Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Minuello

Forumowicz
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Minuello

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS 3,2v6 211KM

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. Miśki jestem po wywaleniu amorkow z ids i mam wylogowany całkowicie moduł, jednakże chciałbym aby kiera i gaz dalej działały. Czy jest ktoś w WWA kto pomoże mi z tym tematem? Pozdrawiam
  2. Jest update. ET to 49 i teraz pytanie czy podejdą?
  3. Grunt że będą pasować Co kto lubi, co komu się podoba
  4. Witam serdecznie W vectrze przedliftowej mam zamontowane ori GTSy 17 5x110 Mogę wejść w posiadanie felg od saaba takich jak na zdjęciu poniżej. Z tego co się orientuje też są 5x110 tylko że ET jest 39 i nie wiem jaki jest rozmiar otworu centrującego. Czy te felgi podejdą do Vectry? do 9-3 poliftowego pasują jak ta lala. Pozdrawiam
  5. Hmm a powstaje pytanie czy komuś kiedykolwiek te klapy padły? To nie diesel nagar się nie zbiera
  6. Powiem tak. Ten silnik lubi łyknąć olej w książce masz norme 0,6l/1000km co jest duzo za duzo no ale. Moja wciąga jakieś 0,2-0,3 1000km smiga jak szalony silnik uszczelniony i suchutki. Ten typ tak ma. Leje 5w30 wczesniej Liqui a teraz weszlo Valvoline. Wymiana co 10kkm Ale 10w60 xD
  7. Jest wkład filtra. Uwazaj przy dokrecaniu dekielka od puchy bo jest aluminiowa
  8. Kurcze ja mam prawie dwa lata autko i nie zamienil bym 3.2 na nic innego. Swietny silnik jednak ja wyszedłem z założenia i do auta mam 3 serwisy. Do zawieszenia mam warsztat w zielonce u Pana Błońskiego, do napraw ogólnych inny fachowiec a do silnika (rozrzad, dekle itp. Itd) BM serwis. Chłopaki się cenią ale problemów z autem nie mam żadnych. Olej to wymieniam sobie sam ;). No i u mnie autko nie ma lpg bo robię około 17kkm rocznie. Dekle to uszczelki tylko ori. Bylo na forum kilka tematow o tym. Tutaj Buluś dobrze napisał i nawet udzielił info jak oryginalnie był silikon umiejscowiony przy pierwszym montażu. Po zrzucaniu dolotu też trzeba porzadnie go uszczelnić bo lewe powietrze może robić kipisz w silniku. Sprawdzałeś wiązke silnika, sterownik silnika itp?
  9. Co do dekielkow to uszczelki nowe tylko i wylacznie ori sie montuje bo reszta nie daje rady. U mnie sie pocil po zmianie uszczelek pokryw i uszczelek srub mocujacych jest suchutko. Niestesty nie kazdy poprawnie potrafi to ogarnac zeby nic sie nie lało. No i uszczelnienie podstawy kolektora dolotowego tam jak jest nieszczelnosc to wychodzą kwiatki niezłe Na zestaw oryginalnych uszczelek czekalem ze 2 czy 3 miesiące bo taki jest deficyt w magazynach Opla
  10. Witam serdecznie Jutro udaje się do tlumikarza ponieważ lewy wydech koncowy się urwal i niech w starym roku wróci na swoje miejsce i powstaje pytanie. Czy wywalić przy okazji srodkowy katalizator i czy taki zabieg spowoduje że dźwięk bedzie ladniejszy albo bardziej basowy? Czy raczej przerost formy nad treścią i może spowodować tylko klopoty przy przeglądzie i znacząco zwiększyć hałas w kabinie?
  11. Hmm i tu pojawia sie pytanie apropo oplowskiego AT. Bo w Saabie 93 zastosowano inne skrzynie AT ktore są nie awaryjne. W przypadku 1,9 slyszalem ze jak AT w oplu strzelil to ludzie szukali tego od Saaba bo jest P&P. Ciekawe czy np w przypadku 3,2 tez tak jest? Czy ktoras sabowska skrzynia pasuje do 3,2? Albo czy skrzynia w 2,8 opel i 2.8 saab to to samo? Kolego ja proponuje zwiększyć budżet i poszukać czegoś co ma faktycznie dobry stan bo za 5900 to Corse kupisz a nie Vectre w topowej odmianie z przed liftingu a o 2,8T nie wspomne. Te obydwa silniki są bardzo wdzięczne ale trzeba przygotować się na droższy serwis i porządny serwis bo druciarstwo wyjdzie bokiem
  12. Sam kupiłem 3,2 1,5 roku temu i było to auto ktore wymagało delikatnego doinwestowania tyle że w wersji z manualem i te 5900 to spokojnie mozesz mieć na te czynności a za tyle to nie spodziewaj się cudu zwłaszcza w AT. 3,2 jest super i moim zdaniem jest oszczędny (od kiedy ja mam to 10,8 na 100) ale wymaga troszke wiekszego nakładu przy naprawach ale odwdziecza sie pieknym dzwiekiem i swietną dynamiką.
  13. W 3,2 tylko 4 elektrodowe tak zaleca producent
  14. Takie powinny być więc świece są dobre. A jak stan prekatalizatorów?
×
×
  • Create New...