Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MojaVectraGTS

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About MojaVectraGTS

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra GTS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wyślij zdjęcie kół jak wygląda 18 na profilu 45. Ja mam na 40 a na 45 wydaje mi się za wysoko, chociaż na tabliczce pisze że 18 mają być na 45 co się z tym nie zgodzę.
  2. Witam. Ja dopiero regenerowalem skrzynie u Pana Kamila i powiem tak. Że używana skrzynię kupisz i tak będziesz musiał regenerować. U mnie był do wymiany sterownik bo skrzynia szarpała z R na D z D na N. Kosz 2500 zł nowy sterownik nie regenerowany+ robota i olej. Sterownik teraz posmiga napewno z 300 000km. A jak walenie uszczelnienie skrzyni to wylecą ci 4,5,6 bieg a na manualnu będziesz miał pierwsze 3 biegi. Koszt naprawy całej skrzyni na nowych częściach około 4 000 zł. Ja bym osobiście nie kupił używanej bo może być w gorszym stanie niż twoja.
  3. Od razu sprawdź łożyska w Macphersonach. U mnie przez zatarte łożysko pękła sprężyna....
  4. Dzisiaj założyłem sprężyny z 2.0T i powiem tak auto siadło bardzo malutko prawnie w ogóle. Powinny po jakimś czasie jeszcze siąść i się ułożyć (mam taką nadzieję) a plusy? Autko teraz płynie po drodze. Jest sztywne na boki ale lepiej znosi nierówności. Przy IDS+ sprężyny z 2.0T naprawdę czuć różnicę w jeździe. Jest o wiele lepiej
  5. Bardzo mądra uwaga. Przekalkuluje to i dam znać co zdecydowałem.
  6. Czemu na własną odpowiedzialność? Bo nie są przystosowane do regulowanego zawieszenia?
  7. A tak wygląda tył na oryginalnych ph. Na 15 zimowych masakrycznie to wygląda.... A na letnich aż tak nie widać.
  8. tak wygląda przód na nie oryginalnych sprężynach. Prawdopodobnie 335mm Opony zawysokie bo 215/55/17.
  9. Dziękuję Ci bardzo:) a wysokosciowo będzie to samo jak oryginał? Bo mam już nieorginaly i siedzą wyżej.... Wiem że są 315mm tylko nie wiem czy nie będzie za nisko....
  10. Witam moze mi ktoś sprawdzić jakie powinienem mieć sprężyny z przodu? W0L0ZCF6861026057
  11. Witam. Jakie Dystanse do Tomasony TN4 18/ 40Et zawieszenie w aucie oryginalne.
×
×
  • Create New...