Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

suzam

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O suzam

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c gts z 18 xe 2003 r. lpg

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. u mnie było to samo,z tym że wytworzyła się wysoka temperatura i wysokie ciśnienie spalin w kolektorze ,że urwało szpilkę-dużo pracy i koszty.Wywaliłem kata,jeżdzę bez emulatora już 2 mce,narazie check nie wywala
  2. suzam

    Montaż tempomatu

    wersja softu 8/2010 nie daje rady natomiast progiem vaux wszystko programuje ok
  3. suzam

    Montaż tempomatu

    właśnie ja tak zrobiłem,bo wpadał do środka i za diabła nie mogłem go wyciągnąć.
  4. suzam

    Montaż tempomatu

    dzisiaj aktywowałem tempomat/wersja 08/2010 nie daje rady zaprogramować silnika-pomaga vaux-com.wersja 08/2010 tez nie pokazywała że założyłem i działa czujnik sprzęgła-w vaux-com pokazuje poprawnie.Reasumując za menetkę i czujnik plus wysyłka dałem 62zł i wsio śmiga,nawet kontrolka świeci.Pozdrawiam
  5. potwierdzam,w poprzednim aucie astra g 1.6 z16se,na czerwonych valtekach zrobiłem 120 tyś.km. zmieniałem tylko filtry.Teraz w vetrze c gts 1.8 tez je mam i zero problemów.
  6. Dzisiaj po dwu tygodniowej męce ,wymieniłem cewkę i narazie jest ok.Objawy były takie: check zapalał się tylko na lpg-wypadanie zapłonu na cylindrze 3,na pb było ok,do czasu,ostatnio zaczął też szarpać na pb.Wymieniłem świece na boscha 1-elektrodowe-bez poprawy/regulacja wtrysków lpg i ustawianie instalki lpg-bez poprawy.Jesli by nie pomogło wymiany cewki to już tylko ECU.Ale narazie ok,zobaczymy jak trochę pojeżdzę-listwa tania 149zł -azja,ale 2 lata gwarancji,nie zakładałem tej pokrywy plastykowej na silnik-może będzie lepsze chłodzenie cewki?
×