Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cimon102

Forumowicz
  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

cimon102 last won the day on May 4 2013

cimon102 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About cimon102

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/08/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Suwałki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    AR 159 SW JTDm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Matej posłuchaj. Zczytaj błędu kompem. Zbyt wysokie ciśnienie na listwie - regulator do d***, zbyt niskie ciśnienie - pompa do d***. I tyle. Pompa moze na jałowym dawać odpowiednie ciśnienie, ale przy wyższych obrotach silnika może niewyrabiać z powodu nieszczelności i stąd te cyrki. Powodzenia
  2. Gdybyś kupił op-coma zaoszczedziłbys na czasie i kasie jaka wydałeś na zdjagnozowanie ustareki. Pompę bardzo łatwo jest zdjagnozować. Kup pompe Continentala - ponoć lepsza. Pozdrawiam
  3. Jakie jest cisnienie przy wyzszych obrotach? Obserwuj zadane i aktualne cisnienie paliwa w calym zakresie obrotów! Na jalowym moze byc ok, ale przy wyzszych cisnieniach pompa moze niedomagac. Pozdrawiam
  4. CIsnienie paliwa na listwe na biegu jalowym wacha sie w okolicy 5000kPa
  5. Witam. Mam problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Wymienione rok temu hamulce z przodu - komplet. Wsio ok. Od paru dni zaczęło coś mi piszczeć podczas jazdy z przodu. Ewidentnie słychać tarcie metalu o metal. Zaczyna piszczeć po parunastu przejechanych km. Jak hamulce się nagrzeją. Rozebrałem dziś hamulce. Przeczyściłem, nasmarowałem i jest lepiej - ciut lepiej ale dalej popiskuje po nagrzaniu. Wyprzedzam pytania: - tarcze nie są zwichrowane - klocki zbierają równo - tarcze i klocki w b dobrym stanie Help
  6. Ja polecam również stronke booking.com Mozna tam znalezc kwatere oraz hotel na nocleg po drodze. Sam z tego korzystam.Pozdrawiam
  7. W zeszłym roku jechałem przez słowację i węgry. W ty roku jade przez czechy,austrie i slowenie. Wszystko autosradami bez zadnych wygibasow. Pozdrawiam
  8. Wymien pompe i wszystko wroci do normy. Wypadanie zaplonu przy uszkodzonej pompie to norma. Za niskie cisnienie na poszczegolnych wtryskiwaczach i stad wypadanie zaplonu. Kup pompe continentala i smigaj. Powodzenia
  9. Wrzucam moj podwójny wydech z signum, Koncowki 120x85. Pozdrawiam
  10. Ja osobiescie jezdze na N8000, zrobiona na nich trasa Polska - Chorwacja i nie mam nic im do zarzucenia. Znajomy jezdzi na N6000 i też jest zadowolony. Ja polecam.
  11. Nie mow ze nie masz komu dac do przelutowania. Pelno jest przeciez w kazdym miescie serwisow rtv.
×
×
  • Create New...