Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubanino

Forumowicz
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

kubanino wygrał w ostatnim dniu 3 Lipiec

kubanino ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O kubanino

  • Urodziny 1992.05.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów / Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC GTS 2007 3.0 CDTI V6 184 KM custom OPC-line

Ostatnio na profilu byli

382 wyświetleń profilu
  1. Stukanie przy ruszaniu

    Przeguby, poduszka amortyzatora (wątpie) hmmm ... z lewej strony od koła?
  2. Nie chcę Cię skłamać, ale w 2.2 świecie grzały od 5 stopni. W takim okresie przejściowym wkurzało mnie odpalanie, więc wyjąłem czujnik temperatury na jakiś czas ...
  3. Też bym sprawdził kompresje, to nie jest drogie, a powie Ci o stanie silnika znacznie więcej. Osprzęt to jedno, na pewno musi mieć czym oddychać (mowa o całym układzie wydechowym), sprawdź doładowania IC, Turbo (kto i gdzie to regenerował, czy na pewno dobrze), a jeśli nie masz DPF, to zobacz na 100% czy to nie przez wydech. Jaki przebieg :)?
  4. Podpinając się pod wątek - po jakim kilometrarzu była wycinka? U mnie dochodzi do 190kkm, ale odpukać oddycha wzorowo, nie chciałbym wycinać, patrzyłem nawet na zamienniki i nie jest "już" tak źle
  5. ŚCIĘTE OPONY OD ŚRODKA

    A Geometria? Zbieżność to jedno, pochylenie to drugie. W VC nie ma "fasolek" do regulacji, dlatego wszystko na kolumnie MC się opiera. Druga kwestia, ja miałem taki problem - panowie ustawiali Geometrię, gdy auto miałem załadowane gratami.... Teoretycznie nie powinno to mieć znaczenia, a jednak musiałem poprawić.
  6. Cześć wszystkim, w skrócie: Miałem 4 czujniki AC 13172567, które niestety uwaliłem przy wymianie felg i nie dało się z tym nic zrobić. Były zapieczone od nowości w felgach, które poprzedni właściciel używał i na lato i na zimę. Teraz z racji wymiany opon i felg na zimowę, chciałbym wrócić do tej przydatnej możliwości podglądu ciśnienia. Pytanie: "Czy po zakupie czujników z alleX (drogo, expres) o tym oznaczeniu, wystarczy wrzucić je do felgi i same się połapią? Czy takie czujniki należy wcześniej aktywować / parować?" Z góry dzięki za pomoc!
  7. Hej, na szybko: W piątek przed wyjazdem pojechałem na stację diagnostyczna, dałem kaske za 15 minut użyczenia kanału, szybka diagnoza - podgryzione przewody i dwa kable w okolicach chlodnoczki oleju (dlatego nie było widać z żadnego kąta). Jakiś zwierzak, malutki gryzoń. Ogarnalem opaska i odpukac jestem 2000km dalej. Upały są masakryczne, auto przezywa męki, ale dla tych widoków warto. W temacie mojego auta zdam relacje dzięki wszystkim za rady, wziąłem 2 litry płynu na drogę, ale po 2 tysiącach nie ubyla ani kropla.
  8. Nie chciałbym, żeby VC zawiodła podróżnych Zrobię jak mówisz, właśnie wpadłem na pomysł - po prostu stacja diagnostyczna. One nie mają terminów, raczej są czynne cały czas, zagadam diagnostę Jestem w trakcie przestawiania dnia z nocą, także kontroluję temat Dzięki Jarek za miłe słowa
  9. Poczytałem właśnie o uszczelniaczach i chociaż miałem go kupić, to nie kupię. :/ Podobno może zatkać nie to co trzeba i podobno zaczyna kleić w nieprzewidywalny sposób Jutro od rana będę atakować pobliskie warsztaty. Wydaje mi się, że wyciek nie jest duży, jeździłem jeszcze pod wieczór, pod autem było już sucho. Jedyne miejsce jakie było "świecące", to trochę smaru z przegubu (spadła mi obejma z osłony na wewnętrznym przegubie, na szczęście w porę to zauważyłem). Poza tym nic widocznego z góry i na pierwszy rzut oka z dołu nie puszcza wody. Cały czas zastanawia mnie, czy jest to związane z włączeniem klimatyzacji pierwszy raz od dawna? Jak sądzisz? Dam jutro znać jak to się skończyło i skąd cieknie, jeśli uda się wjechać na kanał
  10. Dzisiaj na szybkim spocie coś tam jeszcze popatrzyliśmy, ale w widocznych miejscach nie ma wycieku. Jutro spróbuję ogarnąć VC, ale wątpię, że 17 godzin przed wyjazdem uda się to zrobić... Będę walczył
  11. Prestone uszczelniacz do chłodnic jest ok?? Ma ktos doświadczenie? Jutro oczywiście będę szukał warsztatu na ostatni moment Tydzień temu zrobiłem grunt przegląd, więc to coś świeżego ...
  12. Ok, zdiagnozowałem metoda papieru toaletowego - płyn chłodniczy. Czy po włączeniu klimy, obieg idzie mała chłodnica, która moze być nieszczelna i ma to związek? Czy obieg działa tak samo bez użycia klimy i jest to niezwiązane ze soba?
  13. Cześć, Wiem że z klimy cieknie w upalne dni i to normalka, jednak pytanie. Dzisiaj dobiłem klimę, nie włączałem jej jakiś czas. Wyciek to tez nowość. Łącząc dwa fakty - czy woda, która cieknie po skropleniu jest konsystencji po prostu wodnistej, czy tam ma prawo się coś jeszcze dołożyć? Ta woda którą zbadałem nie jest po prostu wodą. Jest czymś pomiędzy płynem chłodniczym, a wodą. Niestety jutro mam wyjazd na prawie 3 tygodnie - Chorwacja. Jeżeli ktoś to kiedyś sprawdzał i woda ma być po prostu wodą, to wskakuję na jakiś kanał ASAP.
×