Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
173 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
kubanino last won the day on July 3 2017
kubanino had the most liked content!
Community Reputation
10 NeutralAbout kubanino
-
Rank
Średnio obeznany
- Birthday 05/29/1992
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Rzeszów / Kraków
Dodatkowe pola
-
Województwo
małopolskie
-
Auto
VC GTS 2007 3.0 CDTI V6 184 KM custom OPC-line
Recent Profile Visitors
-
Kazdy ma swoje hobby, ale nie kazdy ma kultowego OPLA ! Powodzenia! Temat przeczytany, na bogato
- 120 replies
-
- mickey garage
- remont nadwozia
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
To właśnie mają do siebie wycieki płynu. Nie widzisz, bo od razu paruje, jest gorąco pod maską. Kup tester on jest OK (do sprawdzania CO), natomiast czułbyś to w spalinach, w benzynie to charakterystyczny słodkawy zapach. Odpal auto, zdejmij zderzak, gdzieś w garażu i szukaj, musi być wyciek. Dla spokoju możesz wymienić zbiorniczek, może daje ciała. Sam męczę się z wyciekiem, z tym że on jest większy, ale tak szybko paruje, że nie zawsze mogę zdążyć go zobaczyć. Natomiast jak zaniedbasz i nie dopilnujesz płynu, to wtedy możesz właśnie przegrzać głowicę.
-
Już nawet nie pamiętam jaką Najpierw było papierami wodnymi od 1500 (były mocno zjechane) do 3000, a potem polerka i jakaś tania pasta polerska. Zabezpieczyłem lakierem bezbarwnym, który również poddałem papierom wodnym i na koniec pasta wykończenie. Ogólnie było OK, ale widać że amatorka gruba Jak w obecnej VC oddałem lampy do polerowania, to wróciły jak nowe. Teraz po 2 latach lewa pożółkła (auto stało 2 lata na parkingu lewą stroną do słońca), ale delikatnie.
-
Z racji swojego charakteru "zrób to sam", przerabiałem lampy. Wydaje się, że robota prosta, nie da się sp*****zielić. Ale licząc czas, nerwy i w przypadku nieudanej akcji ponowne działanie, nie warto. Za rozsądne pieniądze firma nie tylko poskleja, spoleruje, ale też udzieli gwarancji. Pierwszą VC potraktowałem samodzielnie polerką i klejeniem. Jedna lampa się udała, druga tak sobie. Nie wiedziałem jak to zrobić z głową, przegrzałem plastik, zrobiłem oczka przez nieudaną polerkę. Naprawdę się starałem, nie pykło
-
Możesz na przykład ściągnąć go na chwilę, sprawdzić czy wtedy spalanie wróci do normy, może gdzieś tam jest opór.
-
Wiem, że to trochę "z du$#y", mogę się mylić, ale obadaj alternator. Silnik pali więcej, bo gdzieś ma obciążenie :), jeśli tak wskazuje komputer. I sprawdź koniecznie wszystkie dopływy i przepływy powietrza. Moc się bierze z powietrza i paliwa. Brakuje powietrza, kompensuje paliwem .. Najprostsze rzeczy najpierw, ale mogę się mylić. Mechanik teoretyk to ocena dla mnie na wyrost
-
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Panowie, dzięki wszystkim za odpowiedzi i komentarze. Czas na obszerne podsumowanie. Odpowiedzi na postawione w tytule pytania, zebrane na podstawie kilku dni szukania w sieci, konsultowania z mechanikami i osobami zajmującymi się SWAPem. Pytanie 1: "Na co uwazać przy SWAPie i gdzie go zrobić? Czytałem tematy, ale są 2-3-4 letnie. " Jak robić SWAP w 2017, to najlepiej (nadal) kupić całego anglika, którego można sprawdzić, ewentualnie zostawić go sobie (jak jest fajne wyposażenie) na części. Skontaktowałem się z osobami sprowadzającymi. Koszt całej operacji, wedle różnych źródeł -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Macie Panowie rację, @Klosiu dobrze podsumował. W moim przypadku auto jest gotowe - nowe heble, nowe