Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arnooldzik

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About arnooldzik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy to jest ten schemat? Bo znalazłem różne. I czy mógłby mi ktoś mniej więcej chociaż podpowiedzieć gdzie szukać + a gdzie masy? Szczerze mówiąc za bardzo nie umiem czytać takich schematów
  2. Ok, już wyjalem kompa, jak mogę go sprawdzić? Czy raczej sam tego nie zrobię?
  3. Czy to jest złącze komputera przy bezpiecznikach?
  4. A gdzie szukać przyczyny Panowie?
  5. Panowie podłączyłem ten czerwono czarny kabelek, dalej check sie nie świeci. Co dalej mogę zrobić? Gdzie w tym modelu jest komputer?
  6. a więc tak, używam programu Tech2 i jak kliknę silnik, to normalnie się łączy i wyrzuca mi błąd P1230 jako aktywny, ale oprócz tego jak chcę wybrać immo albo coś innego z elektronika, to nie się nie pojawia. A kontrolka silnika dalej nie mruga, tak jak wcześniej, nawet się nie pokazuje. Sprawdziałem wszystkie bezpieczniki i wszystko jest okej, ale zauważyłem, że w miejscu bezpiecznika FV6 zamiast tak jak jest napisane wszędzie 20A przy silniku benzynowym, jest włożony bezpiecznik 60A, ale sprawdziałem go i jest okej. Natomiast zauważyłem, że przy + zacisku akumulatora jest kabelek koloru czerwono czarnego, który wychodzi razem z kabelkiem koloru czarnego z tej nakładki, pod którą są bezpieczniki m.in ten fv6 i ten kabelek czarny jest podłączony do akumulatora, a czerwonoczarny jest ewidentnie oderwany. Prawdopodbnie jest urwany dlatego, że wyciągałem akumulator i podczas tej operacji mógł się urwać. Jest na tyle krótki, że muszę do przedłużyć i dopiero podłączyć do + akumulatora, bo jak teraz przykładam to nic się nie dzieje, a jest możliwość, żeby było to związane z wiązką? Bo w sumie to nie pamiętam czy on był przymocowany do tego + na aku czy nie był. Ale wyjmowałem aku po podłączeniu kompa, więc mogłem przypadkowo go urwać.
  7. a więc tak, używam programu Tech2 i jak kliknę silnik, to normalnie się łączy i wyrzuca mi błąd P1230 jako aktywny, ale oprócz tego jak chcę wybrać immo albo coś innego z elektronika, to nie się nie pojawia. A kontrolka silnika dalej nie mruga, tak jak wcześniej, nawet się nie pokazuje. Sprawdziałem wszystkie bezpieczniki i wszystko jest okej, ale zauważyłem, że w miejscu bezpiecznika FV6 zamiast tak jak jest napisane wszędzie 20A przy silniku benzynowym, jest włożony bezpiecznik 60A, ale sprawdziałem go i jest okej. Natomiast zauważyłem, że przy + zacisku akumulatora jest kabelek koloru czerwono czarnego, który wychodzi razem z kabelkiem koloru czarnego z tej nakładki, pod którą są bezpieczniki m.in ten fv6 i ten kabelek czarny jest podłączony do akumulatora, a czerwonoczarny jest ewidentnie oderwany. Prawdopodbnie jest urwany dlatego, że wyciągałem akumulator i podczas tej operacji mógł się urwać. Jest na tyle krótki, że muszę do przedłużyć i dopiero podłączyć do + akumulatora, bo jak teraz przykładam to nic się nie dzieje, a jest możliwość, żeby było to związane z wiązką? Bo w sumie to nie pamiętam czy on był przymocowany do tego + na aku czy nie był. Ale wyjmowałem aku po podłączeniu kompa, więc mogłem przypadkowo go urwać.
  8. a więc tak, używam programu Tech2 i jak kliknę silnik, to normalnie się łączy i wyrzuca mi błąd P1230 jako aktywny, ale oprócz tego jak chcę wybrać immo albo coś innego z elektronika, to nie się nie pojawia. A kontrolka silnika dalej nie mruga, tak jak wcześniej, nawet się nie pokazuje. Sprawdziałem wszystkie bezpieczniki i wszystko jest okej, ale zauważyłem, że w miejscu bezpiecznika FV6 zamiast tak jak jest napisane wszędzie 20A przy silniku benzynowym, jest włożony bezpiecznik 60A, ale sprawdziałem go i jest okej. Natomiast zauważyłem, że przy + zacisku akumulatora jest kabelek koloru czerwono czarnego, który wychodzi razem z kabelkiem koloru czarnego z tej nakładki, pod którą są bezpieczniki m.in ten fv6 i ten kabelek czarny jest podłączony do akumulatora, a czerwonoczarny jest ewidentnie oderwany. Prawdopodbnie jest urwany dlatego, że wyciągałem akumulator i podczas tej operacji mógł się urwać. Jest na tyle krótki, że muszę do przedłużyć i dopiero podłączyć do + akumulatora, bo jak teraz przykładam to nic się nie dzieje, a jest możliwość, żeby było to związane z wiązką? Bo w sumie to nie pamiętam czy on był przymocowany do tego + na aku czy nie był. Ale wyjmowałem aku po podłączeniu kompa, więc mogłem przypadkowo go urwać.
  9. Lpg zwykle, nie sekwencja. Rok 1997
  10. Panowie a co najgorsze, po tym jak mechanik podłaczył kompa, teraz postała troche bez aku, wsiadam, chciałem go zaciagnac do mechanika a tu lipa. Kontrolka silnika w ogóle się nie pojawia, ani przy zapłonie ani nic, wcześniej cały czas mrugała. Co zrobić??
  11. Witam szanownych forumowiczów. Mam taki problem jakiś czas temu kupiłem Vectre B , silnik 1.8 z gazem. Wszystkie było ok, ale ostatnio podczas jazdy mi zgasla i nie dało się jej odpalić, tzn kręci, ale nie ma.iskry, sprawdzałem. Oprócz tego miga kontrolka silnika. Wyczytalem na forach, że mrugajacy check to uszkodzony immobiliser, po podłączeniu do komputera wyskoczyło, że nie chce przyjąć kluczyka immobiliser i błąd p1230. Co radzicie zrobić? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...