Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

OGRAL

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About OGRAL

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra C zd30dt

Recent Profile Visitors

93 profile views
  1. Panie Kolego i jak tam rozwój sytuacji ... Mam u siebie dokładnie ten sam problem. Też obwiniam alarm za uciekający prąd w aucie.... .Podoba mi się Twój tok myślenia i szukanie winnego. Daj znać czy uratowałeś sytuację.
  2. najgorzej allegro i olx przetrząśnięte..... czekam na telefon od ubezpieczyciela. Z AC chyba to załatwię. Nowy z valeo to około 2000 koła ponad 3 w aso....jakaś kpina... Gość który rozbiera vectry mówi, że jeszcze nie widział lampy z ksenonem. ....
  3. lampy nie pasują ... moja ma 9 pinów na wtyczce a ta ma 8 .... Nic dzwoniłem do ubezpiczyciela zobaczymy co zdziała ... Pozdrawiam .
  4. jeżeli mam ksenon na czarnym kloszu to rozumiem nie ma zbyt wielu możliwości tylko szukać valeo ? Dzięki za pomoc....
  5. a jak by tam anglika wsadzić ? Raczej w gre wchodzi nowa ... w sensie używka.
  6. Panowie .... Dupny poroblem...... Jaka jest szansa, że gołąb uderzy CIę w auto. ...... A jaka jest szansa, że ten gołąb uderzy w reflektor rozwalając go :(... https://photos.app.goo.gl/T6zOOWraTs0aaKZN2 Pytanie jakie kupić, a możę ktoś ma na zbyciu.... Vectra kombi poliftowa 2008 rok ksenon. Muszę szybko coś wykombinować bo jak się tam wilgoć dostanie to jeszcze ksenony będę miał do wymiany;/ jakiś pomysł ...
  7. to jest kolejny mój trop jak się naładuje akumulator to sprawdzę po kolei bezpieczniki .... tylko, że sam proces jest żmudny..... każdy bezpiecznik + zamykanie samochodu + czas uśpienia.... pffff.... następna sobota cała moja...
  8. radio fabryczne... nic czekam aż się naładuje akumulator.... alarm to chyba nie jest bo ta dioda nie miga wcale niezależnie czy otwieram czy zamykam samochód( autoalarm hpb mop3a lub 4a)
  9. Panowie, czy normalnym jest objaw który zauważyłem ostatnio. Śmigam teraz autem codziennie po 40 km ... i widzę różnicę w ładowaniu akumulatora w trakcie jazdy. Z poziomu ukrytego menu ... przez pierwsze kilka.... kilkanaście km ( nawet 10-15) ładowanie rośnie od 13,2 do 13,8. Po tych 10-15 km następuje skok do 14,1 i już tak zostaje do końca trasy. Wcześniej było tak, że przez 2-5 km było 13,7-13,8 i potem był skok na 14,1 ... Pytanie czy to efekt już prawie rozładowanego akumulatora ( minął miesiąc od ładowania go do 100% :). Czy po prostu ten typ tak ma :}
  10. Tak jest samochód został na prawie 30 minut z wpiętym miernikiem drzwi zamknięte klema odpięta i pomiar 0,4 ampera Tak im to tez wytłumaczyłem ... ich odpowiedź mnie pokonała. Powiedzieli, że "system" sprawdza czy wszystkie moduły odpowiadają na zapytania ( coś jak adres ip do serwera) i jeżeli nie ma odpowiedzi to te zapytania są wysyłane cały czas i dlatego brak bezpiecznika rozładował akumulator .... dodam tylko, że to oni grzebali przy bezpiecznikach ... no ale ... Podobno w vectrach ciągle psuje się jakiś moduł ecn ? nie pamiętam dokładnie. Żeby go wymienić trzeba cały panel klimy zdemontować .... Zaraz zobaczycie temat w dziale ogłoszenia sprzedam vectre ... ... a tak poważnie to dopiero 7 stycznia mogę ją oddać na gwarancji na naprawę ... ale czy jest sens ... znowu wymienić bezpieczniki .... ;/ Muszę sprawdzić dokładniej o co chodzi z alarmem i światłem w bagażniku ... bo dlaczego ktoś wymontował syrene alarmu ..... i dlaczego światło w bagażniku świeci ....
  11. Witam, Panowie, mega problem. Uciekający prąd. Auto stoi 2 dni i jest spory problem z jego odpaleniem. Pacjent to vectra 3.0 po lifcie z 2008 roku. Co wymienione: nowy akumulator ( stary akumulator padł przez ciągłe rozładowywanie auta) alternator po regeneracji + jakieś rolki + mostek czy regulator jak zwał tak zwał. ( ładowanie w trakcie jazdy po kilku km to 14.1 ) wymienione końcówki kabli przy akumulatorze. ( elektryk stwierdził że się grzeją więc je obciął i wstawił nowe oczka) Co zmierzyłem akumulator po kilku dniach miał napięcie 11.68. Po naładowaniu i zostawieniu na 10 godzin w piwnicy napięcie wynosiło 12.68 więc wzorowe. pomiar prądu w stanie spoczynku po około 25 -30 minutach wynosił 0,41 ampera. Podobno powinno to być 0.04 ampera. Podejrzani: - ciągle świecą mi się światła w bagażniku ( podejrzewam, że to w skutek elektrycznej klapy bagażnika i jakiejś blaszki co nie styka) ŻARÓWKI SĄ ODŁĄCZONE WIĘC PEWNIE NIE JEST TO POWÓD POBORU PRĄDU - w schowku kiedyś znalazłem syrenę alarmu ... ( poprzedni właściciel nie wiedzieć czemu ją urwał. alarm jest zdezaktywowany Samochód był oddany do tarnowskich gór jakieś super magiki tam podobno pracują. Co się na elektronice znając jak nikt inny. Zdemontowali coś przy panelu klimatyzacji coś polutowali wymienili i 600 skasowali. Prąd ucieka dalej. Oddałem na reklamacji. To mi powiedzieli, że prąd ucieka bo nie wszystkie bezpieczniki w aucie były wsadzone :| .... wymienili i prąd ucieka dalej ... Tak jak uwielbiam ten samochód tak zaczyna mnie przerażać. Śmigam nim rok i już musiałem wymienić przekłądnie kierowniczą ( ułamany ząb na przekładni) wymienić wszystkie ... tak wszzzyystkie gumowe elementy z tylnego zawieszenia. Od nowości tam siedziały. Nie wspomnę już o problemie z linkami biegów. ( poprzedni właściciel lubił trytytki ..... ). Teraz jeszcze się zepsuła klamka kierowcy ...... WWWHHYYYY.... Pomóżcie mi znowu pokochać VECTRĘ....
  12. no i auto po wizycie u elektryka ( bałwan za diagnozę chciał 100 złotych) .... podobno prąd pobiera moduł wencylacji i coś jeszcze ale mechanik nie jest w stanie tego naprawić. Auto w czwartek trafi do bety do tarnowskich gór... sami elektromechanicy..... hyym .... jakaś porażka...
  13. tak ta skrzynka w niej bezpiecznik 31 i 33 pobierają większy prąd... natomiast po wypięciu wszystkich bezpieczników w środku pobór prądu nie ulega zmianie ... czy winna może być sama skrzynka z bezpiecznikami ?
  14. Już odpisuję... Lampki zostaiłem odpięte akumulator ma 3 lata i trzyma wzorowo prąd..... problem tak jak opisałem jest w bezpiecznikach 31 i 33
  15. Witam was serdecznie, Jakiś czas temu ( pół roku temu ) zakupiłem vectrę C z silnikiem 3.0 2008 rok więc już z silnikiem z20dt. Jestem z tego auta mega zadowolony. Już miałem przygotowany na wiosnę plan naprawy zderzaka i dodatkowych bajerów w tym odnowienia lakieru i tak dalej... ALE.... dwa tygodnie temu pojawił się problem z ładowaniem akumulatora. Do naprawy poszedł alternator. Koszt napraw 450 złotych bo jakieś sprzęgiełko padło i tak dalej. Auto wróciło do elektryka bo przewód plusowy od akumulatora grzał się i topił kable przy akumulatorze. Przewód był nadłamany i stąd ten problem. Udało mi się naładować akumulator do pełna ( 100 ha centra future ma 3 lata) zielone oczko się pojawiło jest dobrze. Dwa dni później nie mogłem odpalić auta. Znowu naładowałem i dwa dni później znowu to samo. Jestem zielony w sprawach elektroniki ale zaufanie do elektryka też straciłem. Zakupiłem sobie miernik. Zobaczyłem jak to robią na youtubie i wio. Okazało się, że moja vectra na zamkniętym aucie bierze za dużo prądu. Winnym okazał się bezpiecznik 31. Zacząłem wyjmować po kolei wszystkie bezpieczniki w kabinie i w bagażniku i nic. Przy żadnym nie spadło napięcie. Mało tego. Jak przy kierownicy wyciągnąłem pierwszy bezpiecznik. to pobór prądu przy zamkniętym aucie nie wynosił już 0,15 ampera tylko 0,40 ampera. Straciłem masę czasu na wyciąganie po kolei bezpieczników i czekanie aż auto się zamknie i efektu nie ma żadnego. Ciekawostka.... od pół roku zastanawiałem się dlaczego nie mam światła w bagażniku.... okazało się, że lampki nie są podpięte.... widziałem lampke widziałem wiszący kabel podpinam zamykam ....i lampki nie gasną... hymmmm.... czyżby ktoś już tam grzebał ... :(... ciekawostka nr 2 W schowku znalazłem element oznaczony M05 po wyguglowaniu okazuje się, że jest to jakaś syrena alarmowa. W istocie alarm nie jest fabryczny podsumowanie.... pomocy..... gdzie szukać problemu. Dlaczego przed naprawą alternatora wszystko działało poprawnie a teraz są problemy... Czy jest jakieś powiązanie pomiędzy bezpiecznikami 33 i 31.... Dodam też że bezpiecznik o numerze 33 jak wyciągne i wsadze do skrzynki to napięcie spada na wyłączonym samochodzie do 0,15. Otwarcie i zamknięcie pojazdu znowu sprawia, że wzrasta do 0.40. Panowie i może Panie. Polećcie kogoś kto się na tym zna albo podsuńcie rozwiązanie.... albo powiedzcie komu jaką flaszke kupić za pomoc.... Dziękuję.
×
×
  • Create New...