opony, dobra trakcja,zawiecha. Dlatego w ogóle pomysł z 2.0. Na razie kalkuluje koszty, a przede wszystkim czas. Na dniach będę wiedział co robię, natomiast w temacie nurtują mnie zadane na starcie dwa pytania. Muszę podsumować wartosc gratow, bo sporo dołożyłem, przekalkulować i podjąć decyzję. -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Sizon, masz rację w 100, a jak widzisz ja też nie jestem zamkniety. Temat jest przygotowany pod osoby, które takie swapy robią. Dla mnie to czysta kalkulacja. Chcę się w miarę elastycznie poruszać, a robienie po 350 koni i latające bokiem korby nigdy nie były moim priorytetem. Natomiast coś czego nie wiedziałem prawie dwa lata temu, to wysokie koszty obsługi Z30 w Krakowie i podejście okolicznych mechaników, a także problem który mnie dopadł w ostatnich dniach, niestety -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Gdybyś miał zaufanego i pozytywnie nastawionego mechanika byłoby łatwiej Przeliczę to, popytam ludzi którzy swapują jakie koszta w tym przypadku i na pewno wezmę pod uwagę. Wiesz jak to jest, karta papieru i jakiś kosztorys trzeba do tego wszystkiego mieć :/ Mam nadzieję, że osoby zajmujące się tego typu tematami podłączą się do wątku, na pewno takich leszczyków jak ja mają co tydzień w serwisie i są opykani w kwestii swapów, popytu na części i finalnego rozliczenia -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Ludzie z forum wstawiają sztywne koło od Saaba 9-3 -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
To jest mega słuszna uwaga, dlatego staram się obliczyć, czy finalnie, pozbywając się gratów z Z30dt, skrzyni, osprzętu, sprzęgła jestem w stanie finalnie osiągnąć koszta na poziomie 3 000. Stąd cały temat i pytania zawarte w temacie. Bo jeśli tak, to moim zdaniem warto, a na koniec wrzucić LPG, który podobno z20net lubi Gdybym miał lipną budę, wyposażenie i ogólny stan VC, to bym nie myślał o SWAPIE, tylko sprzedał i olał sprawę -
Może zassało Ci jakieś śmieci do pompki, ja tak miałem kiedyś. Rozebrałem to wszystko, wyczyściłem bak, wyczyściłem koszyczek i spokój na lata. Po prostu było mało paliwa, w baku syf i przytkało
-
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Zdecydowanie nie, na ten moment zależy mi na tym, aby w miarę żwawo auto nadal jeździło, ale nie zamierzam się tym ścigać, bo to byłby wóz z sianem na kołach W ogóle w przypadku VC słowo "tuning" to bardziej adaptacja do wygodnej jazdy niż tuning w pojęciu jakie się nasuwa Z30DT to duże wydatki, które do tej pory mnie unikały i które moim zdaniem mogą być nieuzasadnione, jeśli dwukrotne wywalenie wody przez pompe = UPG ze wskazaniem na opadnięte tuleje. Jeśli nie, spoko, niech dalej jeździ, póki co 1.8 benzyna - to jest za słabe aby się wygodnie poruszać 2.2 obie wersje można w og -
Swap z30dt -> z20net i ogromna prośba do doświadczonych użytkowników
kubanino replied to kubanino's topic in mechaniczny
Szkoda mi się pozbywać VC, bo sporo w niej zrobiłem. Jeśli okaże się, że nic poważnego z Z30Dt się nie dzieje, to jedynie wstrzymam się ze swapem, lub sprzedam całe auto. Dlaczego? Mruczy ekstra, kultura pracy i spalanie też ekstra. Jednak ostatnio, przynajmniej w Krakowie zobaczyłem awersje mechaników do tego silnika. Miałem fart, bo egzemplarz zadbany i nie było za wiele do roboty, jednak koszty są mimo wszystko 2x większe na wszystkim. Chcemy kupić z Żoną mieszkanie, oczywiście 70% - 80% pójdzie w kredo, dlatego nie wchodzi w grę nowsze auto, a to jest (poza silnikiem) raczej pewne Stąd ba