzi mi o to czy przy takiej zamianie auto bedzie nadal wzglednie "normalnie" sie zachowywac i nie bedzie miala ta zamiana jakichs szczegolych przeciwskazan. Z gory dzieki za odpowiedz.
×
×
  • Create New...