Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mcludi

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mcludi

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra B
  1. mcludi

    Stuki w przednim zawieszeniu

    Witam mam podobną sytuacje a mianowicie gdy auto stoi po nocy i jadę jest okej gdy zrobię kilkanaście kilometrów i auto się zagrzeje zaczyna coś pukać nie ważne czy jadę wolno czy szybko czy prosto czy w zakrętach cały czas coś wali. byłem na różnych stacjach i nic nie wykryli. Wczoraj gościu na stacji stwierdził że to może być wina półosi a inny mechanior wcześniej stwierdził ze to maglownica sam już nie wiem. Może miał ktoś coś podobnego ?? Chodzi o VB
  2. cichy jeśli możesz odpisz na pw napisałem do ciebie bd wdzięczny
  3. No ale właśnie mi oto nie chodzi bo jak mam wymienić pół silnika to chyba lepiej jakbym drugie auto kupił. Czyli nie wiesz co to może być??
  4. Witam ponownie dziś podpiołem auto pod komputer i co do błędów to pojawiły się takie: P1650 - Czas do zapalenia wskaznika przeglądów serwisowych - napięcie zbyt niskie - stałe P0135 - Ogrzewanie Sondy lambda HO2S (Bank 1, sonda 1) - zbyt niskie napięcie - stałe później na odpalonym silniku doszło jeszcze P0170 - ubogi skład spalin - stałe Był jeszcze błąd czujnika na wale ale po skasowaniu nie wyskoczył już ( nie pamiętam czy to był wał ale coś takiego) Ogólnie to wymieniłem świece trochę lepiej odpala ale sprawdzę dziś po 8h pracy jak odpali gdy będzie zimny A tak to objawy takie same długo kręci i czasem gaśnie gdy jest zimny na PB gdy wkosczy na gas jest wszystko okej ma moc i nie gaśnie. Nawet na rozgrzanym silniku na benzynie się dusi i wgle niema mocy praktycznie nie jedzie. Czy to może być sonda lambda czy problem leży gdzieś indziej? cichy pisał żeby wyregulować gaz no ale to na benzynie wgle nie jedzie a na gazie śmiga jak szalony, czy aby na pewno to gaz ??
  5. okej błędy bd miał możliwość sprawdzić dopiero w sobotę jak kolega z komputerem podjedzie. A czy to może być sonda lambda w passacie miałem podobnie silnik na zimnym dławił się nie miał mocy gasł dopiero na ciepłym było okej, Tylko że auto odpalało odrazu. I winą było wg mechanika uszczelki na kolektorze i sonda lambda.
  6. Witam mam vectre b z 2001r z silnikiem 1.8 16v Z18XE i problem jest taki że gdy kupiłem auto było wszystko okej po jakimś czasie gdy odpalałem silnik czasem potrafił zgasnąć mowa o silniku zimny po postoju ok 8h na ciepłym już było wszystko okej ogólnie to zgasł kilka razy w ciągu 3 miesięcy. Gdy kupowałem autko gościu twierdził że jest błąd sądu lambda ale niby jest nowa z Bosha i on tak już jeździ z rok i nic mu się nie działo, mi z początku tak samo więc uznałem ze to pewnie od gazu błąd wywala. Do czasu gdy kilka dni temu zrobiłem może z 70km i po zgaszeniu silnika ciężko odpalał tzn musiałem go kilkadziesiąt może kilkanaście sekund kręcić aby odpalił. Na drugi dzień tez ciężko mu było z odpaleniem ale gdy odpalił to strasznie się dusił i nie miał mocy czasem zgasł gdy przejechałem kilkaset metrów i przełączył się na gas wszystko było okej na benzynie strasznie zamula niema mocy dopiero przy rozgrzanym silniku ok 90'C na benzynie potrafi jechać. Co może być przyczyną czy to ta sonda? czy coś innego przy okazji nawaliło. Ogólnie to mocy nie miał na zimny (na benzynie) już jakiś czas ale mi to nie przeszkadzało do puki nie zaczęło się kręcenie długie i duszenie oraz gaśnięcie.
  7. Idzie ale jest to nie polecane z tego co mi mówili mechanicy od skrzyń każdy odradza powinno się auto zatrzymać i dopiero wtedy przełączyć bieg.
  8. Witam mam pytanie bo trochę przeglądałem google i coś niecoś znalazłem ale chciałbym się upewnić chciałbym bym dolać trochę oleju do automatycznej skrzyni biegów silnik 1.8 16v 125km, I zastanawiam się jaki olej z tego co czytałem najbardziej polecają dextron II ( zamiennik Mobil ATF 220) ale to pisali w 2009r. może się coś zmieniło?? mój olej ma barwę takiego bardziej brązowy podchodzący pod żółty, A z tego co wiem ATF 220 jest czerwony można je wymieszać nie bd się nic działo i czy olej wlewa się przez otwór bagnetu??
×