Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vikusia12

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Vikusia12

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.2 DTI 2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak pisalam wczesniej mam ten samochód od ponad 10 lat, zazwyczaj było tankowane do pełna i jezdzone do momentu zaświecenia się kontrolki Paliwa, nigdy nic się nie działo. Stwierdzenie ze jezdze na oparach jest błędne. Sterownik był naprawiony, jest w 100% sprawny. A jak można sprawdzić szczelnosc układu paliwa?
  2. Witam, ponownie, tyle co pisalam o pozytywnym rozwiązaniu problemu z moja Vectra a problem znowu się pojawił. Mianowicie.... Stało ie to juz drugi raz, podczas dość powolnej jazdy, a drugi raz przy ruszaniu Viki po prostu zgasla, odpalila znowu tylko na plaka. Pierwszy raz przytrafiło mi się to gdy jechalam na stacje paliw na rezerwie, stalam ma czerwonym, gdy światła się zmieniły fura stanęła i koniec(jak to mowia JA MU W GAZ,A ON ZGASŁ)Odpalił na plaka i potem jeździł normalnie jakieś dwa tygodnie, kolejny raz znowu podczas jazdy na cpn kilka metrów od tego miejsca co poprzednio znowu to samo!! Po scholowaniu dolaniu paliwa dalej problem bo nie chce odpalać, jak juz odpadli to przejedzie kawałek i przerywa delikatnie i staje. Paliwo ma wtryski Dochodzi.. Ktoś poradzi co sprawdzić?
  3. Witam, tak dla informacji szukającym podobnego przypadku jak mój chciałam poinformować że przyczyną mojej usterki był sterownik . Vectra dzisiaj zrobiła pierwsze 100km od usterki i była niezawodna jak zawsze :-)
  4. Wszystko to bylo sprawdzone, ale ostatecznie Silnik, kręci ale jednak nie wchodzi na obroty, na wtryskach leci ropa ale leci bez ciśnienia, po prostu się leje, wiec ostatecznie jednak to pompa niestety, tak twierdza lokalni mechanicy
  5. Dzisiaj rozrusznik zmieniony, odpala na plaka ale bez niego gasnie. doszły problemy takie jak swiecacy cały czas migacz ( świecą się wtedy lampy od strony kierowcy), załącza się i pracuje cały czas wentylator, brak reakcji na pedał gazu, jakby go nie bylo, podczas pracy silnika święci tylko strzałka migacza, check nie świeci, czy te problemy mogą być spowodowane wymiana tego tranzystora w sterowniku ? Jeśli nie to co innego ?
  6. A jest taka opcja, ze rozrusznik padł właśnie od pompy? I ze to ona była przyczyna spalenia się rozrusznika ?
  7. No mam cicha nadzieje ze to jednak nie ta słynna pompa ..
  8. W obecnej chwili nie mam jak sprawdzić czy check świci czy nie, dopiero jutro po wymianie rozrusznika. Dodam ze Vectra od sprowadzenia z zagranicy czyli 11 lat nigdy nie miała żadnych problemów z zapowietrzaniem i nigdy nie było nic robione przy pompie, a ma przejechane ponad 300 000. Naprawy wszystkie na bieżąco ale to zwyczajne drobne naprawy, zawsze miała w baku paliwo nigdy nie jeździła na rezerwie. Była jak dotąd bezawaryjna..wiec może jednak nadszedł jej czas..
  9. Czyli bez podpiecia pod komputer żadnej "diagnozy" nie da sie ustalić? Jak juz rozrusznik będzie działał to nie da się nic więcej sprawdzić? Oprócz przegladniecia tych wężyków.
  10. Vectra 2,2 dti. Witam, jestem tu nowa i mam duży problem z Vectra. Auto jeździło do końca. Po powrocie do domu auto zostało zgaszone i rano juz nie odpalilo. Rano po wielkich trudach odpalil na plaka i maz zawiózł Vectre do mechanika jakieś 20km dalej, ten po tygodniu sprawdzenia filtrów i przejrzeniu ogólnym stwierdził ze się nie zna. Po tygodniu znowu u mechanika odpalił z trudem na plaka i wrócił samochód do garażu. Tam pojawił się problem z rozrusznikiem który przestał kręcić. Ostatecznie okazało się ze na krótko działa ale w samochodzie nie. Czyli bendix spalony czy cos. W międzyczasie był wymieniony tylko w sterowniku tranzystor ale nie zostało ostatecznie sprawdzone czy to było przyczyna. Teraz dopiero zakupie nowy rozrusznik i Szukam jakiejś podpowiedzi co sprawdzać dalej. Czy to definitywnie pompa?
×
×
  • Create New...