Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Maran1983

Forumowicz
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra c 2.0t z20net
  1. Wsumie masz rację lepiej wymienić na dobre przednie tuleje i spokój. Będę miał chwile to zadzwonię do ASO opel i spytam jaki koszt będzie ich tulei plus wymiana. Jak coś zrypią przy wymianie to będą robić. Pewnie nie jedną vectre już robili to wiedzą o co chodzi.
  2. Ciekawe czy ciężko je wymienić lub czy poprostu lepiej na allegro kupić nowe kompletne sanki za 650zl i wymienić je. Koszt trochę większy ale są wprasowane oryginalnie. Cena już nie gra roli byle przestał terkotać czy stukać. Teraz w chłodniejsze dni słychać to bardziej.
  3. Znalazłem na allegro przednie tuleje to chyba takie mają być plus 2 inne z tyłu sanek. Zdjęcie tuleji nr 3. Link Allegro http://allegro.pl/tuleja-guma-sanki-przednie-opel-vectra-c-signum-i6830818038.html
  4. Całkiem możliwe że i u mnie one stukają bo zawieszenie jest igła. Mówisz o tych tulejach co są z przodu śruba nr 6.masz może stronę gdzie można kupić oryginal.
  5. To u mnie tak samo jest. Narazie nie wiem co to.
  6. Będę miał chwile to zostawię auto u mechanika i niech patrzą po kolei.
  7. A tu bardziej przy ruszaniu jest kilkanaście stukow głuchych czy metalicznych. Jakby coś luźne było na kołach lub przy silniku. Ciężko dokładnie powiedzieć skąd te stuki. Chyba że jakaś poduszka od silnika urwana.
  8. Również jak dam drugi bieg przy małych obrotach to tak samo barabani dopuki nie złapie wyższych obrotów.
  9. Stuki są cały czas przy ruszaniu na wprost jak i nawet na luzie po dolkach. Nie wiem jak łożysko na podporze wału półośi. No chyba że coś na maglownicy chociaż przy zgaszonym silniku i daje kierownica prawo lewo nie ma żadnych stukow
  10. Chodzi że te stuki mogę wywołać również jak zaciągne ręczny i puszczam sprzęgło żeby obroty spadły wtedy też jest te stukanie. A ile jechałem bez smaru to nie wiem ale trochę napewno bo w jednym chyba mało co było w drugim wmiare chyba świeżo ale też dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć. Napewno z tymi przgubami bez smaru jechałem powyżej 200km i były jakby wibracje na budzie i te stuki się nasilily teraz chyba bardziej. Może to że temperatury są niższe
  11. Witam czy ktoś pomoże. Vectra c 2003 rok z20net 2.0t. Stuka podczas ruszania i na niewielkich dołkach. Szczególnie przy ruszaniu pod górkę z mniejszymi obrotami. Jest takie stuk stuk stuk i dalej ok. Szczególnie lepiej słychać jak jest niższa temperatura na dworze. Tez np zaciągne ręczny i puszczę sprzęgło tak żeby były obroty 600-700 to słychać te stukanie. W okolicy prawego koła. Na przeglądzie nic nie wyszło wszystko sztywne. Mechanik słyszał jak zaciąglem ręczny i były te stuki ale nie wie skąd dochodzą. Wymienione są poduszki i łożyska lemforder oraz amortyzatory bilstein ale brak poprawy. Wcześniej z dwóch przegubów wewnętrznych wyleciał smar pekly osłony zostały wymienione ale sprawdzali to niby są ok. Czy przeguby wewnętrzne też będą stukać na nierównej drodze przy niedużej prędkości. Są też drgania kierownicy od 100km do 130km koła nowe wyważone. Czy może jakieś łożysko puka w piascie. Ogólnie brak luzow.
  12. stuki - zagadka

    Witam czy ktoś pomoże. Vectra c 2003 rok z20net 2.0t. Stuka podczas ruszania i na niewielkich dołkach. Szczególnie przy ruszaniu pod górkę z mniejszymi obrotami. Jest takie stuk stuk stuk i dalej ok. Szczególnie lepiej słychać jak jest niższa temperatura na dworze. Tez np zaciągne ręczny i puszczę sprzęgło tak żeby były obroty 600-700 to słychać te stukanie. W okolicy prawego koła. Na przeglądzie nic nie wyszło wszystko sztywne. Mechanik słyszał jak zaciąglem ręczny i były te stuki ale nie wie skąd dochodzą. Wymienione są poduszki i łożyska lemforder oraz amortyzatory bilstein ale brak poprawy. Wcześniej z dwóch przegubów wewnętrznych wyleciał smar pekly osłony zostały wymienione ale sprawdzali to niby są ok. Czy przeguby wewnętrzne też będą stukać na nierównej drodze przy niedużej prędkości. Są też drgania kierownicy od 100km do 130km koła nowe wyważone. Czy może jakieś łożysko puka w piascie. Ogólnie brak luzow.
  13. Stukanie w przednim zawieszeniu

    Witam czy ktoś pomoże. Vectra c 2003 rok z20net 2.0t. Stuka podczas ruszania i na niewielkich dołkach. Szczególnie przy ruszaniu pod górkę z mniejszymi obrotami. Jest takie stuk stuk stuk i dalej ok. Szczególnie lepiej słychać jak jest niższa temperatura na dworze. Tez np zaciągne ręczny i puszczę sprzęgło tak żeby były obroty 600-700 to słychać te stukanie. W okolicy prawego koła. Na przeglądzie nic nie wyszło wszystko sztywne. Mechanik słyszał jak zaciąglem ręczny i były te stuki ale nie wie skąd dochodzą. Wymienione są poduszki i łożyska lemforder oraz amortyzatory bilstein ale brak poprawy. Wcześniej z dwóch przegubów wewnętrznych wyleciał smar pekly osłony zostały wymienione ale sprawdzali to niby są ok. Czy przeguby wewnętrzne też będą stukać na nierównej drodze przy niedużej prędkości. Są też drgania kierownicy od 100km do 130km koła nowe wyważone. Czy może jakieś łożysko puka w piascie. Ogólnie brak luzow.
  14. Stukanie w przednim zawieszeniu

    Witam czy ktoś pomoże. Vectra c 2003 rok z20net 2.0t. Stuka podczas ruszania i na niewielkich dołkach. Szczególnie przy ruszaniu pod górkę z mniejszymi obrotami. Jest takie stuk stuk stuk i dalej ok. Szczególnie lepiej słychać jak jest niższa temperatura na dworze. Tez np zaciągne ręczny i puszczę sprzęgło tak żeby były obroty 600-700 to słychać te stukanie. W okolicy prawego koła. Na przeglądzie nic nie wyszło wszystko sztywne. Mechanik słyszał jak zaciąglem ręczny i były te stuki ale nie wie skąd dochodzą. Wymienione są poduszki i łożyska lemforder oraz amortyzatory bilstein ale brak poprawy. Wcześniej z dwóch przegubów wewnętrznych wyleciał smar pekly osłony zostały wymienione ale sprawdzali to niby są ok. Czy przeguby wewnętrzne też będą stukać na nierównej drodze przy niedużej prędkości. Są też drgania kierownicy od 100km do 130km koła nowe wyważone. Czy może jakieś łożysko puka w piascie. Ogólnie brak luzow.
  15. naprawa CIM ?

    ECU wymienione na używane nowy program vectra chodzi. Także w starym kompie ktoś coś nagrzebal nie tak.
×