Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Minuello

Forumowicz
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Minuello

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS 3,2v6 211KM

Recent Profile Visitors

386 profile views
  1. Jest wkład filtra. Uwazaj przy dokrecaniu dekielka od puchy bo jest aluminiowa
  2. Kurcze ja mam prawie dwa lata autko i nie zamienil bym 3.2 na nic innego. Swietny silnik jednak ja wyszedłem z założenia i do auta mam 3 serwisy. Do zawieszenia mam warsztat w zielonce u Pana Błońskiego, do napraw ogólnych inny fachowiec a do silnika (rozrzad, dekle itp. Itd) BM serwis. Chłopaki się cenią ale problemów z autem nie mam żadnych. Olej to wymieniam sobie sam ;). No i u mnie autko nie ma lpg bo robię około 17kkm rocznie. Dekle to uszczelki tylko ori. Bylo na forum kilka tematow o tym. Tutaj Buluś dobrze napisał i nawet udzielił info jak oryginalnie był silikon umiejscowiony przy pierwszym montażu. Po zrzucaniu dolotu też trzeba porzadnie go uszczelnić bo lewe powietrze może robić kipisz w silniku. Sprawdzałeś wiązke silnika, sterownik silnika itp?
  3. Co do dekielkow to uszczelki nowe tylko i wylacznie ori sie montuje bo reszta nie daje rady. U mnie sie pocil po zmianie uszczelek pokryw i uszczelek srub mocujacych jest suchutko. Niestesty nie kazdy poprawnie potrafi to ogarnac zeby nic sie nie lało. No i uszczelnienie podstawy kolektora dolotowego tam jak jest nieszczelnosc to wychodzą kwiatki niezłe Na zestaw oryginalnych uszczelek czekalem ze 2 czy 3 miesiące bo taki jest deficyt w magazynach Opla
  4. Witam serdecznie Jutro udaje się do tlumikarza ponieważ lewy wydech koncowy się urwal i niech w starym roku wróci na swoje miejsce i powstaje pytanie. Czy wywalić przy okazji srodkowy katalizator i czy taki zabieg spowoduje że dźwięk bedzie ladniejszy albo bardziej basowy? Czy raczej przerost formy nad treścią i może spowodować tylko klopoty przy przeglądzie i znacząco zwiększyć hałas w kabinie?
  5. Hmm i tu pojawia sie pytanie apropo oplowskiego AT. Bo w Saabie 93 zastosowano inne skrzynie AT ktore są nie awaryjne. W przypadku 1,9 slyszalem ze jak AT w oplu strzelil to ludzie szukali tego od Saaba bo jest P&P. Ciekawe czy np w przypadku 3,2 tez tak jest? Czy ktoras sabowska skrzynia pasuje do 3,2? Albo czy skrzynia w 2,8 opel i 2.8 saab to to samo? Kolego ja proponuje zwiększyć budżet i poszukać czegoś co ma faktycznie dobry stan bo za 5900 to Corse kupisz a nie Vectre w topowej odmianie z przed liftingu a o 2,8T nie wspomne. Te obydwa silniki są bardzo wdzięczne ale trzeba przygotować się na droższy serwis i porządny serwis bo druciarstwo wyjdzie bokiem
  6. Sam kupiłem 3,2 1,5 roku temu i było to auto ktore wymagało delikatnego doinwestowania tyle że w wersji z manualem i te 5900 to spokojnie mozesz mieć na te czynności a za tyle to nie spodziewaj się cudu zwłaszcza w AT. 3,2 jest super i moim zdaniem jest oszczędny (od kiedy ja mam to 10,8 na 100) ale wymaga troszke wiekszego nakładu przy naprawach ale odwdziecza sie pieknym dzwiekiem i swietną dynamiką.
  7. W 3,2 tylko 4 elektrodowe tak zaleca producent
  8. Takie powinny być więc świece są dobre. A jak stan prekatalizatorów?
  9. Ja u siebie w z32se mam LM toptec4600 5w30 przed wymianą zrobiona płukanka liqui pro line, bardzo sobie chwale. Norma dexos2 wymiana max co 10kkm. Co do filtrow knecht albo mann. Moim zdaniem na oleju sie nie oszczędza a wielokronie wspomniana częstotliwość interwału i odpowiednia klasa oleju to gwarancja sukcesu. Wcześniej zalany był ori GM jak byl oddany na serwis po kupnie (BM serwis w Wwa).
  10. Bixy maja taką przypadłość ze lubią sobie czasem zaparować ten typ tak ma ale fura w mega wyposażeniu taki silnik, karmelowe wnętrze i cena? Zbyt piękne
  11. http://allegro.pl/signum-2-0t-175km-irmscher-czarny-na-bezu-lodowka-i7134278929.html#thumb/5 Ja swoje ukochane 3,2 już mam ale tutaj taki sig z takim wyposażeniem i ta cena hmmm co myślicie? Nie wygląda to zbyt pięknie ;)?
  12. Co do temperatury to też zależy jaka temperatura jest otoczenia, Silnik wbrew pozorom grzeje się długo jak na benzynę bo jest duży, ale tak jak mówi Buluś wskazówka między 85-90 stopni powinna być. A i warto zaznaczyć że, wskaźnik temperatury w vectrze jest bardzo dokładny i każde nawet najmniejsze wahanie temperatury pokaże. Co do oleju to lubi sobie chlapnąć taki jego urok więc nie ma co się przejmować że sobie chlapnie oczywiście w granicy rozsądku (w książce norma 0,6l / 1000km) u mnie to jest w granicy 0,2l/1000 km Taki błąd z kluczem był u mnie przy odpalaniu a później znikał, spowodowane było to słabym akumulatorem. (wywaliło błąd transpordera kluczyka) U mnie jeszcze czasami wywali błąd amortyzatorów (IDS+) ale spowodowane również jest to słabym akumulatorem
  13. Z resztą jak czytałem to tylko ori uszczelki wszyscy polecają. Jest ich spory deficyt ja czekałem 3 miesiące
×
×
  • Create New...