Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

suzam

Forumowicz
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O suzam

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c gts z 18 xe 2003 r. lpg

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. oczywiście winą była zła regulacja lpg po wymianie reduktora-zła adaptacja spalin-takich mamy szpeców od lpg-druciarzy.Zakupiłem fejsa i nareszcie wyregulowałem-ale jeżdzę bez kata
  2. miałem to samo,efekt-urwało szpilkę kolektora-masakra z naprawą-przy okazji wybiłem ceramikę kata-auto ożyło.Narazie od 6 mcy jeżdzę bez kata-bez emu sondy 2-nieraz wyskoczy błąd -wywalę op-comem .Chyba trzeba będzie zakupić nowy zamiennik -jak mnie ścigną na przeglądzie...
  3. suzam

    Branie oleju

    no tak ,pewnie wiercił kolektor bez ściągania-wszystko jasne-wióry ,porysowane szklanki i dlatego zaczoł brac
  4. u mnie było to samo,z tym że wytworzyła się wysoka temperatura i wysokie ciśnienie spalin w kolektorze ,że urwało szpilkę-dużo pracy i koszty.Wywaliłem kata,jeżdzę bez emulatora już 2 mce,narazie check nie wywala
  5. wersja softu 8/2010 nie daje rady natomiast progiem vaux wszystko programuje ok
  6. właśnie ja tak zrobiłem,bo wpadał do środka i za diabła nie mogłem go wyciągnąć.
  7. dzisiaj aktywowałem tempomat/wersja 08/2010 nie daje rady zaprogramować silnika-pomaga vaux-com.wersja 08/2010 tez nie pokazywała że założyłem i działa czujnik sprzęgła-w vaux-com pokazuje poprawnie.Reasumując za menetkę i czujnik plus wysyłka dałem 62zł i wsio śmiga,nawet kontrolka świeci.Pozdrawiam
  8. potwierdzam,w poprzednim aucie astra g 1.6 z16se,na czerwonych valtekach zrobiłem 120 tyś.km. zmieniałem tylko filtry.Teraz w vetrze c gts 1.8 tez je mam i zero problemów.
  9. Dzisiaj po dwu tygodniowej męce ,wymieniłem cewkę i narazie jest ok.Objawy były takie: check zapalał się tylko na lpg-wypadanie zapłonu na cylindrze 3,na pb było ok,do czasu,ostatnio zaczął też szarpać na pb.Wymieniłem świece na boscha 1-elektrodowe-bez poprawy/regulacja wtrysków lpg i ustawianie instalki lpg-bez poprawy.Jesli by nie pomogło wymiany cewki to już tylko ECU.Ale narazie ok,zobaczymy jak trochę pojeżdzę-listwa tania 149zł -azja,ale 2 lata gwarancji,nie zakładałem tej pokrywy plastykowej na silnik-może będzie lepsze chłodzenie cewki?
×
×
  • Utwórz nowe...