Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marcin6356

Forumowicz
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O marcin6356

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    opel vectra b
  1. Sprawdź kody błędów ( tzw. błyskowe) i napisz co wyszło. Trudno tak wyrokować z samego opisu, ja bym się cieszył że na gazie chociaż idzie Tutaj może być dużo rzeczy zaczynając od wtryskiwaczy, po padnięty któryś z czujników, dlatego przede wszystkim sprawdź te błędy
  2. marcin6356

    Czujnik spalania stukowego X20XEV

    Pomogło wkręcenie w ten nie pordzewiały jeszcze otwór tak jak radził Robinek
  3. marcin6356

    Czujnik spalania stukowego X20XEV

    zdjęcie zrobione od spodu auta, z "tyłu" silnika,jakby troszkę bliżej prawej strony z tym że ja mam vectre b nie wiem jak to wygląda w c...
  4. Ostatnimi czasy auto złapało kompletnego muła, idzie jako tako tylko powyżej 4500 obr/min, diagnoza : czujnik spalania stukowego. Udało mi się go zlokalizować, nie jest nigdzie podpięty. Dlatego mam pytanie, w które miejsce z tych dwóch na zdjęciu mam go podłączyć? i druga sprawa, czy długość śruby którą przykręcę czujnik może mieć znaczenie? O tym że mam dokręcić z siłą 20kN już wiem
  5. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    No i to był strzał w dziesiątkę, po podmiance czujnika wałka viki działa. Teraz czekam na nowy. Szkoda tylko że błąd się nie pokazywał od tego czujniczka. Wielkie dzięki Panowie Bez was jeszcze bym się trochę pogłowił zanim bym doszedł do tego
  6. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Z tego co wiem, to obroty do 4500tys skazują na czujnik wałka a nie wału.. miał ktoś może taki przypadek że występowały razem te dwa błędy 0335 i 1230 i podobne objawy?
  7. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Niby ta wartość jest ok.. Być może jutro uda mi się przetestować któryś z czujników na innej vectrze, będę przynajmniej wiedział czy to to Stary czujnik do wyrzucenia. Nowego nie mogłem do końca włożyć, nwm czemu. No ale spróbowałem z takim niedokręconym, i zapalił po dłuższym kręceniu ( nwm może 8-10s) kręcenia. Czyli chyba dobry skoro nie był do końca wsunięty (więc dawał słabszy sygnał) a auto jakoś odpaliło. Przełożyłem go do mojego auta - nawet odrobinke nie załapuje No i kolejny problem, bo w tej drugiej Vectrze po dokręceniu jej czujnika, świeci check po przekręceniu na zapłon, i zapala po dłuższym kręceniu. No i obroty tylko do 4500. A przed podmianką druga Vectra nie miała żadnych problemów z czujnikiem czy rozruchem. Wywaliła błędy 0335 i 1230. Chyba niczego nie zepsułem podmieniając czujnika przy podpiętym aku?
  8. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Wiązka z grubsza wygląda ok, ale nie rozbierałem tak żeby dostać się do ECU więc na 100% też powiedzieć nie mogę. Istnieje jakiś prosty sposób, żebym mógł podczas kręcenia rozrusznikiem mógł sprawdzić czy działa któryś z czujników (stary/nowy) nwm na przykład poprzez zmianę oporu , napięcia czy coś takiego?
  9. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    A co do błędów, nic nowego nie doszło, nadal wali immo i czujnik wału, no i dwa stare nieistotne błędy z którymi jeździłem (od instalki lpg pewnie źle podpięta)
  10. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Wiem wiem, czujnik ma być orginał.. tylko że orginału Siemensa nowego chyba nie dostanę teraz, przynajmniej ja nie znalazłem. Kupiłem jakiegoś chinola bez napisów, jedynie z naklejką firmy sprzedającej. Wtyczka była taka sama i numery podane w aukcji też się zgadzały z moim Siemensem.Dokładnie ten http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu-opel-omega-b-vectra-1-8-2-0-i6803571088.html?snapshot=MjAxNy0wNS0xOFQyMDoxNzoxOS4wODRaO2J1eWVyO2UzMzM0YjRiODkwNjhkZWY0YjUzZWJlMWZjZGYyYjc0Yjk2OWY3ZjhhMzE5MzgzYWMyNTE3N2QyMDdiY2ZlODY%3D Tak wgl, to stary czujnik nie wygląda z zewnątrz na uszkodzony, kable są ok, a słyszałem że to raczej własnie one ulegają uszkodzeniu a nie sam czujnik
  11. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Stoi na zerze... Ale za to radochę miałem jak wyjąłem aku i podpiąłem stary (słaby) - wskazówka od obrotomierza wskakiwała prawie na 2tysiące, a od prędkościomierza na 40
  12. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Jeżeli mówimy o tym samym, czyli tym czarnym plastikowym pudełeczku z takim kółkiem- to cały czas jest założone tam gdzie było, czyli tam gdzie wkład od kluczyka. No ale teraz to już chyba nie jest problem z tym immo, bo check angine nie miga non stop tak jak wczoraj, tylko normalnie działa tak jak przed awarią Tyle że nadal nie odpala...
  13. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Kluczyk był cały czas w stacyjce, tyle że w pozycji zero. Kostkę przekręcałem śrubokrętem. Dzisiaj spróbowałem odczytać kody, udało się. Potem bez zworki przekręcam zapłon i o dziwo, check engine już nie mryga. Ogólnie podejrzewałem jeszcze pompkę paliwa (dawniej wyraźnie było słychać pompkę, i to naprawdę głośno). Dostałem się do pompki, odpiąłem wtyczkę,napięcie jest, pompkę też słychać tyle że cicho. Nacisnąłem ten taki "wentylek" przy silniku, paliwo lekko wytrysnęło więc odrzuciłem pompkę. Potem odpięty został kabel WN, i wpięty stary ze świecą, ale iskry brak. I teraz mi się nasuwa pytanie, czy istnieje taka możliwość że bez usunięcia kodu błędu od immo (1503) auto i tak nie odpali? Czy raczej to nie ma znaczenia teraz?
  14. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    nie wiem, musiałbym odwinąć taką taśmę materiałową a nie chciałem tego robić żeby nie urwać przewodów w niej
  15. marcin6356

    Nie odpala/czy to immo?

    Poszedłem, odpiąłem i podpiąłem ponownie kostkę przy podłączonym aku-po przekręceniu śrubokrętem check engine miga non stop. Zauważyłem że we wtyczce brak na 3 miejscu z 9 w które wchodzą piny od immo brak jest tych blaszek metalowych. To tak fabrycznie może być czy raczej się ułamało?
×