Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

scapy

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About scapy

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Radom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 2.0Turbo.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czasem nawet przez kilka miesięcy nic się nie dzieje, i już się do tego przezwyczailem. Taki chyba po prostu urok A może kiedyś do zwykłych h7 wrócę, to już nie chce zmieniać.
  2. Właśnie mam dwa zestawy mtech 4300k. Z jakości światła jestem zadowolony, tylko czasem ten mały denerwujący problem występuje.
  3. Tak. Czasem załapie, i za drugim razem się włączy, a czasem nie. Praktycznie zawsze pomaga, zajrzeć pod maskę, odłączyć żarnik i jeszcze raz podłączyć. Żarniki i przetwornice zamieniałem miejscami, nie ważna które założę, ciągle prawa wywala. I to nie za każdym razem się dzieje, na razie wszystko działa, mam nadzieję że już tak zostanie
  4. Od kiedy założyłem hidy, mam ten sam problem. Kilka razy potrafi się tylko prawa strona nie zapalić, po kilku minutach jazdy sama się zapala. Próbowałem nowe żarniki, przetwornice, ale ciągnę tylko prawa strona. Błędów żadnych nie wywala, wszystkie kostki sprawne. Także, chyba taki urok.
  5. scapy

    Cewki

    Dzięki, za podpowiedz. Teraz już wiem co wybrać :)
  6. Witam, jakie cewki polecacie do 2.0turbo po chipie na 210 km?
  7. Połączenia wszystkie sprawdziłem. Rozłączyłem i złączyłem wszystko na nowo ale nic nie pomogło.
  8. koledzy, a może wiecie w czym jest problem, gdy włączę światła jedno zawszę się nie zapala. Po kilku minutach zapala się i już działa normalnie. Czasem dzieje się tak podczas jazdy, zgaśnie ale po chwili znowu się zapali. Może to być problem z przetwornica, bo kiedyś mi delikatnie zawilgotniała?
  9. Dzięki za podpowiedzi:) W poniedziałek pojadę gdzieś, gdzie robią tłumiki i mam nadzieję że to ogarną :)
  10. Sorry, tak. Lewa strona strona jest poprawie :) Kilka dni temu miałem spawany środkowy wieszak tłumika, i w sumie od doły patrzyłem jak robił to wyglądało że wszystko dobrze przyspawał. Możliwe że jednak coś spartolił?
  11. Witam Panowie, wiecie może czy to jest spowodowane? W sensie, końcówki wydechów są nierówno ustawione. Prawa strona zdjęcia jest poprawnie, tylko czemu lewa jest jakby wciśnięta? Próbowałem na gumach ją ręcznie wyciągnąć, ale po przejechaniu kilki km nadal wygląda jak na zdjęciu. Myślicie że już są gumy tłumika do wymiany?
  12. Koledzy, macie może jakies sprawdzone sposoby żeby przetwornica nie łapała wilgoci? Moja po osuszeniu ożyła, Tylko kwestia, jak teraz zamontować żeby kolejny raz nie było takiej niespodzianki? Rozkręcenie i cos podłożenie pewnie by pomogło, tylko nie chce jeszcze jej rozkręcać. Owinięcie stretchem mogło by pomóc, ale jak się przetwornica nagrzeje mogą być problemy. Jak Wy sobie z tym poradziliście ? :)
  13. Chętnie zobaczę, bo myślałem trochę nad mocniejsza barwa Powiedz jeszcze jak sprawują się w deszcz, nie znikają na mokrej drodze?
  14. A czy barwa nie jest zbyt niebieska? Ja mam 4300k, i chyba jest optymalnie. W nocy wszystko dobrze widać, barwa nie jest żółta tylko bardziej biała. Kiedyś właśnie myślałem o 6000k, ale obawiałem się że mogą za bardzo zwracać uwagę bez spryskiwaczy.
  15. Tak, próbowałem różnych kombinacji. Inny zarnik, przekladałem na drugą stronę i ciagle na tej nic nie świeciło. Ja miałem od początku na tej przeponej że, właśnie takie rzeczy się działy. Druga nigdy nie mrugała,i za każdym razem od razu się zapalała. Myślisz że jest sens kupować sama przetwornice czy cały zestaw. Tym bardziej ze na tym zestawie nie wywalało mi spalonej zarowki, a na innej przetwornicy może być różnie.
×
×
  • Create New...
UP